Wrzod na polskim katolicyĽmie.

Data: 2011-06-24 18:43:11
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.
nie chc±, nie potrafi±, boj± się zauważyć najwierniejsi w PiS, chociaż ten
problem nie kto inny jak sam prezes Kaczyński zdiagnozował. Powi±zania
Rydzyka z ubecj±, z ruskimi nadajnikami i w końcu działalno¶ć Rydzyka,
która
jest szemrana biznesowo i szkodliwa wizerunkowo dla Ko¶cioła. Tego nie
można
nie wiedzieć, może przymykać oko, robić to co Kaczyński, czyli szanować
liczny elektorat, ale można się też w tym zatracić i poddać szantażowi
Rydzyka, co niestety Kaczyński robi. Robi z pełn± premedytacj± i
kalkulacj±
polityczn±, co mi akurat odpowiada, bo ja lubię profesjonalistów w każdej
dziedzinie, ale robi też kosztem czci własnego brata, tak za życia, jak po
¶mierci.

Uj z ruskim agentem, uj z bratem, uj ze wszystkim. wladza!!!

Nullification

Data: 2011-06-24 18:46:17
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 18:43, pluton pisze:
Uj z ruskim agentem, uj z bratem, uj ze wszystkim. wladza!!!

Tylko to ciebie kreci plutek ? :)

Data: 2011-06-24 20:56:34
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.
> Uj z ruskim agentem, uj z bratem, uj ze wszystkim. wladza!!!

Tylko to ciebie kreci plutek ? :)

mnie ? raczej tanczacego z trupami.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:02:55
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.

> mnie ? raczej tanczacego z trupami.

Fjutina ?

O! wariat ma nowa ksywe ? Od czego ? Ciagnie druta 'rosyjskim przyjaciolom'
przed wyborami ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:05:51
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:02, pluton pisze:
Fjutina ?
O! wariat ma nowa ksywe ? Od czego ? Ciagnie druta 'rosyjskim przyjaciolom'
przed wyborami ?

Tutaj masz dowod na pedofilie Fjutina :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

Data: 2011-06-24 21:06:44
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.

Tutaj masz dowod na pedofilie Fjutina :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

nie ogladam tjuba (z definicji). mozesz strescic w 1 zdaniu ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:15:21
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:06, pluton pisze:

Tutaj masz dowod na pedofilie Fjutina :

http://www.youtube.com/watch?v=c72swYTisvY

nie ogladam tjuba (z definicji). mozesz strescic w 1 zdaniu ?

Patrz powyzej : dowod na pedofilie twojego mocodawcy :)

Data: 2011-06-24 21:21:06
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.

> nie ogladam tjuba (z definicji). mozesz strescic w 1 zdaniu ?

Patrz powyzej : dowod na pedofilie twojego mocodawcy :)

kosciol nie jest moim mocodawca.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:36:32
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.

> kosciol nie jest moim mocodawca.

Wlasnie o tym pisze. Pedofil Fjutin jest twoim mocodawca :)

to jakas pisia logika.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:39:42
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:36, pluton pisze:
Wlasnie o tym pisze. Pedofil Fjutin jest twoim mocodawca :)
to jakas pisia logika.

Raczej suweriennaja diermokracja :)

Data: 2011-06-24 21:42:09
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.
> to jakas pisia logika.

Raczej suweriennaja diermokracja :)

na jedno wychodzi.

Nullification

Data: 2011-06-24 21:59:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:42, pluton pisze:
Wlasnie o tym pisze. Pedofil Fjutin jest twoim mocodawca :)
to jakas pisia logika.

Raczej suweriennaja diermokracja :)

na jedno wychodzi.

Logika jest jedna bez przymiotnikow, podobnie demokracja jest jedna bez
przymiotnikow. Inaczej to jest diermokracja. Ponial tonkuju alluzju ? :)

Data: 2011-06-24 22:03:10
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.

> na jedno wychodzi.

Logika jest jedna bez przymiotnikow, podobnie demokracja jest jedna bez
przymiotnikow. Inaczej to jest diermokracja. Ponial tonkuju alluzju ? :)

przyczepilo sie gowno do okretu i krzyczy: plyniemy!

Normalni ludzie maja inna logike niz pisiolki.

Nullification

Data: 2011-06-24 22:06:46
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:03, pluton pisze:
[...]

I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Data: 2011-06-24 22:12:16
Autor: pluton
Wrzod na polskim katolicyĽmie.
:)

> przyczepilo sie gowno do okretu i krzyczy: plyniemy!
>
> Normalni ludzie maja inna logike niz pisiolki.

I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Nullification

Data: 2011-06-24 22:18:22
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:12, pluton pisze:
I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Czyli ty pisior.

Data: 2011-06-24 22:28:30
Autor: pluton

Data: 2011-06-24 22:35:14
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:28, pluton pisze:
I ty jestes tym jedynym normalnym, plutek ? :)

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Czyli ty pisior.

Sam widzisz - pisia logika jest inna.

Oczywiscie, ty jestes tego najlepszym przykladem. Nic dziwnego, ze twoi
mocodawcy wybrali akurat ciebie :)

Data: 2011-06-25 07:46:26
Autor: Leprechuan
Wrzod na polskim katolicyĽmie.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e04eca7$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz mi to przetłumaczyć na jaki¶ cywilizowany język?

BomBel

Wrzod na polskim katolicyĽmie.