Wrzask medialny.

Data: 2015-07-30 04:51:54
Autor: Michał Szatański
Wrzask medialny.
 Jak pamiętam za rządów PiS był właśnie wrzask medialny i to cały czas. Chociaż kojarzę również te rządy jako czas spokojny, to nie pamiętam, żeby nagonka mediów ustała. PiS obiecywał też 3 miliony mieszkań, ile z tego zbudował nie wiem, bo po aferze gruntowej bodajże zszedł ze sceny.
 Piszę powyższe bo czytałem kłamliwy artykuł o pisowskich mediach..
 A propos wyborów to powtarzanie sytuacji, w której znowu będzie trzeba słuchać wrzasku mediów jak przy obdzieraniu kogoś ze skóry nie wydaje mi się motywujące. Nie mówiąc o tym, że znowu, jak to pisałem, wyjdzie pewnie z tego jakiś wał - czyli prawica dostanie tradycyjnie po łbie.

Data: 2015-07-31 08:00:41
Autor: Budzik
Wrzask medialny.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

[...]
Michale, musisz popracować nad jasnoscią wypowiedzi.
Bo ja nie rozumiem, jakie maja byc tezy Twojego wystapiania.
Piszesz bez ładu, bez składu, jakbys miał 12 lat...
Co chciałes powiedziec? Tylko prosze, składnie! Napisz, przeczytaj, zastanów się, jakie główne mysli chciałes przekazać, czy zostały odpowiednio zaakcentowane etc.
Powodzenia!

Data: 2015-07-31 10:23:28
Autor: u2
Wrzask medialny.
W dniu 2015-07-31 o 10:00, Bucek pisze:
Piszesz bez ładu, bez składu, jakbys miał 12 lat...

nie no bucus, gdyby mial 12 lat to nie pamietalby co bylo 8 lat temu:)))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-31 10:00:33
Autor: Budzik
Wrzask medialny.
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Piszesz bez ładu, bez składu, jakbys miał 12 lat...

nie no bucus, gdyby mial 12 lat to nie pamietalby co bylo 8 lat temu:)))

wiekszosc nie pamieta, co było rok temu... synu bucusia...

Data: 2015-07-31 12:03:53
Autor: u2
Wrzask medialny.
W dniu 2015-07-31 o 12:00, Bucek syn bucusia pisze:
wiekszosc nie pamieta, co było rok temu

lol

Data: 2015-07-31 17:10:24
Autor: Trefniś
Wrzask medialny.
W dniu .07.2015 o 10:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Tutaj "jasność wypowiedzi" jest skutkiem. To przyczyna uniemożliwia  jasność wypowiedzi, a przyczyny sam nie zwalczy!

--
Trefniś

Data: 2015-08-01 18:01:33
Autor: Michał Szatański
Wrzask medialny.
W dniu piątek, 31 lipca 2015 09:00:42 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Co chciałes powiedziec? Tylko prosze, składnie! Napisz, przeczytaj, zastanów się, jakie główne mysli chciałes przekazać, czy zostały odpowiednio zaakcentowane etc.

 Napisz czego nie rozumiesz konkretnie, albo co wg ciebie jest niejasne, bo nie będę ci cały czas przepisywał postów.

Data: 2015-08-02 03:00:17
Autor: Budzik
Wrzask medialny.
> [...]

 Napisz czego nie rozumiesz konkretnie, albo co wg ciebie jest
 niejasne, bo nie będę ci cały czas przepisywał postów.

Napisałem powyżej.
Nie zrozumiał?

Data: 2015-08-01 22:20:50
Autor: Michał Szatański
Wrzask medialny.
W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 04:00:18 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  niejasne, bo nie będę ci cały czas przepisywał postów. Napisałem powyżej.
Nie zrozumiał?

 temat jest tezą, zacznij od niego, a potem post

Data: 2015-08-02 07:00:21
Autor: Budzik
Wrzask medialny.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Napisałem powyżej.
Nie zrozumiał?

 temat jest tezą, zacznij od niego, a potem post

Podsumowując - swoim postem nie udowodniłes w zaden sposób tezy.
Wspomniałes o temacie, po czym szybko zeslizgnałes sie na inne kwestie.

Data: 2015-08-02 00:12:15
Autor: Michał Szatański
Wrzask medialny.
W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 08:00:22 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Wspomniałes o temacie, po czym szybko zeslizgnałes sie na inne kwestie.

 Faktycznie. Ta nagonka, o której mowa to zachowanie w zasadzie obrzydliwe, trudno to nazwać w zasadzie, najlepiej w ogóle chyba nie mówić o tym, ale było trzeba. Itd. .

Data: 2015-08-02 08:55:42
Autor: Budzik
Wrzask medialny.
> [...]

 Faktycznie. Ta nagonka, o której mowa to zachowanie w zasadzie
 obrzydliwe, trudno to nazwać w zasadzie, najlepiej w ogóle chyba nie

Jakie zachowanie? Znów musze spytac: o czym mowisz? Wspomniałes o jakiejs nagonce, napisałes o innych sprawach, teraz dodałes kilka frazesów...
WTF?

Data: 2015-07-31 16:25:29
Autor: the_foe
Wrzask medialny.
W dniu 2015-07-30 o 13:51, Michał Szatański pisze:
[...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zjawisko_wrogich_medi%C3%B3w

Adolf H. miał ten sam problem.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-01 18:04:19
Autor: Michał Szatański
Wrzask medialny.
W dniu piątek, 31 lipca 2015 15:25:26 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
>   A propos wyborów to powtarzanie sytuacji, w której znowu będzie trzeba słuchać wrzasku mediów jak przy obdzieraniu kogoś ze skóry nie wydaje mi się motywujące. Nie mówiąc o tym, że znowu, jak to pisałem, wyjdzie pewnie z tego jakiś wał - czyli prawica dostanie tradycyjnie po łbie.

 Wątpię. Ani politycznie ani sytuacyjnie nie wyglądało to wtedy podobnie.

-- @foe_pl

Data: 2015-08-02 12:34:06
Autor: the_foe
Wrzask medialny.
W dniu 2015-08-02 o 03:04, Michał Szatański pisze:
[...]

Twierdzi Pan, ze od tego czasu powstały nowe choroby psychiczne wspierane przez nowe błędy poznawcze? IMO, nie.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-02 03:41:30
Autor: szklanynocnik
Wrzask medialny.
użytkownik the_foe napisał:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zjawisko_wrogich_medi%C3%B3w

Adolf H. miał ten sam problem.

Po części może i tak, mniejsza o to.

A ci co zorganizowali rewolucję francuską? Też im się
wszystko wydawało.

http://worldtruth.tv/33-conspiracy-theories-that-turned-out-to-be-true-2/

Dlaczego tak wszyscy ujadają na Rydzyka? Podobno jest
medialnym marginesem? Że niby ściemnia mówiąc o np.
polskim rybołówstwie? Przecież to twoje rozumowanie doprowadziło
do niewypłacalności ZUSu, nie da się ciągle wspierać
kapitału zagranicznego płacącego podatki na zachodzie
i jednocześnie mieć na wypłaty emerytur.

Coś mi sie wydaje, że zwyczajnie sitwie dupa się pali.
http://grafik.rp.pl/grafika2/617003,638685,16.jpg

Tu ma Pan wszystko:
http://www.yelita.pl/

Data: 2015-08-02 03:49:57
Autor: szklanynocnik
Wrzask medialny.
Jak tak dobrze przemyśleć, to praktycznie
w niczyim interesie jest dojście do władzy Kaczora,
mniejsza o kaczora, polaków reprezentujących polskie interesy.
Ani to na rękę niemcowi, ani ruskowi, ani komuchowi, wszyscy stracą wpływy.

prof.Wolniewicz
https://www.youtube.com/watch?v=Uuwa9OUGkhg

"realizacja interesów społecznych uderza w tych którzy
korzystają z nienormalnej sytuacji".

Wrzask medialny.