Wsk 125 Pomocy !

Data: 2012-04-04 14:46:01
Autor: dibos
Wsk 125 Pomocy !
dibos napisal

Co moze sie dziac z moja wsk'a mam taki problem iskra jest a maszyna nie
chce chodzic przed rozebraniem chodzila. Potem wymienilem cewke jak
zrobilem ja bo tamta nie chodzila i mam problem bo nie chce chodzic a
iskra jest paliwo jest co sie moze dziac?

nic z tych rzeczy koledzy przyczyne juz znalazlem okazuje ze tulejka w gazniku sie wysunela i za mala dawka byla swieca lekko mokra zalana az sie leje z filtra a paliwa za malo w cylindrze juz wszystko jasne:) dzieki za porady zamykam temat :)

Wsk 125 Pomocy !