Wskakuje na wysokie obroty

Data: 2017-02-14 12:51:36
Autor: Wikus12312
Wskakuje na wysokie obroty
Witam mam taki problem posiadam motocykl benzer yankee gdy go odpale samoczynnie wchodzi na maksymalne obroty. Nie wiem co moze byc problemem. Ostatnio zmienilem wydech z orginalnego na przelotowy i dokupilem filtr stozkowy i pojechalem na regulacje gaznika. Wszystko bylo dobrze do poki nie postal z 7 dni i chcialem go odpalic i tak jak wyzej juz wspomnialem wchodzi na maksymalne obroty. Czekam na odp. Pozdrawiam!

Wskakuje na wysokie obroty