Wsk 125 brak iskry

Data: 2011-07-26 13:30:57
Autor: JK
Wsk 125 brak iskry
Użytkownik "Dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:a6dc3a68643050d4fcf7b17db123fdd9$1grupy.scigacz.pl...
Witam jak w temacie powiedziane moja wsk nie ma iskry wymieniłem cewkę, kondensator, przerywacz wszystkie kable sa oizolowane wszystko dobrze ale nie ma iskry o co chodzi ? Pomóżcie:(

Może trywialne, ale:
kluczyk włożyłeś?
Pozdrawiam - JK

Data: 2011-07-26 11:54:50
Autor: Dibos
Wsk 125 brak iskry
JKnapisal

[...]

No kluczyki sa wszystko jest ale nie ma iskry

Data: 2011-07-26 14:16:38
Autor: J_K_K
Wsk 125 brak iskry
W dniu 2011-07-26 13:54, Dibos pisze:
No kluczyki sa wszystko jest ale nie ma iskry

Stacyjka, świeca, fajka, przerywacz ?

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-07-26 18:52:10
Autor: JK
Wsk 125 brak iskry
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:j0mb76$kgo$1speranza.aioe.org...
W dniu 2011-07-26 13:54, Dibos pisze:
No kluczyki sa wszystko jest ale nie ma iskry

Stacyjka, świeca, fajka, przerywacz ?

===================

No właśnie.
Sprawdź przerywacz w iskrowniku.
Czy się otwiera i czy kontaktuje (zwiera do masy) przy zamykaniu.
Pozdr. - JK.

Data: 2011-07-26 18:10:58
Autor: Dibos
Wsk 125 brak iskry
[...]

kabel od stacyjki odłaczyłem swieca nowa przerywacz dobrze moze byc magneto lub cewka nowa popsuta?

Data: 2011-07-28 21:48:13
Autor: Viking
Wsk 125 brak iskry
W dniu 2011-07-26 20:10, Dibos pisze:
Stacyjka, �wieca, fajka, przerywacz ?

===================

No w�a�nie.
Sprawdďż˝ przerywacz w iskrowniku.
Czy siďż˝ otwiera i czy kontaktuje (zwiera do masy) przy zamykaniu.
Pozdr. - JK.

kabel od stacyjki od�aczy�em swieca nowa przerywacz dobrze moze byc
magneto lub cewka nowa popsuta?

--
Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

:))

ech stare dobre czasy.. jeśli wszystko masz,sprawdzone...to sie okazywało ze klin na magnecie padł.. :))) po prostu.. takie małe gówno..

pozdr.

Tomek
XX Czarnula.

Data: 2011-07-26 18:12:46
Autor: Dibos
Wsk 125 brak iskry
JKnapisal

[...]

kebel od stacyjki odłaczyłem w tym momecie nadal nic swieca nowa przerywacz dobrze czy moze byc wina magneta lub moze byc nowa cewka popsuta?

Data: 2011-07-26 18:12:48
Autor: Dibos
Wsk 125 brak iskry
JKnapisal

[...]

kabel od stacyjki odłaczyłem w tym momecie nadal nic swieca nowa przerywacz dobrze czy moze byc wina magneta lub moze byc nowa cewka popsuta?

Data: 2011-07-26 20:21:05
Autor: JK
Wsk 125 brak iskry

kabel od stacyjki odłaczyłem w tym momecie nadal nic swieca nowa przerywacz dobrze czy moze byc wina magneta lub moze byc nowa cewka popsuta?

Wina magneta? - raczej nie, jeśli magnesy są ;-)
Nowa cewka zepsuta? - także bym na to raczej nie stawiał.

A prąd do cewki dochodzi?
Pozdr. - JK

Data: 2011-07-26 20:31:28
Autor: JK
Wsk 125 brak iskry
A prąd do cewki dochodzi?

Sorry, zagalopowałem się - jaki prąd, tam przecież jest iskrownik.
Chociaż, jeśli masz wmontowany akumulator to prąd na przerywaczu (rozwartym) powinien być.
Upewnij się czy na pewno dobrze pracują styki przerywacza? Tzn czy przy zamknięciu prawidłowo zwierają do masy.
Prawidłowa przerwa to o ile pamiętam 0,7 mm.

Częstą przyczyną była kiedyś również usterka fajki na świecę.
JK.

Data: 2011-07-26 22:56:54
Autor: Hinek
Wsk 125 brak iskry
Użytkownik "JK" <nospam@poczta.onet.pl> napisał

Chociaż, jeśli masz wmontowany akumulator to prąd na przerywaczu (rozwartym) powinien być.

A niby skad? Obwod iskrownika nie jest polaczony z reszta instalacji.

Cudow nie ma. Niewiele rzeczy może się zepsuc w iskrowniku.
Jesli to moto z wykopalisk i stalo gdzies 100 lat to magnesy
mogly pasc.
Pozdr

--
Hinek