Wrzaskliwy g³os

Data: 2015-02-16 04:12:00
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 17:40:12 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
Wielu komentatorów i komentarzy w internecie zarzuca Magdalenie Ogórek zbyt wrzaskliwy g³os we wczorajszym wyst±pieniu. Dziwi mnie to bardzo, bo przecie¿ na tego typu wiecach wyborczych najczê¶ciej przemawia siê podniesionym tonem, a pani Magda ma typowy, niewie¶ci g³os, który mnie, jako mê¿czy¼nie bardzo siê podoba. Wolê s³uchaæ jej "wrzaskliwy" g³os w takim przedwyborczym wyst±pieniu, ni¿ s³uchaæ prawdziwie wrzaskliwego g³osu kandydata PiSu, Dudy. Ten to dopiero mia³ nieprzyjemny wrzaskliwy g³os, nie dla mojego ucha. Dlaczego tym pseudo ekspertom nie przeszkadza wrzaskliwy g³os mêski, a tylko kobiecy? Mê¿czy¼nie pasuje mieæ na wiecu wyborczym wrzaskliwy g³os, a kobiecie nie?
A z drugiej strony, popu¶æmy trochê wodze fantazji, wyobra¼my sobie ¿onê obecnego prezydenta, przemawiaj±c± Komorowsk± na takim wiecu wyborczym. Wiemy jak jej mêski g³os brzmi w normalnej tonacji, gdyby go tylko o jeden ton podnios³a, to by³by dopiero wrzask nie do zniesienia... aj, waj....

Jak ju¿ pani Magdalena Ogórek zostanie naszym ukochanym prezydentem, to bêdziemy mogli jej s³uchaæ bez umiaru i nie do znudzenia...

https://www.youtube.com/watch?v=wxvIvWlYce4

boukun

Mnie by pasowa³o ¿eby zosta³a prezydentem i wysz³a za m±¿ za Putina. O to jest dobry temat.

Data: 2015-02-16 13:50:18
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:fed5ca4f-c06f-4873-b384-9594cf29a0a3googlegroups.com...
[...]

Ona ju¿ jest mê¿atk±...

boukun

Data: 2015-02-16 05:11:57
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 13:50:17 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]
>
> Mnie by pasowa³o ¿eby zosta³a prezydentem i wysz³a za m±¿ za Putina. O to > jest dobry temat.

W czym to przeszkadza? To siê rozwiedzie. Same plusy dodatnie. Od razu ocieplenie w stosunkach Polsko Rosyjskich. Zniesienie wiz. Tania ropa i gaz. W zale¿no¶ci od sytuacji politycznej Polska mo¿e byæ w unii z Rosj± bez wychodzenia z UE, a Rosja mo¿e byæ w UE nie wstêpuj±c do niej oficjalnie. No i dzieci by³y by m±dre, ³adne i od razu ustawione na ca³e ¿ycie. Ca³ej Europie taki zwi±zek by na zdrowie wyszed³. Ty wiesz jak proste by³o by za³atwienie na przyk³ad sprawy jab³ek. Przy ¶niadaniu by powiedzia³a " W³adziu we¼ co¶ zrób z tym embargiem, dobrze Aniu" I za³atwione.

Data: 2015-02-16 05:14:31
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 14:11:58 UTC+1 u¿ytkownik kogut...@gmail.com napisa³:

W czym to przeszkadza? To siê rozwiedzie. Same plusy dodatnie. Od razu ocieplenie w stosunkach Polsko Rosyjskich. Zniesienie wiz. Tania ropa i gaz.. W zale¿no¶ci od sytuacji politycznej Polska mo¿e byæ w unii z Rosj± bez wychodzenia z UE, a Rosja mo¿e byæ w UE nie wstêpuj±c do niej oficjalnie. No i dzieci by³y by m±dre, ³adne i od razu ustawione na ca³e ¿ycie. Ca³ej Europie taki zwi±zek by na zdrowie wyszed³. Ty wiesz jak proste by³o by za³atwienie na przyk³ad sprawy jab³ek. Przy ¶niadaniu by powiedzia³a " W³adziu we¼ co¶ zrób z tym embargiem, dobrze Madziu" I za³atwione.

Data: 2015-02-16 14:20:29
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:01fbad2c-c01e-40fc-a5a4-5ad549ce93dagooglegroups.com...
> [...]

Ona ju¿ jest mê¿atk±...

boukun

W czym to przeszkadza? To siê rozwiedzie.

Dobra, dlaczego chcesz, ¿eby w Polsce siê nic nie zmieni³o? Dlaczego chcesz, ¿eby ta od ponad 25 lat skostnia³a banda staruchów nas dalej okrda³a i zniewala³a?

boukun

Data: 2015-02-16 05:48:35
Autor: kogutek444
Wrzaskliwy g³os
W dniu poniedzia³ek, 16 lutego 2015 14:20:29 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]

Dobra, dlaczego chcesz, ¿eby w Polsce siê nic nie zmieni³o? Dlaczego chcesz, ¿eby ta od ponad 25 lat skostnia³a banda staruchów nas dalej okrda³a i zniewala³a?

Dlaczego uwa¿asz ze chcê ¿eby nic siê nie zmieni³o? Ca³y czas siê zmienia a ja chcia³bym ¿eby zmieni³o siê na plus a nie na minus jak do tej pory. To ze Ci siê jaka¶ pani podoba nie znaczy ¿e jest najlepszym kandydatem. A to ¿e znowu nie ma ¿adnego kandydata co by cokolwiek dobrego gwarantowa³ to inna sprawa. Na razie ta pani gwarantuje ¿e staruchy z PZPR dalej bêd± u w³adzy. Inna sprawa ¿e przy okr±g³ym stole tak siê umówili ¿e dawni dzia³acze partyjni i op³acana przez SB demokratyczna opozycja ma polityczne dobrze wynagradzane i dziedziczone do¿ywocie.

Data: 2015-02-16 15:43:16
Autor: boukun
Wrzaskliwy g³os
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ae286106-650e-49de-be19-9de20f7c8eb0googlegroups.com...
> [...]

Dlaczego uwa¿asz ze chcê ¿eby nic siê nie zmieni³o? Ca³y czas siê zmienia a ja chcia³bym ¿eby zmieni³o siê na plus a nie na minus jak do tej pory. To ze Ci siê jaka¶ pani podoba nie znaczy ¿e jest najlepszym kandydatem. A to ¿e znowu nie ma ¿adnego kandydata co by cokolwiek dobrego gwarantowa³ to inna sprawa. Na razie ta pani gwarantuje ¿e staruchy z PZPR dalej bêd± u w³adzy.

Debilstwo i wyssane z brudnego palucha bzdury... Pani Magda to tak jak ja, nowo¶æ i ¶wie¿o¶æ w polskiej polityce. Liczy siê ona jako prezydent, a nie skostnia³e staruchy...
https://pl-pl.facebook.com/2MagdalenaOgorek

boukun

Data: 2015-02-16 17:34:21
Autor: andal
Wrzaskliwy g³os
On Mon, 16 Feb 2015 15:43:16 +0100, boukun wrote:

<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 14:20:29 UTC+1 użytkownik boukun
napisał:
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> W czym to przeszkadza? To siÄ™ rozwiedzie.

Dobra, dlaczego chcesz, żeby w Polsce się nic nie zmieniło? Dlaczego
chcesz,
żeby ta od ponad 25 lat skostniała banda staruchów nas dalej okrdała i
zniewalała?

boukun

Dlaczego uważasz ze chcę żeby nic się nie zmieniło? Cały czas się
zmienia a ja chciałbym żeby zmieniło się na plus a nie na minus jak do
tej pory.
To ze Ci się jakaś pani podoba nie znaczy że jest najlepszym
kandydatem. A to że znowu nie ma żadnego kandydata co by cokolwiek
dobrego gwarantował to inna sprawa. Na razie ta pani gwarantuje że
staruchy z PZPR dalej będą u władzy.

Debilstwo i wyssane z brudnego palucha bzdury... Pani Magda to tak jak
ja, nowość i świeżość w polskiej polityce. Liczy się ona jako prezydent,
a nie skostniałe staruchy...
https://pl-pl.facebook.com/2MagdalenaOgorek

boukun

http://www.magdalenaogorek.eu/home/

dlaczego jej strona jest pod syjonistyczna "eu" a nie pod "pl" ??????????????????????

wiadomo , dziwka sie sprzedala tak jak sld kazalo

tfu, nie ma mego glosu

Data: 2015-02-16 21:45:36
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos

napisał:
> [...]

boukun

http://www.magdalenaogorek.eu/home/

dlaczego jej strona jest pod syjonistyczna "eu" a nie pod "pl"

??????????????????????

wiadomo , dziwka sie sprzedala tak jak sld kazalo

tfu, nie ma mego glosu

Chuj z wami dziady. Przez takie szmaty jak wy Polska jest zniewolona przez bandę okrągłostołową od dziesięcioleci. Im dłużej to trwa, tym bliżej końca...

boukun

Data: 2015-02-16 21:49:54
Autor: boukun
Wrzaskliwy głos

napisał:
> [...]

wiadomo , dziwka sie sprzedala tak jak sld kazalo

Po drugie tępaku, miałeś kiedyś swoją stronę internetową i korzystałeś z jakiegoś dostawcy domen? Najtańsze domeny są z końcówką eu padalcu...

boukun

Wrzaskliwy g³os