Wścieklizna wśród paltfonsów!

Data: 2010-10-28 12:49:10
Autor: Hans Kloss
Wścieklizna wśród paltfonsów!
Jak donoszą niezależne media, ot choćby
http://telegraf24.pl/artykuly/kategoria/51/5657/pokiereszowana-twarz-kampani
http://niezalezna.pl/artykul/radny_po_pogryzl_wyborce/40707/1
wśród krajowych platfonsów narasta epidemia wścieklizny. Zdarzają się
pierwsze przypadki pokąsania ludzi, istnieje uzasadniona obawa że
wkrótce ościenne kraje pozamykają swoje granice i Polska straci
znaczne sumy z tytułu zahamowania eksportu platfonsów do innych krajów
UE.
Niektórzy specjaliści przewidują czarny scenariusz w postaci
konieczności wybicia całego stada......
J-23

Data: 2010-10-28 22:03:40
Autor: Grzegorz Z.
Wścieklizna wśród paltfonsów!
konieczności wybicia całego stada......

Prokuratura przesłuchuje mężczyznę, który na forum internetowym umieścił
wpis zawierający m.in. wezwania, by "spalić biura wyborcze i poselskie
PiS", "prześladować PiS-iorów wszędzie, teraz i zawsze". 30-letni Michał K.
z Krzeszowic w Małopolsce usłyszał zarzut publicznego nawoływania do
zniszczenia mienia poprzez spalenie biur wyborczych i poselskich PiS

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Spalic-biura-przesladowac-PiS-iorow-kolejna-osoba-grozila-politykom,wid,12790598,wiadomosc.html

Data: 2010-10-28 22:14:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:uufhucwgct3x$.kpyz2eqicqre$.dlg40tude.net...
[...]

To tak z miłości do PiS-u?

Data: 2010-10-28 23:07:13
Autor: Jaksa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc9d9bb$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> z Krzeszowic w Małopolsce usłyszał zarzut publicznego nawoływania do
> zniszczenia mienia poprzez spalenie biur wyborczych i poselskich PiS

A to wy towarzyszu Idzikowski żeście zamordowali księdza Popiełuszkę z miłości?

Jaksa

Data: 2010-10-28 22:15:29
Autor: Grzegorz Z.
Wścieklizna wśród paltfonsów!

Jak donoszą niezależne media, ot choćby

"Ten język nienawiści i wykluczenia odrzucamy!"

http://deklaracjalodzka.pl/

Data: 2010-10-28 13:53:24
Autor: Hans Kloss
On 28 Paź, 22:15, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

"Ten język nienawiści i wykluczenia odrzucamy!"

No ale w sytuacji gdy zaczynają kąsać to już chyba nieaktualne. Ponoć
splatfonsienie tą właśnie drogą się przenosi!
J-23

Data: 2010-10-30 00:21:28
Autor: Grzegorz Z.
Wścieklizna wśród paltfonsów!

On 28 Paź, 22:15, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

"Ten język nienawiści i wykluczenia odrzucamy!"

No ale w sytuacji gdy zaczynają kąsać to już chyba nieaktualne.

Chyba nie.

Wścieklizna wśród paltfonsów!