Wrzod na polskim katolicyźmie.

Data: 2011-06-24 15:40:09
Autor: cirrus
Wrzod na polskim katolicyźmie.
# Rydzyk jest wrzodem na polskim katolicyzmie, również z powodu karykatury katolicyzmu, myślę, że niewielu tak szkodzi katolicyzmowi jak Rydzyk, ale nie z tego powodu, że to obciach. Religia jako taka do specjalnie nowoczesnych zjawisk się nie zalicza. Z Rydzykiem jest inny problem, którego nie chcą, nie potrafią, boją się zauważyć najwierniejsi w PiS, chociaż ten problem nie kto inny jak sam prezes Kaczyński zdiagnozował. Powiązania Rydzyka z ubecją, z ruskimi nadajnikami i w końcu działalność Rydzyka, która jest szemrana biznesowo i szkodliwa wizerunkowo dla Kościoła. Tego nie można nie wiedzieć, może przymykać oko, robić to co Kaczyński, czyli szanować liczny elektorat, ale można się też w tym zatracić i poddać szantażowi Rydzyka, co niestety Kaczyński robi. Robi z pełną premedytacją i kalkulacją polityczną, co mi akurat odpowiada, bo ja lubię profesjonalistów w każdej dziedzinie, ale robi też kosztem czci własnego brata, tak za życia, jak po śmierci. Trzeba przypomnieć wyborcy PiS, że wokół Rydzyka zgromadziły się takie szemrane postaci jak Bender, komuch z krwi i kości, poseł peerelowskiego sejmu, który się w wygodnym czasie przedzierzgnął w opozycjonistę, potem już po obaleniu rządu Olszewskiego współpracował z Wałęsą. Niejaki Robert Nowak, były działacz pezetpeerowskiej przybudówki i bardzo prawdopodobny TW Tadeusz. Niejaki Świtoń, który Bogu podziękował za katastrofę smoleńską, bo tak zakończył życie "zdrajca" Lech Kaczyński. Takich postaci jest tam całe multum, dość powiedzieć, że wcześniej Lepper, Łyżwiński, oraz pewny agent Janusz Maksymiuk biesiadowali u Rydzyka na stałe. Przekręty ze stocznią, manipulacje, sekciarskie okradanie zdesperowanych babć i dziadków, tego wszystkiego nie da się nie widzieć. No i jeszcze jedno, jakem antysemita z krwi i kości typów w gatunku Kobylańskiego nie przełknę. Z Rydzyka można i trzeba drzeć łacha, byle nie iść na łatwiznę w stylu tabloidu GW, czy też ślepego fanatyzmu radykalnego skrzydła PiS, które wszędzie widzi przekręt, esbecję i lżenie Lecha Kaczyńskiego tylko nie w Radiu Maryja, gdzie było i jest tego sporo. Tyle krytyki Rydzyka i nie koniec krytyki Romana Giertycha wraz z innymi efekciarzami świeżo nawróconymi oraz stałymi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfng6

--
stevep

Data: 2011-06-24 18:43:11
Autor: pluton
[...]

Uj z ruskim agentem, uj z bratem, uj ze wszystkim. wladza!!!

Nullification

Data: 2011-06-24 18:46:17
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 18:43, pluton pisze:
Uj z ruskim agentem, uj z bratem, uj ze wszystkim. wladza!!!

Tylko to ciebie kreci plutek ? :)

Data: 2011-06-24 20:56:34
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.
> Uj z ruskim agentem, uj z bratem, uj ze wszystkim. wladza!!!

Tylko to ciebie kreci plutek ? :)

mnie ? raczej tanczacego z trupami.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:02:55
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.

> mnie ? raczej tanczacego z trupami.

Fjutina ?

O! wariat ma nowa ksywe ? Od czego ? Ciagnie druta 'rosyjskim przyjaciolom'
przed wyborami ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:05:51
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:02, pluton pisze:
Fjutina ?
O! wariat ma nowa ksywe ? Od czego ? Ciagnie druta 'rosyjskim przyjaciolom'
przed wyborami ?

Tutaj masz dowod na pedofilie Fjutina :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

Data: 2011-06-24 21:06:44
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.

Tutaj masz dowod na pedofilie Fjutina :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

nie ogladam tjuba (z definicji). mozesz strescic w 1 zdaniu ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:15:21
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:06, pluton pisze:

Tutaj masz dowod na pedofilie Fjutina :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

nie ogladam tjuba (z definicji). mozesz strescic w 1 zdaniu ?

Patrz powyzej : dowod na pedofilie twojego mocodawcy :)

Data: 2011-06-24 21:21:06
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.

> nie ogladam tjuba (z definicji). mozesz strescic w 1 zdaniu ?

Patrz powyzej : dowod na pedofilie twojego mocodawcy :)

kosciol nie jest moim mocodawca.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:36:32
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.

> kosciol nie jest moim mocodawca.

Wlasnie o tym pisze. Pedofil Fjutin jest twoim mocodawca :)

to jakas pisia logika.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:39:42
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:36, pluton pisze:
Wlasnie o tym pisze. Pedofil Fjutin jest twoim mocodawca :)
to jakas pisia logika.

Raczej suweriennaja diermokracja :)

Data: 2011-06-24 21:42:09
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.
> to jakas pisia logika.

Raczej suweriennaja diermokracja :)

na jedno wychodzi.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:59:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:42, pluton pisze:
Wlasnie o tym pisze. Pedofil Fjutin jest twoim mocodawca :)
to jakas pisia logika.

Raczej suweriennaja diermokracja :)

na jedno wychodzi.

Logika jest jedna bez przymiotnikow, podobnie demokracja jest jedna bez
przymiotnikow. Inaczej to jest diermokracja. Ponial tonkuju alluzju ? :)

Data: 2011-06-24 22:03:10
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.

> na jedno wychodzi.

Logika jest jedna bez przymiotnikow, podobnie demokracja jest jedna bez
przymiotnikow. Inaczej to jest diermokracja. Ponial tonkuju alluzju ? :)

przyczepilo sie gowno do okretu i krzyczy: plyniemy!

Normalni ludzie maja inna logike niz pisiolki.

Nullification

Data: 2011-06-24 22:06:46
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:03, pluton pisze:
[...]

I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Data: 2011-06-24 22:12:16
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyźmie.
:)

> przyczepilo sie gowno do okretu i krzyczy: plyniemy!
>
> Normalni ludzie maja inna logike niz pisiolki.

I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Nullification

Data: 2011-06-24 22:18:22
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:12, pluton pisze:
I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Czyli ty pisior.

Data: 2011-06-24 22:28:30
Autor: pluton

Data: 2011-06-24 22:35:14
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:28, pluton pisze:
I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Czyli ty pisior.

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Oczywiscie, ty jestes tego najlepszym przykladem. Nic dziwnego, ze twoi
mocodawcy wybrali akurat ciebie :)

Data: 2011-06-25 07:46:26
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e04eca7$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz mi to przetłumaczyć na jakiś cywilizowany język?

BomBel

Wrzod na polskim katolicyźmie.