Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK

Data: 2010-07-31 23:42:48
Autor: Liwiusz
Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK
ggolebio pisze:

karnego - czyli nakłanianie do niekorzystnego rozporządzania mieniem.

   Nakłanianie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem nie jest karalne.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-31 14:50:35
Autor: ggolebio
On 31 Lip, 23:42, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
ggolebio pisze:

> karnego - czyli nakłanianie do niekorzystnego rozporządzania mieniem.

   Nakłanianie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem nie jest karalne.

--
Liwiusz

Nie zamierzam się sądzić, istotą jest moje pytanie :

Czy mogę wymienić te grzejniki na nowe dowolnego producenta, a
spełniające resztę wymogów i zażądać od spółdzielni odbioru
technicznego?

Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK