Wrzaskliwy g³os

Data: 2015-02-15 17:40:12
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
Wielu komentatorów i komentarzy w internecie zarzuca Magdalenie Ogórek zbyt wrzaskliwy g³os we wczorajszym wyst±pieniu. Dziwi mnie to bardzo, bo przecie¿ na tego typu wiecach wyborczych najczê¶ciej przemawia siê podniesionym tonem, a pani Magda ma typowy, niewie¶ci g³os, który mnie, jako mê¿czy¼nie bardzo siê podoba. Wolê s³uchaæ jej "wrzaskliwy" g³os w takim przedwyborczym wyst±pieniu, ni¿ s³uchaæ prawdziwie wrzaskliwego g³osu kandydata PiSu, Dudy. Ten to dopiero mia³ nieprzyjemny wrzaskliwy g³os, nie dla mojego ucha. Dlaczego tym pseudo ekspertom nie przeszkadza wrzaskliwy g³os mêski, a tylko kobiecy? Mê¿czy¼nie pasuje mieæ na wiecu wyborczym wrzaskliwy g³os, a kobiecie nie?
A z drugiej strony, popu¶æmy trochê wodze fantazji, wyobra¼my sobie ¿onê obecnego prezydenta, przemawiaj±c± Komorowsk± na takim wiecu wyborczym. Wiemy jak jej mêski g³os brzmi w normalnej tonacji, gdyby go tylko o jeden ton podnios³a, to by³by dopiero wrzask nie do zniesienia... aj, waj...

Jak ju¿ pani Magdalena Ogórek zostanie naszym ukochanym prezydentem, to bêdziemy mogli jej s³uchaæ bez umiaru i nie do znudzenia...

https://www.youtube.com/watch?v=wxvIvWlYce4

boukun

Data: 2015-02-15 17:48:52
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:40:

Jak ju¿ pani Magdalena Ogórek zostanie naszym ukochanym prezydentem, boukun

Oj niech ju¿ zostanie, bo jak nie, to zostanie kupa "mê¿czyzn" z po³amanymi sercami. :-)

Data: 2015-02-15 18:33:52
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqill$sg6$2news.icm.edu.pl...
[...]

Gorzej, ¿e Polski nie bêdzie jak z³odziej de bul pozostanie..., a wiêkszo¶æ Polaków powymiera przedwcze¶nie z chorób i wycieñczenia pozostaj±c bez ¶rodków do ¿ycia...

boukun

Data: 2015-02-15 18:42:38
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 18:33:

[...]

Przecei¿ piszê, ¿e niech ju¿ bêdzie, bo jak nie to pozostanie kupa "patriotów" ze z³amanymi sercami, które maj± po lewej stronie, tam gdzie co¶ puka.

Data: 2015-02-15 18:48:46
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqlqf$hv5$1news.icm.edu.pl...
[...]

Bo jak nie, to pozostanie ch.., dupa i kamieni kupa...

boukun

Data: 2015-02-15 18:57:17
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 18:48:

[...]

Mam pytanie. Znany jest ju¿ Ci program pani Magdaleny, czy te¿ fejs intensywnie nad nim pracuje?

Data: 2015-02-15 19:43:17
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqmlu$vtv$1news.icm.edu.pl...
[...]

Pos³uchaj

https://www.youtube.com/watch?v=f4h5zU5FDrA

A teraz podaj mi odpowiedni de bula...

boukun

Data: 2015-02-15 19:44:38
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 19:43:

[...]

Co¶ z literkami, k³adanymi w s³owa, te w akapity i rozdzia³y. Jak bêd± chcia³ co¶ ogl±dn±æ to wiem gdzie szukaæ. :-)

Data: 2015-02-15 21:19:08
Autor: andal
Wrzaskliwy g³os
On Sun, 15 Feb 2015 19:43:17 +0100, boukun wrote:

[...]

Jak już pani Magdalena Ogórek zostanie naszym ukochanym
prezydentem,
boukun

Oj niech już zostanie, bo jak nie, to zostanie kupa "mężczyzn" z
połamanymi sercami. :-)

Gorzej, że Polski nie będzie jak złodziej de bul pozostanie..., a
większość Polaków powymiera przedwcześnie z chorób i wycieńczenia
pozostając bez środków do życia...

boukun

Przeceiż piszę, że niech już będzie, bo jak nie to pozostanie kupa
"patriotów" ze złamanymi sercami, które mają po lewej stronie, tam
gdzie coÅ› puka.

Bo jak nie, to pozostanie ch.., dupa i kamieni kupa...

boukun

Mam pytanie. Znany jest już Ci program pani Magdaleny, czy też fejs
intensywnie nad nim pracuje?

Posłuchaj

https://www.youtube.com/watch?v=f4h5zU5FDrA

A teraz podaj mi odpowiedni de bula...

boukun

 Kabaretu w Polsce ciag dalszy.......
Zalosne wystapienie, z kartki czyta co jej Miller napisal a Putin dyktowal.
Gdyby wygrala (co oczywiscie sie nie stanie) Putin by ruchal Polske i to doslownie.

Data: 2015-02-15 22:41:53
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbr2gc$6qd$1speranza.aioe.org...
[...]

Żałosny to jesteś ty, stary analu, piąta kolumno żydziaków.... Jeszcze trochę i przez takich chuji POpapranych jak ty, będziemy mieli z Rosją wojnę...

boukun

Data: 2015-02-15 21:54:13
Autor: andal
Wrzaskliwy g³os
On Sun, 15 Feb 2015 22:41:53 +0100, boukun wrote:

[...]

wojnÄ™...

boukun

zacytowalem ci opinie spod linku jaki podales

przemowienie nie bylo nadzwyczajne

niby humanistka ale lekcje dykcji by sie jej przydaly

Data: 2015-02-16 00:12:45
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbr4i5$a0v$6speranza.aioe.org...
[...]

Wyrobi się, jak nie będzie pod stresem...

boukun

Data: 2015-02-16 02:34:36
Autor: Marek
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 00:12:46 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:

> zacytowalem ci opinie spod linku jaki podales
>
> przemowienie nie bylo nadzwyczajne
>
> niby humanistka ale lekcje dykcji by sie jej przydaly

Wyrobi siê, jak nie bêdzie pod stresem...

boukun

Masaz podniebienia miekkiego by jej sie przydal.

Data: 2015-02-16 04:12:00
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:40:12 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
[...]

Mnie by pasowa³o ¿eby zosta³a prezydentem i wysz³a za m±¿ za Putina. O to jest dobry temat.

Data: 2015-02-16 13:50:18
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:fed5ca4f-c06f-4873-b384-9594cf29a0a3googlegroups.com...
[...]

Ona ju¿ jest mê¿atk±...

boukun

Data: 2015-02-16 05:11:57
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 13:50:17 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]
>
> Mnie by pasowa³o ¿eby zosta³a prezydentem i wysz³a za m±¿ za Putina. O to > jest dobry temat.

W czym to przeszkadza? To siê rozwiedzie. Same plusy dodatnie. Od razu ocieplenie w stosunkach Polsko Rosyjskich. Zniesienie wiz. Tania ropa i gaz. W zale¿no¶ci od sytuacji politycznej Polska mo¿e byæ w unii z Rosj± bez wychodzenia z UE, a Rosja mo¿e byæ w UE nie wstêpuj±c do niej oficjalnie. No i dzieci by³y by m±dre, ³adne i od razu ustawione na ca³e ¿ycie. Ca³ej Europie taki zwi±zek by na zdrowie wyszed³. Ty wiesz jak proste by³o by za³atwienie na przyk³ad sprawy jab³ek. Przy ¶niadaniu by powiedzia³a " W³adziu we¼ co¶ zrób z tym embargiem, dobrze Aniu" I za³atwione.

Data: 2015-02-16 05:14:31
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 14:11:58 UTC+1 u¿ytkownik kogut...@gmail.com napisa³:

W czym to przeszkadza? To siê rozwiedzie. Same plusy dodatnie. Od razu ocieplenie w stosunkach Polsko Rosyjskich. Zniesienie wiz. Tania ropa i gaz.. W zale¿no¶ci od sytuacji politycznej Polska mo¿e byæ w unii z Rosj± bez wychodzenia z UE, a Rosja mo¿e byæ w UE nie wstêpuj±c do niej oficjalnie. No i dzieci by³y by m±dre, ³adne i od razu ustawione na ca³e ¿ycie. Ca³ej Europie taki zwi±zek by na zdrowie wyszed³. Ty wiesz jak proste by³o by za³atwienie na przyk³ad sprawy jab³ek. Przy ¶niadaniu by powiedzia³a " W³adziu we¼ co¶ zrób z tym embargiem, dobrze Madziu" I za³atwione.

Data: 2015-02-16 14:20:29
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:01fbad2c-c01e-40fc-a5a4-5ad549ce93dagooglegroups.com...
> [...]

Ona ju¿ jest mê¿atk±...

boukun

W czym to przeszkadza? To siê rozwiedzie.

Dobra, dlaczego chcesz, ¿eby w Polsce siê nic nie zmieni³o? Dlaczego chcesz, ¿eby ta od ponad 25 lat skostnia³a banda staruchów nas dalej okrda³a i zniewala³a?

boukun

Data: 2015-02-16 05:48:35
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 14:20:29 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]

Dobra, dlaczego chcesz, ¿eby w Polsce siê nic nie zmieni³o? Dlaczego chcesz, ¿eby ta od ponad 25 lat skostnia³a banda staruchów nas dalej okrda³a i zniewala³a?

Dlaczego uwa¿asz ze chcê ¿eby nic siê nie zmieni³o? Ca³y czas siê zmienia a ja chcia³bym ¿eby zmieni³o siê na plus a nie na minus jak do tej pory. To ze Ci siê jaka¶ pani podoba nie znaczy ¿e jest najlepszym kandydatem. A to ¿e znowu nie ma ¿adnego kandydata co by cokolwiek dobrego gwarantowa³ to inna sprawa. Na razie ta pani gwarantuje ¿e staruchy z PZPR dalej bêd± u w³adzy. Inna sprawa ¿e przy okr±g³ym stole tak siê umówili ¿e dawni dzia³acze partyjni i op³acana przez SB demokratyczna opozycja ma polityczne dobrze wynagradzane i dziedziczone do¿ywocie.

Data: 2015-02-16 15:43:16
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ae286106-650e-49de-be19-9de20f7c8eb0googlegroups.com...
> [...]

Dlaczego uwa¿asz ze chcê ¿eby nic siê nie zmieni³o? Ca³y czas siê zmienia a ja chcia³bym ¿eby zmieni³o siê na plus a nie na minus jak do tej pory. To ze Ci siê jaka¶ pani podoba nie znaczy ¿e jest najlepszym kandydatem. A to ¿e znowu nie ma ¿adnego kandydata co by cokolwiek dobrego gwarantowa³ to inna sprawa. Na razie ta pani gwarantuje ¿e staruchy z PZPR dalej bêd± u w³adzy.

Debilstwo i wyssane z brudnego palucha bzdury... Pani Magda to tak jak ja, nowo¶æ i ¶wie¿o¶æ w polskiej polityce. Liczy siê ona jako prezydent, a nie skostnia³e staruchy...
https://pl-pl.facebook.com/2MagdalenaOgorek

boukun

Data: 2015-02-16 17:34:21
Autor: andal
Wrzaskliwy g³os
On Mon, 16 Feb 2015 15:43:16 +0100, boukun wrote:

<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 14:20:29 UTC+1 użytkownik boukun
napisał:
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> W czym to przeszkadza? To siÄ™ rozwiedzie.

Dobra, dlaczego chcesz, żeby w Polsce się nic nie zmieniło? Dlaczego
chcesz,
żeby ta od ponad 25 lat skostniała banda staruchów nas dalej okrdała i
zniewalała?

boukun

Dlaczego uważasz ze chcę żeby nic się nie zmieniło? Cały czas się
zmienia a ja chciałbym żeby zmieniło się na plus a nie na minus jak do
tej pory.
To ze Ci się jakaś pani podoba nie znaczy że jest najlepszym
kandydatem. A to że znowu nie ma żadnego kandydata co by cokolwiek
dobrego gwarantował to inna sprawa. Na razie ta pani gwarantuje że
staruchy z PZPR dalej będą u władzy.

Debilstwo i wyssane z brudnego palucha bzdury... Pani Magda to tak jak
ja, nowość i świeżość w polskiej polityce. Liczy się ona jako prezydent,
a nie skostniałe staruchy...
https://pl-pl.facebook.com/2MagdalenaOgorek

boukun

http://www.magdalenaogorek.eu/home/

dlaczego jej strona jest pod syjonistyczna "eu" a nie pod "pl" ??????????????????????

wiadomo , dziwka sie sprzedala tak jak sld kazalo

tfu, nie ma mego glosu

Data: 2015-02-16 21:45:36
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos

napisał:
> [...]

boukun

http://www.magdalenaogorek.eu/home/

dlaczego jej strona jest pod syjonistyczna "eu" a nie pod "pl"

??????????????????????

wiadomo , dziwka sie sprzedala tak jak sld kazalo

tfu, nie ma mego glosu

Chuj z wami dziady. Przez takie szmaty jak wy Polska jest zniewolona przez bandę okrągłostołową od dziesięcioleci. Im dłużej to trwa, tym bliżej końca...

boukun

Data: 2015-02-16 21:49:54
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos

napisał:
> [...]

wiadomo , dziwka sie sprzedala tak jak sld kazalo

Po drugie tępaku, miałeś kiedyś swoją stronę internetową i korzystałeś z jakiegoś dostawcy domen? Najtańsze domeny są z końcówką eu padalcu...

boukun

Wrzaskliwy g³os