Wsciekly Kowalczyk

Data: 2011-08-25 21:12:08
Autor: Paweł W.
Wsciekly Kowalczyk

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:j3647o$gau$1news.onet.pl...
Temat wydaje mi się zasługuje na osobny wątek - widzieliście zachowanie
Kowalczyka w przerwie i po meczu w studio Polsatu? Ewidentnie wściekły
był, aż się gotował. Urażona duma, bo teoryjki poszły na spacer czy
obstawił Spartaka i mu kuponik zdechł? Co sądzicie? ;)

Naprawdę szanowałem Kowala kiedyś, w końcu ziomal i dobry piłkarz był, ale to co sobą teraz reprezentuje to totalne dno. Wóda aż tak mu mózg zlasowała ?

p.

Data: 2011-08-25 21:19:17
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wsciekly Kowalczyk
W dniu 2011-08-25 21:12, Paweł W. pisze:
Naprawdę szanowałem Kowala kiedyś, w końcu ziomal i dobry piłkarz był,
ale to co sobą teraz reprezentuje to totalne dno. Wóda aż tak mu mózg
zlasowała ?

Nie, on ostatnio biega za nieomylnego. W piórka mocno obrósł :)
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-08-25 21:26:33
Autor: grzeda
Wsciekly Kowalczyk
W dniu 2011-08-25 21:19, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Fakt. Poweszlowalo go troche.

pozdr
PG

Wsciekly Kowalczyk