Wskazanie kieruj±cego

Data: 2010-11-15 19:47:36
Autor: masti
Wskazanie kieruj±cego
Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 20:38:56 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
wystukał:

Przypadł mi obowiązek wskazania komu powierzyłem pojazd. Czy jest gdzieś
określony wymagany zakres tej informacji?

Bo Straż Gminna Gminy Słupsk życzy sobie podać im m.in. nazwisko
panieńskie matki, miejsce urodzenia, pesel, serie i nr dowodu
osobistego, kod pocztowy i telefon osoby której powierzyłem pojazd.

Jeżeli podam im tylko imię i nazwisko tej osoby, to wystarczy żeby
spełnić wymóg art. 78.4 PoRD?

straż miejska zgodnie z wyrokiem SN nie m prawa wystepować o udostępnienie tych danych poprzez sąd. Więc ... :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Wskazanie kieruj±cego