[NTG]Wskaznik pozniomu paliwa

Data: 2009-05-15 14:44:25
Autor: Marek B
[NTG]Wskaznik pozniomu paliwa
cześć
Sta$ pisze:
Czesc
Ale naszla potrzeba znalezienia
urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie gadzety?

Najprościej kranik z rezerwą

Marek
crf250x

Data: 2009-05-15 06:07:11
Autor: artur.zabronski
Wskaznik pozniomu paliwa
On 15 Maj, 14:44, Marek B <redywywa...@noe.net.pl> wrote:
> Ale naszla potrzeba znalezienia
> urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie
> gadzety?

Najpro¶ciej kranik z rezerw±

Nie znam warunków na motolotni ale chyba najlepiej byłoby gdyby silnik
nie zgasł ;-) Na motocyklu sprawa jest prosta bo jad±c na zapiętym
biegu silnik się kręci a na motolotni?

--
Artur

Data: 2009-05-15 16:13:07
Autor: Marek B
Wskaznik pozniomu paliwa
artur.zabronski@gmail.com pisze:
[...]

nie ma znaczenia przecie jak silnik zgaśnie to motolotnia tak od razu nie spada.

Marek
crf250x

Data: 2009-05-15 16:20:08
Autor: Monster
Wskaznik pozniomu paliwa
Marek B pisze:
[...]

Tak,ale jeśli nie ma rozrusznika to wysiądziesz i zakręcisz śmigłem?:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-15 22:59:41
Autor: magnes
Wskaznik pozniomu paliwa

Marek B:
jak silnik zga¶nie to motolotnia tak od razu nie spada.

Od razu nie... pewnie po chwili dopiero ;-P

--
Pozdr.
magnes

Data: 2009-05-16 08:27:01
Autor: zbigi
Wskaznik pozniomu paliwa
Marek B napisał(a):
artur.zabronski@gmail.com pisze:
On 15 Maj, 14:44, Marek B <redywywa...@noe.net.pl> wrote:
Ale naszla potrzeba znalezienia
urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie gadzety?

A w sklepach dla szmaciarzy nic nie maja? :)

[...]

Jak w motocyklu - zabraknie ci paliwa, to nagle sie nie zatrzymujesz. Ale. Sa sytuacje specjalne, w ktorych niespodziewany spadek mocy spowodowac moze smierc, kalectwo, katastrofe w ruchu ladowym, wypadek, stluczke, koniecznosc zmiany pampersa.

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-16 14:48:46
Autor: Budyń
Wskaznik pozniomu paliwa
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gulm7q$ds2$1news.onet.pl...
A w sklepach dla szmaciarzy nic nie maja? :)

nie maj±, też szukałem bo tez potrzebuje :-) Nie ma to jak zgasniecie silnika na kilku metrach....

b.

Data: 2009-05-17 21:18:25
Autor: magnes
Wskaznik pozniomu paliwa

Budyń:
nie maj±, też szukałem bo tez potrzebuje :-) Nie ma to jak zgasniecie silnika na kilku metrach....

Nie wiem jak wygladaja zbiorniki w motolotniach, ale czy nie da sie zastosowac takiego z pierwszego lepszego skuterka? Kazdy skuter ma wskaznik poziomu paliwa.