Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK

Data: 2010-07-31 23:55:14
Autor: Robert Tomasik
Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK

To raczej czyn nieuczciwej konkurencji. Odpis takiego pisma Wysłałbym do któregokowliek z wykluczonych producentów.

Data: 2010-07-31 15:01:49
Autor: ggolebio
On 31 Lip, 23:55, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "ggolebio" <ggole...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e89cc4dc-691d-4b48-882b-7817e97bd46dd37g2000yqm.googlegroups.com...

To raczej czyn nieuczciwej konkurencji. Odpis takiego pisma Wysłałbym do
któregokowliek z wykluczonych producentów.

Ciekawa opcja - zważywszy że nie uważam takiego postępowania za
uczciwe?

Chociaż bardziej interesuje mnie żądanie odbiory tech. gdy zamontuje
grzejniki innego producenta. Mnie się wydaje, że będą musieli odebrać
jeśli atesty i reszta norm technicznych spełniona.

Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK