Wściekłość może wynieść PiS do władzy

Data: 2011-12-30 20:23:03
Autor: abc
Wściekłość może wynieść PiS do władzy
Na łamach "Faktu" obszerna rozmowa z Rafałem Ziemkiewiczem. Publicysta
ocenia szanse Jarosława Kaczyńskiego na przejęcie władzy.Zwraca uwagę, że od
20 lat debata publiczna w Polsce toczy się wokół tego polityka.

I jego zdaniem jak na razie nie ma w Polsce realnego konkurenta
dla prezesa PiS. A SLD i Ruch Palikota są tak naprawdę częścią elity władzy,
a nie żadną realną alternatywą.

Widać to zwłaszcza w mediach, które oba ugrupowania chwalą i chętnie
prezentują w odróżnieniu do Prawa i Sprawiedliwości, przedstawianego jako
samo zło.

Ziemkiewicz stwierdza:  Każdy obywatel dostaje taki sygnał - Polska dzieli
się na władzę i na PiS, na III RP realnie Tuskową i jakąś hipotetyczną IV
RP, która istnieje jako straszak, ale w momencie odwrócenia nastrojów staje
się jedynym wyjściem.

Jeżeli benzyna ma być po 7 złotych, jeśli ma się okazać, ze po 10 latach
spłacania kredytu jest go więcej niż było na początku, jeśli nie ma pewności
pracy, a w perspektywie jest wizyta komornika, wściekłość może wynieść PiS
do władzy. Na to liczy Jarosław Kaczyński.

  Więcej
http://wpolityce.pl/wydarzenia/20680-ziemkiewicz-wscieklosc-moze-wyniesc-pis-do-wladzy-jezeli-benzyna-ma-byc-po-7-zlotych-a-w-perspektywie-wizyta-komornika

  --    Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Data: 2011-12-30 20:34:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4efe0fbb$0$1452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I jak zwykle się przeliczy.

Data: 2011-12-30 20:47:25
Autor: Pikus'
[...]

To całkiem możliwe: dziś, jeszcze przed mającymi nastąpić podwyżkami
energii, mieszkańcy mojego dużego (270tys) miasta otrzymało podwyżki opłat
kosztów eksploatacyjnych mieszkań własnych o 20%. Piękny prezent
noworoczny - przeciętnie stówa w górę na miesiąc. A to dopiero na dzieńdobry.

Data: 2011-12-30 21:04:00
Autor: pluton
Wściekłość może wynieść PiS do władzy
kosztów eksploatacyjnych mieszkań własnych o 20%. Piękny prezent
noworoczny - przeciętnie stówa w górę na miesiąc. A to dopiero na
dzieńdobry.

Jakby sie pierdziek dorwal, to by bylo o 2 stówy.

Nullification

Data: 2011-12-30 21:35:25
Autor: Przemysław W
Wściekłość może wynieść PiS do władzy
Raczej do Tworek.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2011-12-31 05:26:04
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 20:23:03 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Wynurzenia nawiedzonego fanatyka.

--
stevep

Data: 2011-12-30 23:01:35
Autor: HaMMeR
On 31 Gru, 05:26, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 30-12-2011 o 20:23:03 abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> oddzielić
>   katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

A coze to, coze??? Co tak wyjecie cykory? Chociaz macie racje,
nie bedzie dla zdrajcow i szkodnikow Polski przebaczenie!
Wyjcie coraz glosniej..wyjcie..:)

Data: 2011-12-31 10:30:28
Autor: [HeÂŽSk]
Wściekłość może wynieść PiS do władzy
On Fri, 30 Dec 2011 23:01:35 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:
 [...]

A coze to, coze??? Co tak wyjecie cykory? Chociaz macie racje,
nie bedzie dla zdrajcow i szkodnikow Polski przebaczenie!
Wyjcie coraz glosniej..wyjcie..:)

 sluchaj, ile ty masz lat?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 15:45:50
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 08:01:35 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

A coze to, coze??? Co tak wyjecie cykory? Chociaz macie racje,
nie bedzie dla zdrajcow i szkodnikow Polski przebaczenie!

Pomidor kretynie.

--
stevep

Data: 2011-12-31 11:27:40
Autor: u2
W dniu 2011-12-30 20:23, abc pisze:
[...]

Przynajmniej jest alternatywa dla pelomafii, ktora sami chetnie by
utopili w szklance wody ;)

Data: 2011-12-31 15:55:00
Autor: stevep
Dnia 31-12-2011 o 11:27:40 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, ktoby na ciebie marnował wodę.  :D
--
stevep

Wściekłość może wynieść PiS do władzy