Wsiadł i wysiadł.

Data: 2010-05-05 10:17:34
Autor: cirrus
Wsiadł i wysiadł.
# Na pokład samolotu lecącego do Smoleńska, wsiadł człowiek "mały", "kłótliwy", "przeciętny prezydent", "zaściankowy i ksenofobiczny", "mierny polityk". Autor słów: "spieprzaj dziadu", "małpa w czerwonym", "ja panią załatwię", nie znający słów refrenu hymnu... Pośmiewisko nie tylko satyryków, ale całej Europy i prezydent z rekordowo niskim poparciem społecznym...
W trumnie ze Smoleńska, przywieziono "wybitnego męża stanu", "patriotę", "bohatera narodowego", "ojca narodu", "największego Polaka", "równego królom"... Ja się pytam kto podmienił zwłoki?! Gdzie jest ciało Kaczyńskiego ?! (by tw_kaczor) #
Ze strony:
http://tiny.pl/htqf8

--
stevep

Data: 2010-05-05 10:33:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wsiadł i wysiadł.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   z rekordowo niskim poparciem społecznym..."  - ten czlowiek probowal
   realizowac polityke Pilsudskiego w Europie Wschodniej i juz chocby
   z tego powodu nalezy sie mu moj szacunek.

   AR

Data: 2010-05-05 12:06:05
Autor: boukun
Wsiadł i wysiadł.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:b997f$4be12d54$54702a04$3399news.chello.at...

[...]

A kto ci nasral na glowe? Próbowal..., ale mu nigdy nie wychodzilo, zawsze na odwrót..., co jedynie Zydom byl bardzo przychylny..., patriota zydowskiego narodu...

boukun

Data: 2010-05-05 12:14:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wsiadł i wysiadł.

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

na
odwrót..., co jedynie Zydom byl bardzo przychylny..., patriota zydowskiego

  W ten sposob ze mna rozmawiac nie bedziesz.

  AR

Data: 2010-05-05 22:55:48
Autor: jadrys
Wsiadł i wysiadł.
W dniu 2010-05-05 10:17, cirrus pisze:
[...]

Nie wiem dlaczego, ale rząd PiS-u kojarzy mi się przede wszystkim z awansem  Gen. Polko, - uklęknij pułkowniku  Polko -> powstań generale dywizji Polko... Widział świat nawet w czasie wojny takie zdarzenie?

Wsiadł i wysiadł.