Wrzosowiska K³omiñskie itmp ???

Data: 2013-10-15 09:26:33
Autor: Zbynek Ltd.
Wrzosowiska K³omiñskie itmp ???
Cze¶æ

Kacper napisa³(a) :
Witam Kolegów !!

 Czy kto¶ w by³ z Was rowerkiem w okolicach Bornego Sulinowa, wrzosowiska K³omiñskie i np Kolonia Brze¼nica.. Czy jeszcze jest tam cos wartego uwagi czy po tym poligonie (po piachu) da sie rowerem  z sakwami poruszaæ czy sia zakopie.
 Proszê o jak±¶ relacje z wyjazdu w te okolice, w necie za wiele nie ma.

I jak by³o?
Mam podobny pomys³. Ale czasu mam duuuu¿o - tydzieñ. Zastanawiam siê co by tu robiæ przez 7 dni. Same wrzosowiska i okolice pewnie da siê zje¼dziæ przez 3 dni. Przeniós³bym siê wiêc mo¿e w Bory Tucholskie.
Wybiorê siê mo¿e za tydzieñ, mo¿e pó¼niej, mo¿e do po³owy listopada.
S± chêtni? Jestem z Gdyni.
Na grupie jestem tylko chwilowo, dla tego w±tku.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-10-15 01:06:24
Autor: drobo
Wrzosowiska K³omiñskie itmp ???
Same wrzosowiska i okolice pewnie da siê zje¼dziæ przez 3 dni.

Wrzosami to raczej oka nie nacieszysz, bo pewnie ju¿ przekwit³y. Lepsz± por± na wrzosy jest druga po³owa sierpnia...

Data: 2013-10-15 10:17:00
Autor: Zbynek Ltd.
Wrzosowiska K³omiñskie itmp ???
drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com napisa³(a) :
Same wrzosowiska i okolice pewnie da siê zje¼dziæ przez 3 dni.

Wrzosami to raczej oka nie nacieszysz, bo pewnie ju¿ przekwit³y. Lepsz± por± na wrzosy jest druga po³owa sierpnia...

Tego siê spodziewa³em, ¿e sporo za pó¼no. Ale có¿, mam wolne akurat teraz.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-10-17 21:37:41
Autor: Wojtek Paszkowski

<drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com> wrote in message news:bc7f4c91-15ff-4ad2-8768-18b13d13830agooglegroups.com...

Wrzosami to raczej oka nie nacieszysz, bo pewnie ju¿ przekwit³y. Lepsz± por± na wrzosy jest druga po³owa sierpnia...

czy te legendarne wrzosowiska to aby jeszcze istniej±? Parê razy ostatnio krêci³em siê po poligonach miêdzy Wa³czem a Szczecinkiem i generalnie wszêdzie ca³kiem solidne m³odniki rz±dz±. Nie zaros³o ju¿ toto?

Samo K³omino chyba te¿ ju¿ znika z powierzchni ziemi, buldo¿ery grasuj±.

pozd

Wrzosowiska K³omiñskie itmp ???