"W¶ciek³y atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

Data: 2010-12-14 14:07:42
Autor: cyc
"W¶ciek³y atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.
To jest oczywiste !. Konus jest zakompleksialym drobnym politykierem i niczym wiecej .
Z niego juz nawet zaden prawnik bo po tylu latach braku kontaktu z zawodem kazdy , nawet najlepszy fachowiec staje sie zerem .
Po prostu nikt .

cyc

Data: 2010-12-14 14:29:56
Autor: Bogdan Idzikowski
"W¶ciek³y atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ie7q76$rm0$1news.onet.pl...
[...]

Przypuszczam, ¿e gdy ju¿ nie bêdzie prezesem, bêdzie mo¿na powierzyæ mu kierowanie przedsiêbiorstwem komunalnym i da sobie z tym radê.
Tak jak pewien minister z dworu prezydenta Kaczyñskiego.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-12-14 16:17:36
Autor: cyc
"W¶ciek³y atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d077180$1news.home.net.pl...

[...]

Pod warunkiem , ze bedzie mial jak Dyzma odpowiedniego sekretarza , ktory za niego bedzie robil co trzeba !.

cyc

"W¶ciek³y atak na mnie to przejaw kompleksu". Prezydent odpowiada prezesowi PiS.