Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.

Data: 2013-04-03 14:44:24
Autor: suryga
Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.
Pacjent Sony Vaio z myszą przewodową bez baterii.
Byłem dzisiaj w bibliotece (trochę ciszy potrzebowałem) i w pewnym momencie komputer sam zaczął się rządzić. Zaznacząć przeskakiwać w oknach itd.
Odłączyłem mysz nadal to samo.
Restart to samo.

Wracam do domu od 4 godzin siedze i nic się nie dzieje.
Co robić?

Data: 2013-04-03 23:46:53
Autor: Mr. Misio
Użytkownik suryga@gmail.com napisał:
[...]

A pomyslales, ze ktos moze mial cos radiowego i dlatego ci zaczelo skakac w miejscu publicznym, a domu nie chce? :)

Data: 2013-04-04 00:10:55
Autor: $heikh el $hah
WskaĹşnik myszy na ekranie szaleje.
W dniu 2013-04-03 23:46, Mr. Misio pisze:
[...]

A przeczytałeś dwukrotnie? Mysz na kablu.
Obstawiam touchpad. Jak się znowu zacznie dziać, to go wyłącz.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-04 01:00:27
Autor: Mr. Misio
Użytkownik $heikh el $hah napisał:
[...]

Bez baterii. Widziales mysz przewodowa z baterią? :)

Zalozylem wiec "bezprzewodowa bez baterii"

Obstawiam touchpad. Jak się znowu zacznie dziać, to go wyłącz.

W niektorych laptokach, gdy zrobi im sie za cieplo, to szaleje touchpad.

Data: 2013-04-04 01:11:26
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-04-04 01:00, Mr. Misio pisze:
Bez baterii. Widziales mysz przewodowa z baterią? :)

Nie widziałem, ale podejrzewam, że istnieje taka, która działa i na kablu i bezprzewodowo (radio, bt), choć też mnie to zdziwiło, ale jak na kablu, to na kablu. :)

Zalozylem wiec "bezprzewodowa bez baterii"

Taka by chyba nie działała. :]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-04-04 08:29:34
Autor: GLaF
Dnia Thu, 04 Apr 2013 01:11:26 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

[...]

Są takie. Chyba jakiś model Razera - działa bezprzewodowo lub na kablu.

Zalozylem wiec "bezprzewodowa bez baterii"

Taka by chyba nie działała. :]

Też są takie. Ale wymagają dedykowanej, zasilanej podkładki.

--
GLaF

Data: 2013-04-04 09:36:35
Autor: Chris
WskaĹşnik myszy na ekranie szaleje.
$heikh el $hah nabazgrał(a):

[...]

O ile pamiętam model Mamaba tak ma.

Data: 2013-04-04 09:38:48
Autor: Chris
Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.
suryga@gmail.com nabazgrał(a):

[...]

Może faktycznie coś tam sieje ale w teori nie powinno mieć to znaczenia chyba że oddziaływuje jakoś na touchpada.
Następny mrazem jak coś będzie świrować to wyłącz touchpada i zobacz czy dalej jest taki objaw.

Data: 2013-04-04 02:15:04
Autor: suryga
> [...]
> itd. Odłączyłem mysz nadal to samo.
> Restart to samo.
> Wracam do domu od 4 godzin siedze i nic się nie dzieje. > Co robić?

Sorry troche zmeczony byłem.
Miałem na mysli że laptop był bez baterii jechał na zasilaniu sieciowym.
Mysz na kablu.
Bt wyłączony.
Wczoraj była takie momenty że nie dotykałem klawiatury a komputer sam sobie rządził.
Na sali było dużo różnych laptopów podiętych pod "jedno" gniazdko.
Może któryś mnie zakłócał przez gniazko elektryczne?
Coś czytałem o problemach z zasilaczami (ja mam orginalnego).
Od kilku godzin mam spokój (laptop stoi w domu) nic sie nie dzieje.
Pytanie co zrobić żeby znowu można było pójść do biblioteki.

Data: 2013-04-04 15:26:10
Autor: Mr. Misio
Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.
Użytkownik suryga@gmail.com napisał:

Pytanie co zrobić żeby znowu można było pójść do biblioteki.

Idz i sprawdz, czy to wina biblioteki :)

Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.