W¶ciek³y jazgot w "salonie"

Data: 2010-07-25 20:38:19
Autor: Bogdan Idzikowski
W¶ciek³y jazgot w "salonie"

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4c83d3$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

Wiêcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1708

A ja widzê tylko strach, paniczny strach przed Palikotem. Przed uczestnictwem Palikota w zespole.

Data: 2010-07-25 20:45:28
Autor: abc
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
Postawienie niektórych ministrów i premiera rz±du przed Trybuna³em Stanu jest nieuniknione. Wcze¶niej czy pó¼niej. To jest ¦MIERTELNIE powa¿na sprawa i nie ma tam miejsca na Palikotowe ¶michy - chichy.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-07-25 20:53:27
Autor: Jaksa
W¶ciek³y jazgot w "salonie"

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4c864e$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
Postawienie niektórych ministrów i premiera rz±du przed Trybuna³em Stanu
jest nieuniknione. Wcze¶niej czy pó¼niej. To jest ¦MIERTELNIE powa¿na sprawa
i nie ma tam miejsca na Palikotowe ¶michy - chichy.

Daj Bóg i przed plutonem.
Ameen,

Jaksa

Data: 2010-07-25 13:10:31
Autor: Antenka
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
On 25 Lip, 20:53, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
U¿ytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:4c4c864e$0$2601$65785112news.neostrada.pl...

Daj Bóg i przed plutonem.
 Ameen,<

Jaksa

Ta ta ta ta ta ta - ju¿ po wszystkim. Amen

Antenka

P.s. Za zdradê jest tylko jedna nagroda j.w.

Data: 2010-07-25 21:28:48
Autor: Lorn
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
W dniu 2010-07-25 20:45, abc pisze:
Postawienie niektórych ministrów i premiera rz±du przed Trybuna³em Stanu
jest nieuniknione. Wcze¶niej czy pó¼niej. To jest ¦MIERTELNIE powa¿na sprawa
i nie ma tam miejsca na Palikotowe ¶michy - chichy.

Uwa¿aj, bo kto inny mo¿e przed nim stan±æ. Z powa¿nej sprawy zrobiono cyrk polityczny... Komisja bez praw decyzyjnych powsta³a na zlecenie Jarka, a prowadz±cym ten cyrk jest Macierewicz.

Data: 2010-07-25 13:17:14
Autor: Antenka
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
On 25 Lip, 21:28, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
[...]

Jest wielkie zapotrzebowanie spo³eczne na tê komisjê pod
przewodnictwem Antosia M. I dobrze siê sta³o, ¿e wreszcie kto¶
normalny zacznie dr±¿yæ osnuty gêst± mg³± temat.

Antenka

P.s.Co¶ taka nerwowa, Lalo? Rêce ci siê trzês±? Nie pij tyle, bo nie
panujesz nad klawiatur± :-P

Data: 2010-07-25 22:29:49
Autor: Lorn
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
W dniu 2010-07-25 22:17, Antenka pisze:
[...]

Anto¶ cokolwiek, by nie robi³ to zepsuje. Zgoda... Potrzeba informacji jest du¿a, ale robienie cyrku z tragedii jest naganne. Pewnie  nie zwróci³a¶ uwagi na odczytany manifest autorstwa Macierewicza przez wdowê jednej z ofiar? Sam tego nie zrobi³, a to dlatego bo dramatyzm wiêkszy :) Pani Komorowska, wdowa po ministrze to 'pudernica (c) Pistacjusz' ?

I dobrze siê sta³o, ¿e wreszcie kto¶
normalny zacznie dr±¿yæ osnuty gêst± mg³± temat.

Normalny? Heh. :) Nie wiem co, bo nie ma ¿adnych praw ¶ledczych i dostêpu do dokumentów ¶ledztwa... Nawet nie by³ w smoleñsku. :>

Data: 2010-07-26 00:00:19
Autor: Krzysztof
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
Jest wielkie zapotrzebowanie spo³eczne na tê komisjê pod
przewodnictwem Antosia M. I dobrze siê sta³o, ¿e wreszcie kto¶
normalny zacznie dr±¿yæ osnuty gêst± mg³± temat.
Taaak , zdecydowanie dobrze ,¿e p.Palikot zaj±³ sie to spraw± jest zdecydowanie normalniejszy od przewodnicz±cego.

K.

Data: 2010-07-26 01:32:15
Autor: Antenka
W¶ciek³y jazgot w "salonie"
On 26 Lip, 00:00, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
> [...]

Taaak , zdecydowanie dobrze ,¿e p.Palikot zaj±³ sie to spraw± jest
zdecydowanie normalniejszy od przewodnicz±cego.

To jest pospolity cham i por±baniec - piesk-i-kot w jednym!

Antenka

P.s. Niech siê najpier wyt³umaczy, czy papcio by³ szmalcownikiem, czy
nie? Dlaczego sztaby z³ota trzyma³ pod pod³og± i sk±d je wzi±³ ?:-/

W¶ciek³y jazgot w "salonie"