Wskaźnik chwilowego zużycia paliwa w Toyocie

Data: 2014-04-09 23:00:32
Autor: Budzik
Wskaźnik chwilowego zużycia paliwa w Toyocie
Użytkownik Lisciasty lisciasty@post.pl ...

Dość długi czas woziłem dupę Octavią. Wskaźnik chwilowej konsumpcji zupki działa znakomicie,
odczyt wiarygodny, na postoju przełącza się
w spalanie na godzinę. Wsiadłem w dość nową Verso,
patrzę i widzę jakiś gówniany pasek, skala w litrach
bardzo dokładna (0,10,20 i 30 bodajże), użyteczność
tego badziewia żadna, bo skacze toto ciągle,
a żeby odczytać jakąś wartość trzeba by mieć lupę
i papier milimetrowy. Dlaczego w samochodzie za 100 patyków, zrobionym
przez żółtków, którzy chyba mają jakiś zmysł techniczny,
jest wstawione takie gówno? A może ja się nie znam
i teraz taki trynd jest?

To coś im się zmieniło - nawet w yaris był elektroniczny wskażnik.

Wskaźnik chwilowego zużycia paliwa w Toyocie