Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK

Data: 2010-08-01 10:25:45
Autor: Alek
Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK
Użytkownik "ggolebio" <ggolebio@gmail.com> napisał

Mam taką sytuację, że złożyłem do do spółdzielni pismo  w sprawie
wymiany grzejników w lokalu spółdzielczym-własnościowym. Dostałem
zgodę pod kilkoma warunkami, np. że moc grzejników ma być taka to a
taka, że musi być przegląd techniczny po oddaniu itp. Te założenia
rozumiem, ale jednym z punktów jest, że grzejniki będą jednego z 2ch
podanych producentów?

Czy spółdzielnia ma prawo wskazywać mi konkretnych producentów?

===
Może na początek zapytaj ich dlaczego dokonali takiego wskazania.
Może jest w tym jakiś sens, którego na pierwszy rzut oka nie widać.
Np. jakieś uwarunkowania związane z podzielnikami?

Wskazanie konkretnego producenta a Art 286 p. 1 KK