Wrzaskliwy g³os

Data: 2015-02-15 17:48:52
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:40:

Jak ju¿ pani Magdalena Ogórek zostanie naszym ukochanym prezydentem, boukun

Oj niech ju¿ zostanie, bo jak nie, to zostanie kupa "mê¿czyzn" z po³amanymi sercami. :-)

Data: 2015-02-15 18:33:52
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqill$sg6$2news.icm.edu.pl...
[...]

Gorzej, ¿e Polski nie bêdzie jak z³odziej de bul pozostanie..., a wiêkszo¶æ Polaków powymiera przedwcze¶nie z chorób i wycieñczenia pozostaj±c bez ¶rodków do ¿ycia...

boukun

Data: 2015-02-15 18:42:38
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 18:33:

[...]

Przecei¿ piszê, ¿e niech ju¿ bêdzie, bo jak nie to pozostanie kupa "patriotów" ze z³amanymi sercami, które maj± po lewej stronie, tam gdzie co¶ puka.

Data: 2015-02-15 18:48:46
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqlqf$hv5$1news.icm.edu.pl...
[...]

Bo jak nie, to pozostanie ch.., dupa i kamieni kupa...

boukun

Data: 2015-02-15 18:57:17
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 18:48:

[...]

Mam pytanie. Znany jest ju¿ Ci program pani Magdaleny, czy te¿ fejs intensywnie nad nim pracuje?

Data: 2015-02-15 19:43:17
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbqmlu$vtv$1news.icm.edu.pl...
[...]

Pos³uchaj

https://www.youtube.com/watch?v=f4h5zU5FDrA

A teraz podaj mi odpowiedni de bula...

boukun

Data: 2015-02-15 19:44:38
Autor: Marek Czaplicki
Wrzaskliwy g³os
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 15 lutego 2015 19:43:

[...]

Co¶ z literkami, k³adanymi w s³owa, te w akapity i rozdzia³y. Jak bêd± chcia³ co¶ ogl±dn±æ to wiem gdzie szukaæ. :-)

Data: 2015-02-15 21:19:08
Autor: andal
Wrzaskliwy g³os
On Sun, 15 Feb 2015 19:43:17 +0100, boukun wrote:

[...]

Jak już pani Magdalena Ogórek zostanie naszym ukochanym
prezydentem,
boukun

Oj niech już zostanie, bo jak nie, to zostanie kupa "mężczyzn" z
połamanymi sercami. :-)

Gorzej, że Polski nie będzie jak złodziej de bul pozostanie..., a
większość Polaków powymiera przedwcześnie z chorób i wycieńczenia
pozostając bez środków do życia...

boukun

Przeceiż piszę, że niech już będzie, bo jak nie to pozostanie kupa
"patriotów" ze złamanymi sercami, które mają po lewej stronie, tam
gdzie coÅ› puka.

Bo jak nie, to pozostanie ch.., dupa i kamieni kupa...

boukun

Mam pytanie. Znany jest już Ci program pani Magdaleny, czy też fejs
intensywnie nad nim pracuje?

Posłuchaj

https://www.youtube.com/watch?v=f4h5zU5FDrA

A teraz podaj mi odpowiedni de bula...

boukun

 Kabaretu w Polsce ciag dalszy.......
Zalosne wystapienie, z kartki czyta co jej Miller napisal a Putin dyktowal.
Gdyby wygrala (co oczywiscie sie nie stanie) Putin by ruchal Polske i to doslownie.

Data: 2015-02-15 22:41:53
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbr2gc$6qd$1speranza.aioe.org...
[...]

Żałosny to jesteś ty, stary analu, piąta kolumno żydziaków.... Jeszcze trochę i przez takich chuji POpapranych jak ty, będziemy mieli z Rosją wojnę...

boukun

Data: 2015-02-15 21:54:13
Autor: andal
Wrzaskliwy g³os
On Sun, 15 Feb 2015 22:41:53 +0100, boukun wrote:

[...]

wojnÄ™...

boukun

zacytowalem ci opinie spod linku jaki podales

przemowienie nie bylo nadzwyczajne

niby humanistka ale lekcje dykcji by sie jej przydaly

Data: 2015-02-16 00:12:45
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mbr4i5$a0v$6speranza.aioe.org...
[...]

Wyrobi się, jak nie będzie pod stresem...

boukun

Data: 2015-02-16 02:34:36
Autor: Marek
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 00:12:46 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:

> zacytowalem ci opinie spod linku jaki podales
>
> przemowienie nie bylo nadzwyczajne
>
> niby humanistka ale lekcje dykcji by sie jej przydaly

Wyrobi siê, jak nie bêdzie pod stresem...

boukun

Masaz podniebienia miekkiego by jej sie przydal.

Wrzaskliwy g³os