Wsk 125 Problem

Data: 2011-08-05 16:08:49
Autor: dibos
Wsk 125 Problem
Mam problem z wsk'ą. Problemem jest jak zrobiłem w niej iskrę to z początku dobrze jeździła na drugi dzień odpaliłem to przerywała mi potem znowu dobrze było i znów przerywa co może być przyczyną przerwa jest dobra.

Data: 2011-08-05 21:16:42
Autor: N1
Wsk 125 Problem
Kondensator albo świeca mostkuje (za zimna jest)

Data: 2011-08-08 10:03:57
Autor: Jackare
Wsk 125 Problem
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:397b8984c9f337c4212351d7f928607c$1grupy.scigacz.pl...
Mam problem z wsk'ą. Problemem jest jak zrobiłem w niej iskrę to z początku dobrze jeździła na drugi dzień odpaliłem to przerywała mi potem znowu dobrze było i znów przerywa co może być przyczyną przerwa jest dobra.

przyczyn może być wiele. Silnik to coś jak zestaw naczyń połączonych. Przyczyną może być:
- zbyt zimna świeca
- uszkodzona świeca
- ustawienie zapłonu
- problemy z układem zasilania (ustawienie składu mieszanki, ustawienie poziomu paliwa, filtr powietrza)
- nieszczelnośni silnika (układ zasilania,  skrzynka korbowa, głowica, układ cylinder-tłok)
- nieprawidłowości w układzie wydechowym

Data: 2011-08-12 10:23:03
Autor: dibos
Wsk 125 Problem
dibosnapisal

Mam problem z wsk'ą. Problemem jest jak zrobiłem w niej iskrę to z
początku dobrze jeździła na drugi dzień odpaliłem to przerywała mi potem
znowu dobrze było i znów przerywa co może być przyczyną przerwa jest dobra.

Juz zrobiłem dawno :D okazało sie ze kondensator;]

Wsk 125 Problem