Wschód - Zachód

Data: 2009-04-06 00:59:52
Autor: Tomasz Radko
Wschód - Zachód
Bilanse (stan na sobotę), najpierw ze wschodem, potem z zachodem.

Cleveland 36-11 26-4
Boston    37-10 21-9
Orlando   36-12 21-7
Atlanta   26-22 17-12
Philadel  24-21 16-14
Miami     26-22 15-14
Chicago   20-27 17-13
Detroit   23-23 13-17
Charlotte 19-28 15-14
Indiana   20-27 12-17
Milwaukee 20-29 12-17
NJN       20-26 11-19
Toronto   19-26 11-19
NYK       17-29 12-18
Wash       9-39  9-21

LAL       39-7  21-9
Denver    32-15 19-11
SAS       31-15 18-12
Portland  26-19 22-8
Houston   31-16 17-12
NOH       29-17 18-11
Utah      31-15 15-15
Dallas    25-22 21-9
Phoenix   26-21 16-14
GSW       16-30 11-19
Min       11-35 11-19
Memphis   13-35  9-19
OKC       14-34  7-20
LAC        9-37  9-21
Sac       15-30  1-29

Dane nie bardzo chcą potwierdzić moją opinię, że Zachód nadal jest silniejszy od Wschodu - po osiem drużyn w każdej grupie ma dodatni bilans z druga grupą. Co prawda na Zachodzie aż sześć wygrało 60+% meczów ze Wschodem, a na Wschodzie są tylko trzy takie zespoły, no ale na Zachodzie w ogóle jest więcej drużyn powyżej .600. Oh? All right, we'll call it a draw.

Kilka niespodzianek:
- nie zdawałem sobie sprawy, że bilans Portland jest spowodowany głównie rozwałką Wschodu;
- podobnie Dallas;
- odwrotnie Utah: gdyby ze Wschodem grali tak, jak z Zachodem, mieliby tyle samo zwycięstw, co Denver, i walczyliby o #2;
- Sacramento: łomatko. Gdyby nie Wschód, mieliby sezon całkiem, całkiem.

pzdr

TRad

Wschód - Zachód