"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

Data: 2010-12-13 19:19:53
Autor: Azor jest pedałem
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
Część wściekłego ataku" na mnie może być przejawem kompleksu tych, którzy w czasie stanu wojennego "czmychnęli za granicę" lub tych, którzy go spokojnie "przeczekali" - ocenił prezydent Bronisław Komorowski.

 Prezydent był pytany o słowa Jarosława Kaczyńskiego, który powiedział dziś, że niedawne zaproszenie Jaruzelskiego na posiedzenie Rady Bezpieczeństwa Narodowego to sygnał dla wymiaru sprawiedliwości, by nie skazywać generała w procesach dotyczących wydarzeń Grudnia '70 i wprowadzenia stanu wojennego.

"Takie opowieści może snuć ktoś, kto albo nie zna realiów ustroju państwa polskiego i nie wie, że są prokuratura i sądy niezależne, albo ma swoje własne złe doświadczenia, tzn. akceptował używanie prokuratury czy sądów do realizacji jakichś własnych zamysłów politycznych" - uważa Komorowski.

"Nie jestem przełożonym ani prokuratora, ani sądów, więc mogę powiedzieć tylko, czego chciałbym. Chciałbym, żeby sprawa od strony odpowiedzialności nie politycznej, ale od strony odpowiedzialności karnej była doprowadzona do końca. Ale jak powiedziałem, tutaj niech się każdy były prezydent i były premier sam z tym problemem mierzy" - powiedział Komorowski.

Jak podkreślił, w przeciwieństwie do swoich głównych adwersarzy ma swoje osobiste doświadczenia związane ze stanem wojennym, w wyniku którego trafił do obozu internowania. "Być może część tego wściekłego ataku na mnie to po prostu przejaw jakiegoś kompleksu tych, którzy albo czmychnęli za granicę w okresie stanu wojennego i stamtąd byli bohaterami zza płota, albo tych, którzy nigdy nie zaryzykowali niczego i stan wojenny przeczekali spokojnie mocząc nogi w miednicy z ciepłą wodą" - ocenił prezydent.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8812537,_Wsciekly_atak_na_mnie_to_przejaw_kompleksu___Prezydent.html

Dziwię się, że prezydent Komorowski odpowiada komuś takiemu jak Kaczyński. Myślę, że do oceny zachowań konusa bardziej nadawałby się doświadczony psychiatra.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-13 19:38:01
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie5o4c$9o9$1inews.gazeta.pl...
Część wściekłego ataku" na mnie może być przejawem kompleksu tych, którzy w czasie stanu wojennego "czmychnęli za granicę" lub tych, którzy go spokojnie "przeczekali" - ocenił prezydent Bronisław Komorowski.

Przeciez wlasnie Komoroski przeczekal stan wojenny w tym luksusowym wojskowym osrodku wypoczynkowym, na garnuszku PRL-u...

Data: 2010-12-13 19:42:52
Autor: Marek Czaplicki
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
D. J. MC Donald Musk pisze w poniedziałek, 13 grudnia 2010 19:38, na grupie
pl.soc.polityka:
[...]
myślisz o Komorowskim jak o jakimś bezdomnym, który czeka na okazję żeby na zimę
załapać się do aresztu. zabawne.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-13 19:48:28
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie5pfc$esd$1inews.gazeta.pl...
[...]

to nie areszt ale luksusowy hotel. Jest roznica!

Data: 2010-12-13 19:52:18
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ie5ppp$1col$1news.ett.com.ua...

[...]

pewnie jeszcze zonie paczki wysylal z tego "wiezienia"...

Data: 2010-12-13 19:57:39
Autor: Marek Czaplicki
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
D. J. MC Donald Musk pisze w poniedziałek, 13 grudnia 2010 19:48, na grupie
pl.soc.polityka:
to nie areszt ale luksusowy hotel. Jest roznica!

jak mówił poeta. "lepiej w wolności kąsek lada jaki, niźli w niewoli przysmaki".
podczas stanu wojennego w "areszcie" siedział cały Naród, a internowanie było swego
rodzaju karcerem.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-13 21:49:51
Autor: rAzor
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
Darz bór! Użytkownik... he he - Marek Czaplicki raczył napisać:
[...]

:-))))
Karcery to były w zakładach karnych w Nysie, Strzelcach Opolskich, Wronkach, Sztumie i innych tego typu "ośrodkach".
W w wojskowym ośrodku wypoczynkowym w Jaworzu towarzysz hrabia miał luksus, cieżki gamoniu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-13 21:54:52
Autor: mastodont
Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:ie60te$uh9$1news.onet.pl...
[...]

A ty masz doświadczenie karne czy polityczne z tych ośrodków?

Data: 2010-12-14 13:50:36
Autor: rAzor
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
Darz bór! Użytkownik... he he - mastodont raczył napisać:

Mam wiedzę, osiołku.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 16:01:42
Autor: mastodont
Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:ie7p6r$nge$1news.onet.pl...
[...]

Mów od razu prolu, że zawodowe. Byłeś klawiszem.

Data: 2010-12-13 22:09:29
Autor: raff

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:ie5qb2$hqk$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to jakie przysmaki mial tam w niewoli Komoroski ?

R.

Data: 2010-12-14 02:26:14
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Gru, 22:09, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> wrote in messagenews:ie5qb2$hqk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> jak mówił poeta. "lepiej w wolności kąsek lada jaki, niźli w niewoli przysmaki".

No to jakie przysmaki mial tam w niewoli Komoroski ?

No Jak to jakie?
Takie same jak w wojskowych i milicyjnych sklepach:
Szyneczka pewexoska, pomarancze, czekolada, golonka, schab, papierosy
do oporu, koniak gruzinski, szampar igristnoje itd...(pewnie rodzina
pamieta jak jej wysylal z tego hotelu paczki...
Narod wpierniczal ocet a zupe gotowal na krowich kopytach...

historyjka podobno autentyczna:
Przychodzi facet do miesnego w olsztynie
- poprosze 2 kilo kości..
ekspedientka:
- a na co te kości? Na kotlety czy na pieczeń?...

Data: 2010-12-13 20:27:11
Autor: cytryna
"W¶ciek³y atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

U&iquest;ytkownik "Azor jest peda&sup3;em" <Bro&ntilde;my RP przed pisem@...pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:ie5o4c$9o9$1inews.gazeta.pl...
> Cz&ecirc;&para;&aelig; w&para;ciek&sup3;ego ataku" na mnie mo&iquest;e by&aelig; przejawem kompleksu tych, którzy > w czasie stanu wojennego "czmychn&ecirc;li za granic&ecirc;" lub tych, którzy go > spokojnie "przeczekali" - oceni&sup3; prezydent Bronis&sup3;aw Komorowski.

Przeciez wlasnie Komoroski przeczekal stan wojenny w tym luksusowym wojskowym osrodku wypoczynkowym, na garnuszku PRL-u...
**********************************

Wnuczka Estery i Wolfa Rojerów wyraźnie deklarowała, że ppułk. Dziadzia z UB
czyli teść bardzo Bronka lubił. Nic więc dziwnego, ze zapewnił mu luksusowy hotel resortu, a Bronek stał się zaprzysiężonym zwolennikiem WSI. Teraz też kombinuje tak aby siedzieć w Ruskiej Budzie i przy okazji służyć carom Rosiji.

Data: 2010-12-13 22:12:32
Autor: raff

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:0edf.000001ef.4d06738fnewsgate.onet.pl...

> [...]

czyli teść bardzo Bronka lubił. Nic więc dziwnego, ze zapewnił mu luksusowy hotel resortu, a Bronek stał się zaprzysiężonym zwolennikiem WSI. Teraz też kombinuje tak aby siedzieć w Ruskiej Budzie i przy okazji służyć carom Rosiji.

A to Dziadzia jeden.

R.

Data: 2010-12-13 21:08:05
Autor: Azor jest pedałem
[...]

W nagrodę za dobre sprawowanie został tam zamknięty. W więzieniu też był w nagrodę, a wsadził go Kryże, który był wiceministrem w rządzie Kaczyńskiego. Tfu!

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 21:15:37
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie5uf9$5fc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Miesiac siedzial za nielegalna manifestacje. Wtedy tysiace ludzi siedzialo i duzo dluzej.
i nie w wiezieniu ale w areszcie.
Ot, kombatant od siedmiu bolesci!

Data: 2010-12-13 21:24:36
Autor: Azor jest pedałem
[...]

W tych tysiącach konus się nie załapał nawet na 48 godzin, he, he, he! Stotrzydziestocentymetrowy wojownik o wolność i demokrację!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 21:29:21
Autor: mastodont
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ie5ut6$1evp$1news.ett.com.ua...
Miesiac siedzial za nielegalna manifestacje. Wtedy tysiace ludzi
siedzialo i  duzo dluzej.
i nie w wiezieniu ale w areszcie.
Ot, kombatant od siedmiu bolesci!

Za to twój gnypek był tak nieistotny, że nie przesiedział się ani chwilki. A,tam przesiedział......nawet pośledzić czy troszkę poprześladować się go nikomu nie chciało. I to jest największa bolączka konusa! I obojętnie jak by nie kłamał, jakby nie mataczył, faktu tego nie zmieni.
Po drugie durniu internowano wtedy tam gdzie można było pomieścić w izolacji opozycję. Czy to był taki czy śmaki ośrodek nie miało to znaczenia. Chodziło o izolację, matole.
I słusznie Komorowski durnia zmiażdżył twierdzeniem że niektórzy nogi moczyli w miednicy z ciepłą wodą.
Nielot to taki waleczny opozycjonista jak z Dzierżyńskiego hippis. Po prostu taka szara, dupiata sierota poPRL-owska.

 --
mastodont

Data: 2010-12-13 21:35:21
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Powiadasz? No to czytaj:

"Już jako licealista związany był z działalnością opozycyjną. Pierwszy raz został aresztowany w grudniu 1971 roku. Miał wówczas zaledwie 19 lat.  W ciągu wielu lat  opozycyjnej działalności był represjonowany i wielokrotnie aresztowany."

http://biografia24.pl/politycy-bronis-aw-komorowski-c-10_109

Znajdź chociaż jedną podobną wzmiankę, tym twoim psycholu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 21:45:26
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie602d$c4q$1inews.gazeta.pl...

[...]

aresztowany to moze byc nawet i na 24/48 godzin.
Ty chyba zwyczajnie nie wiesz jak kiedys bylo.
wystarczylo spojrzec z ukosa na milicjanta i ten mogl cie aresztowac na 48...
- czemu stosujesz ten chamski jezyk w stosunku do innych? Wychowales sie w domu dziecka?

Data: 2010-12-13 21:55:09
Autor: Azor jest pedałem
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

aresztowany to moze byc nawet i na 24/48 godzin.

Nawet gdyby, to zdarzyło się coś takiego Kaczyńskiemu?

Ty chyba zwyczajnie nie wiesz jak kiedys bylo.

Zwyczajnie wiem.

wystarczylo spojrzec z ukosa na milicjanta i ten mogl cie aresztowac na
48...

Dzieciaku, milicjant mógł cię co najwyżej zatrzymać. Od aresztowania jest sąd.

- czemu stosujesz ten chamski jezyk w stosunku do innych? Wychowales sie w
domu dziecka?

Uważasz, że wychowankowie Domu Dziecka są chamscy?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 21:57:59
Autor: u2
W dniu 2010-12-13 21:55, Azor jest pedałem pisze:
wystarczylo spojrzec z ukosa na milicjanta i ten mogl cie aresztowac na
48...

Dzieciaku, milicjant mógł cię co najwyżej zatrzymać. Od aresztowania
jest sąd.

Widocznie nigdy nie zostałeś złapany przez pana władzę. On był
jednocześnie prokuratorem i sędzią.

Data: 2010-12-13 22:00:56
Autor: mastodont
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0688dd$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ty byłeś? Czy tylko byś chciał, jak twój gnypek?

Data: 2010-12-13 23:17:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie617h$gni$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dzieciaku - na 48 godzin mógł zatrzymać cię milicjant. Na 3 miechy mógł dać sankcję prokurator. Sądy nie miały nic do gadania. To był pryl!

Data: 2010-12-14 08:05:08
Autor: Azor jest pedałem
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Dzieciaku - na 48 godzin mógł zatrzymać cię milicjant. Na 3 miechy mógł dać sankcję prokurator. Sądy nie miały nic do gadania. To był pryl!

Skończ pieprzyć. Prokurator występował z wnioskiem do sądu o tymczasowe aresztowanie. Bez zgody sądu nikt nie mógł być zatrzymany dłużej niż 48 godzin. PRL nie miał nic do tego.

http://www.psep.pl/index.php?co=page&hopsa=7&kat=7

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 02:34:48
Autor: DJ MC Donald Musk
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
On 14 Gru, 08:05, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisa

> Dzieciaku - na 48 godzin m g zatrzyma ci milicjant. Na 3 miechy m g
> da sankcj prokurator. S dy nie mia y nic do gadania. To by pryl!

Sko cz pieprzy . Prokurator wyst powa z wnioskiem do s du o tymczasowe
aresztowanie. Bez zgody s du nikt nie m g by zatrzymany d u ej ni 48
godzin. PRL nie mia nic do tego.

http://www.psep.pl/index.php?co=page&hopsa=7&kat=7

Przemys aw Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj cej przez ca e pi lat twardej walce politycznej
rzuci na kolana najgro niejszego konkurenta, Jaros awa Kaczy skiego.

To nie tak bylo (jesli dobrze pamietam
Milicjant mogl zatrzymac na 48 (pozniej po strajkach chyba na 24)
i w tym czasie musial uzyskac sankcje z prokuratury - jesli nie
uzyskal musial po 48 wypuscic. (zwykle bylo tak, ze wypuszczali i
zaraz za progiem znowu zatrzymywali na 48)
Do zatrzymania wystarczylo PODEJRZENIE popelnia przestepstwa a nawet
wykroczenia.
Zatrzymac cywila mogl nawet patrol WSW a nawet ORMOWIEC (to powinienes
wiedziec!) a co ciekawe zolnierza nie mogl zatrzymac milicjant
Polska jaruzelskim wojskiem stala!

Data: 2010-12-14 19:19:23
Autor: Azor jest pedałem
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

[...]

No i tutaj sam sobie odpowiedziałeś na pytanie kto miał prawo aresztować , czy jak wolisz nałożyć sankcje. Gdyby takie prawo miała prokuratura, to milicja nie musiałaby się uciekać do ponownego zamykania na 48 godzin. Właśnie dlatego, że nie było zgody sądu, delikwenta wypuszczano, by po chwili go nowu zatrzymac.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 19:30:01
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie8cfe$eqp$1inews.gazeta.pl...

[...]

a gdzie tu sprzecznosc?

Data: 2010-12-14 19:53:57
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

No i tutaj sam sobie odpowiedziałeś na pytanie kto miał prawo aresztować , czy jak wolisz nałożyć sankcje. Gdyby takie prawo miała prokuratura, to milicja nie musiałaby się uciekać do ponownego zamykania na 48 godzin. Właśnie dlatego, że nie było zgody sądu, delikwenta wypuszczano, by po chwili go nowu zatrzymać.

Przestań pie....ić. Siedziałem i znam to z autopsji. Dostałem sankcję od prokuratora na (piśmie), że zastosował areszt tymczasowy. Na 3 miesiące. Potem jeszcze raz na 3 miechy. W tym czasie odbyła się rozprawa i dostałem wyrok. Oczywiście wyrok wydał sąd. A potem to już ośrodek, gdzie wszyscy pracowali na swoje utrzymanie (niskie wyroki, przeważali alimenciarze). Później była amnestia (często były).

Data: 2010-12-14 20:01:24
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d07bd6f$1news.home.net.pl...

[...]

nie chce wnikac wiec nie odpowiadaj jak nie chcesz...
za polityke siedziales?

Data: 2010-12-14 21:47:12
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Na którą zgodę wyraził sąd.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 23:15:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie8l4k$j1j$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

Przestań pie....ić. Siedziałem i znam to z autopsji. Dostałem sankcję od
prokuratora na (piśmie),

Na którą zgodę wyraził sąd.

Aleś uparty jak osioł. Ja kur...a siedziałem. W tym czasie byłem dorosłym facetem.

"Reforma prawa karnego procesowego z lat 1949-1950"

I taki kwiatuszek wśród różnych:

"Generalne uprawnienie prokuratora do stosowania środków zapobiegawczych, w tym tymczasowego aresztowania"

http://www.arslege.pl/691/materialy-edukacyjne/537/postepowanie-karne-oraz-prawo-cywilne-w-prl/

No i masz tutaj jeszcze inny przykład:

Postanowienie prokuratora o zastosowaniu tymczasowego aresztowania. Prokurator postanawia cię aresztować i jesteś aresztowany. Na to postanowienie możesz odwołać się do sądu ale:

"Sąd rozpoznający zażalenie oskarżonego na postanowienie prokuratora o zastosowaniu tymczasowego aresztowania nie jest uprawniony do orzeczenia zamiast tymczasowego aresztowania innego środka zapobiegawczego."

http://www.legeo.pl/prawo/vi-kzp-17-70/

Środki zapobiegawcze przed wniesieniem aktu oskarżenia stosuje tylko prokurator (art. 210 § 1 k.p.k.), przy czym na postanowienie prokuratora co do środka zapobiegawczego przysługuje zażalenie na ogólnych zasadach, to jest do prokuratora nadrzędnego (art. 212 § 1 i art. 413 k.p.k.).

Data: 2010-12-14 23:27:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d07ecb4news.home.net.pl...

[...]

I na koniec:

USTAWA
z dnia 19 kwietnia 1969 r.
Kodeks postępowania karnego.

ROZDZIAŁ 24.
Środki zapobiegawcze.
Art. 210. § 1. Środki zapobiegawcze stosuje sąd, a przed wniesieniem aktu oskarżenia - prokurator.

§ 2. Prokurator może stosować środki zapobiegawcze tylko względem osoby, która została przesłuchana w sprawie w charakterze podejrzanego. Przed zastosowaniem tymczasowego aresztowania lub poręczenia majątkowego prokurator przesłuchuje podejrzanego osobiście.

Data: 2010-12-14 08:24:29
Autor: mastodont
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie74v7$pl8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty już całkiem oczadziałeś? Powołujesz się na stan prawny z 1999 r.
Do 3 miesięcy w PRL-u sadzał cię prokurator!
Do 48 godzin - milicjant!

Data: 2010-12-14 08:34:02
Autor: Azor jest pedałem
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał

Ty już całkiem oczadziałeś? Powołujesz się na stan prawny z 1999 r.
Do 3 miesięcy w PRL-u sadzał cię prokurator!
Do 48 godzin - milicjant!

Podstawa prawna?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 16:04:34
Autor: mastodont
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie76le$1k3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przestań się wygłupiać.

Data: 2010-12-14 17:18:55
Autor: >heÂŽsk>
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
On Tue, 14 Dec 2010 08:05:08 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Skończ pieprzyć. Prokurator występował z wnioskiem do sądu o tymczasowe aresztowanie. Bez zgody sądu nikt nie mógł być zatrzymany dłużej niż 48 godzin. PRL nie miał nic do tego.

 tyle, ze cala procedura odbywala sie nastepujaco:

 - jest klient
 - do paki go
 - maglowanko
 - pala na pozegnanie ale znow na dolek, na zmiekczenie
 - po 48 godzinach kwit od proroka podpisany in blanco    przedluzajacy pobyt albo kop w dupe na szczescie

 wyglada na to, ze byles w tej samej opozycji co prezes PiS.

Data: 2010-12-14 17:18:55
Autor: >heÂŽsk>
"W¶ciekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
On Mon, 13 Dec 2010 23:17:33 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Dzieciaku - na 48 godzin mógł zatrzymać cię milicjant. Na 3 miechy mógł dać sankcję prokurator. Sądy nie miały nic do gadania. To był pryl!

 nie tlumacz mu. to kryptokomuch.

Data: 2010-12-13 23:34:34
Autor: mastodont
[...]

//

Przemysław Warzywny

No, tym razem walnąłeś babola. Zwykły stójkowy mógł cię posadzić na 48. Sądy wtedy W OGÓLE nie orzekały o aresztowaniu.  Powyżej 48 - prokurator.

Data: 2010-12-14 02:29:23
Autor: DJ MC Donald Musk
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
On 13 Gru, 21:55, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisa

> aresztowany to moze byc nawet i na 24/48 godzin.

Nawet gdyby, to zdarzy o si co takiego Kaczy skiemu?

> Ty chyba zwyczajnie nie wiesz jak kiedys bylo.

Zwyczajnie wiem.

> wystarczylo spojrzec z ukosa na milicjanta i ten mogl cie aresztowac na
> 48...

Dzieciaku, milicjant m g ci co najwy ej zatrzyma . Od aresztowania jest
s d.

> - czemu stosujesz ten chamski jezyk w stosunku do innych? Wychowales sie w
> domu dziecka?

Uwa asz, e wychowankowie Domu Dziecka s chamscy?

Przemys aw Warzywny

--

[...]

Nie wszyscy, bron Boże ale to sa czesto dzieci z rodzin
patologicznych. Znam dosyc dobrze to srodowisko

Data: 2010-12-13 21:04:30
Autor:
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
On Mon, 13 Dec 2010 19:19:53 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Część wściekłego ataku" na mnie może być przejawem kompleksu tych, którzy w czasie stanu wojennego "czmychnęli za granicę" lub tych, którzy go spokojnie "przeczekali" - ocenił prezydent Bronisław Komorowski.

 [...]

 dzis prezesowi PiS znow nie przeszlo przez scisniete gardziolko  trudne slowo: prezydent. "pan komorowski, pan komorowski".
 alez prezes musi miec kompleksy. maly, zalosny czlowiek.

Data: 2010-12-13 21:18:26
Autor: Azor jest pedałem
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał

alez prezes musi miec kompleksy. maly, zalosny czlowiek.

Kompleksy to mało powiedziane. Nie ma dnia, żeby nie wypowiedział nazwiska premiera lub prezydenta. No cóż, łomot od pięciu lat robi swoje. A tak karzełek chciał być prezydentem i realizować testament. Już był przyjacielem Rosjan, pic partią lewicową itp. Najlepiej co mu w życiu wyszło, to włosy na czubku pustej pały.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-14 14:07:42
Autor: cyc
"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
To jest oczywiste !. Konus jest zakompleksialym drobnym politykierem i niczym wiecej .
Z niego juz nawet zaden prawnik bo po tylu latach braku kontaktu z zawodem kazdy , nawet najlepszy fachowiec staje sie zerem .
Po prostu nikt .

cyc

Data: 2010-12-14 14:29:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie7q76$rm0$1news.onet.pl...
[...]

Przypuszczam, że gdy już nie będzie prezesem, będzie można powierzyć mu kierowanie przedsiębiorstwem komunalnym i da sobie z tym radę.
Tak jak pewien minister z dworu prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2010-12-14 16:17:36
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4d077180$1news.home.net.pl...

[...]

Pod warunkiem , ze bedzie mial jak Dyzma odpowiedniego sekretarza , ktory za niego bedzie robil co trzeba !.

cyc

"Wściekły atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.