Wrzuciłem sobie u2 do killfilea w ramach badań naukowych ;)

Data: 2011-05-12 20:21:12
Autor: Zennon
Wrzuciłem sobie u2 do killfilea w ramach badań naukowych ;)
Nigdy nie używałem killfilea, a u2 wydaję się idealnym obiektem do badań i eksperymentów jak oprogramowanie da sobie z nim radę ;)

Zennon

Data: 2011-05-12 20:26:56
Autor: u2
W dniu 2011-05-12 20:21, Zennon pisze:
Nigdy nie używałem killfilea, a u2 wydaję się idealnym obiektem do badań
i eksperymentów jak oprogramowanie da sobie z nim radę ;)

Zennon

Trolle zwykle wrzucaja uroczyscie innych do KFu :)

Data: 2011-05-12 21:19:53
Autor: zeb
[...]

Weź ty wrzuć sobie wszystkich do tego czegoś.
Chociaż... zostaw sobie tych którzy będą ci przydupaśić :)

Data: 2011-05-12 22:33:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Zennon wrote:

Nigdy nie używałem killfilea, a u2 wydaję się idealnym obiektem do badań i
eksperymentów jak oprogramowanie da sobie z nim radę ;)

Awdodatku nałokrongło ło zyciu suksełalnym zkozami rozprawio, co kwelifikuje go jako zołofila...!

PS - cheba swojej Maryny nimo (wturoby takiego GUPCA chciała!?), ana Łukrajinki go niestać, winc zakozami siem łoglondo...

Data: 2011-05-12 20:43:52
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
Zennon wrote:

> [...]

PS - cheba swojej Maryny nimo (wturoby takiego GUPCA chciała!?), ana Łukrajinki go niestać, winc zakozami siem łoglondo...

=========================

Ło zyciu seksułalistycnym udwa pojemcia ni mo !!!  A pojomć niemogem , cemuz
to łon gupielok jeden tak siem za komzami łobziera ??!!  Dyć skinola mu
zwisajom ...

MH

Data: 2011-05-12 22:56:06
Autor: Polok_Prawdziwy

Zennon wrote:

> [...]

cemuz
to łon gupielok jeden tak siem za komzami łobziera ??!!  Dyć skinola mu

Zwisajom...
acheba jesce je wsuwo, jak nikt niepatsy...

Data: 2011-05-13 09:10:09
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201105121821.UTC.iqh8eu$kh2$1tioat.net...
Nigdy nie używałem killfilea, a u2 wydaję się idealnym obiektem do badań i eksperymentów jak oprogramowanie da sobie z nim radę ;)

Zennon

Chyba go tez wrzucę. Zieliński nie ma nic do powiedzenia. Same pierdoły. Zawsze taki był ten suwalski kurator.

BomBel

Data: 2011-05-13 17:33:20
Autor: heÂŽsk
Wrzuciłem sobie u2 do killfilea w ramach badań naukowych ;)
On Thu, 12 May 2011 20:21:12 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Nigdy nie używałem killfilea, a u2 wydaję się idealnym obiektem do badań i eksperymentów jak oprogramowanie da sobie z nim radę ;)

Zennon

 ten suwalski ancymon siedzi u mnie od dawna w kf.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Wrzuciłem sobie u2 do killfilea w ramach badań naukowych ;)