Wrzucenie kolarza do rzeki (z mostu) na zawodach

Data: 2009-05-10 18:59:42
Autor: UranMars
Wrzucenie kolarza do rzeki (z mostu) na zawodach
Zna ktoś okoliczności i reperkusje tego wydarzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=4iZnZYn9prQ&feature=channel

--
UranMars
http://www.BosoPrzezSwiat.szu.pl/

Data: 2009-05-10 17:30:29
Autor: Ryszard Mikke
UranMars <uranmarsWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
Zna ktoś okoliczności i reperkusje tego wydarzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=4iZnZYn9prQ&feature=channel

Znamy. Poszukaj "footsie" na youtube.

rmikke

Data: 2009-05-10 19:47:05
Autor: UranMars
Wrzucenie kolarza do rzeki (z mostu) na zawodach
> Zna ktoś okoliczności i reperkusje tego wydarzenia:
> http://www.youtube.com/watch?v=4iZnZYn9prQ&feature=channel

Znamy. Poszukaj "footsie" na youtube.

Chodziło mi raczej o słowo pisane. Może być na tej grupie nawet.

Data: 2009-05-11 12:05:21
Autor: Raist
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu72vl$biq$1inews.gazeta.pl...
Znamy. Poszukaj "footsie" na youtube.

to napisz jakie to były okoliczności, ja tez sie chetnie dowiem :)

Raist

Data: 2009-05-11 12:15:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-11 12:05, Użytkownik Raist napisał:

Znamy. Poszukaj "footsie" na youtube.

to napisz jakie to były okoliczności, ja tez sie chetnie dowiem :)

Okoliczności ? Jeden zawodnik przewrócił innego zawodnika.
Ale miał pecha zrobić to na oczach kibiców tego popchniętego.
Oburzony kibic zademonstrował swoje zgorszenie zrzucając
napastnika z mostu.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-11 14:43:58
Autor: granat
RadoslawF pisze:

Okoliczności ? Jeden zawodnik przewrócił innego zawodnika.
Ale miał pecha zrobić to na oczach kibiców tego popchniętego.
Oburzony kibic zademonstrował swoje zgorszenie zrzucając
napastnika z mostu.  :-)

nadawal bys sie na sprawozdawce radiowego:D

granat

Wrzucenie kolarza do rzeki (z mostu) na zawodach