Wskaźnik Inflacji

Data: 2010-03-23 14:12:02
Autor: Raker
Wskaźnik Inflacji
Witam,
nie znam się w ogóle na tych terminach i generalnie na biznesie jako takim, ale mam pytanie do Was odnośnie inflacji? Czy inflacja określana jest rocznie czy jest to może jakiś wskaźnik miesięczny? Chodzi mi dokładnie o podanie sumarycznej inflacji za okres 09.2008 - 03.2010.
Z góry dziękuje za pomoc
r. --

Data: 2010-03-23 19:01:51
Autor: Archangell
Wskaźnik Inflacji
[...]

Różne są wskaźniki cen towarów i usług zwane potocznie inflacją. Zarówno miesięczne jak i roczne.
Tu masz przydatnego linka:

http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1632_PLK_HTML.htm

Za marzec 2010 to danych jeszcze nie ma.
Na koniec lutego 2010 w porównaniu do września 2008 wychodzi jakies 5,1%.

Arch

Data: 2010-03-24 08:43:31
Autor: Lukasz W.
Wskaźnik Inflacji
[...]

możesz wyjasnic w jaki sposób wyszło Ci 5.1%??
na pdostawie http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1639_PLK_HTML.htm
wrzesien 2008 - 146,7
luty 2010 - 154,2

obliczenie: 154,2 - 146,7 = 7.5
czyli wychodzo 7.5% - koniec lutego 2010 w porównaniu do września 2008

L.W.

Data: 2010-03-24 08:51:33
Autor: \\n
Wskaźnik Inflacji
W dniu 24-03-2010 08:43, Lukasz W. pisze:
[...]

W cenach z 1998

--
http://www.surfersvillage.com/gal/

Data: 2010-03-24 19:02:46

[...]