Wskazanie kieruj膮cego

Data: 2010-11-16 13:42:49
Autor: Misiek
Wskazanie kieruj膮cego

U偶ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4ce18c4c$0$27027$65785112news.neostrada.pl...
Przypad艂 mi obowi膮zek wskazania komu powierzy艂em pojazd.
Czy jest gdzie艣 okre艣lony wymagany zakres tej informacji?

Bo Stra偶 Gminna Gminy S艂upsk 偶yczy sobie poda膰 im m.in. nazwisko panie艅skie matki, miejsce urodzenia, pesel, serie i nr dowodu osobistego, kod pocztowy i telefon osoby kt贸rej powierzy艂em pojazd.

Je偶eli podam im tylko imi臋 i nazwisko tej osoby, to wystarczy 偶eby spe艂ni膰 wym贸g art. 78.4 PoRD?

Jak unikn膮膰 mandatu za zdj臋cie z fotoradaru? Kierowcy maj膮 swoje sposoby
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100710/WYPADKI/109578138

Czy mo偶na nie poda膰 danych kierowcy
Na zdj臋ciu z fotoradaru nie wida膰 twarzy brata kieruj膮cego moim autem. Niestety dopu艣ci艂 si臋 on w tym czasie nie tylko przekroczenia pr臋dko艣ci, ale by艂 tak偶e w stanie nietrze藕wo艣ci. Czy w takiej sytuacji mog臋 powo艂a膰 si臋 na prawo do uchylenia si臋 od odpowiedzi na pytanie i odm贸wi膰 wskazania danych kierowcy?

Czy mog臋 nie wskaza膰 kieruj膮cego pojazdem
Funkcjonariusz policji kaza艂 mi wskaza膰 sprawc臋 wykroczenia uwidocznionego na zdj臋ciu z fotoradaru. Odm贸wi艂em. Policjant ukara艂 mnie mandatem 500 z艂. Czy mia艂 do tego prawo?

http://prawo.gazetaprawna.pl/porady/399378,jak_legalnie_uniknac_mandatu_za_zdjecie_z_fotoradaru.html

Jest o wiele bezpieczniejszy spos贸b na unikni臋cie punkt贸w karnych.

  Gdy dowodem jest zdj臋cie z fotoradaru mo偶na przyzna膰, 偶e nie pami臋ta si臋, kto prowadzi艂. Zap艂acimy wprawdzie mandat od 20 - do 500 z艂, ale nie otrzymamy punkt贸w karnych - m贸wi膮 policjanci.

http://www.sfora.pl/Zlapal-cie-fotoradar-Mozesz-uniknac-punktow-karnych-a12533

Wskazanie kieruj膮cego