Współpraca z Plus GSM

Data: 2014-07-05 08:08:12
Autor: SJS
Współpraca z Plus GSM
Współpraca z siecią Plus GSM
Miałem tam  i internet i kilka telefonĂłw, pierwszy jakieś dwadzieścia lat temu  ale ostatnio po kolei rezygnowałem a ostatni  numer przenoszę do PLaya - dlaczego?
Pobieraczek czy inna zaraza
Dostawałem dziwne SMSy - możesz pobrać..... i coś tam jeszcze i je pracowicie kasowałem
Po kilku miesiącach ciągłego wzrostu opłaty za telefon poprosiłem o wyciąg - okazało się Ĺźe co miesiąc  za te niechciane SMSy płaciłem około 100-150 zł.
To były przysyłane SMSy do mnie a nie wysyłane przeze mnie i ja oczywiście nie korzystałem z podawanej tam oferty pobrania czegokolwiek z internetu.
Czyli za przysyłane mnie SMSy PLUS GSM pobierał ode mnie opłaty i przekazywał je "pobieraczkowi" czy innej firmie wyciągające pieniądze za nic od klientów -- - GSM PLUSA.
Reklamowałem, odrzucili reklamację - pytałem czy wielu ludzi zgłasza takie problemy - tak wielu brzmiała odpowiedź.
Czy w sposób świadomy firma PLUS GSM z którą podpisałem umowę działając w zmowie /mieli legalną umowę z "pobieraczkiem"/ pomagała wyłudzać ode mnie opłaty za niechciane usługi
===
W innym przypadku rachunki po wymianie telefonu skoczyły o 100-200 zł
Co się okazało - telefon po kilka razy dziennie aktualizował sobie bez mojej zgody oprogramowanie!
Były dwa wyjścia:
  - zablokować pobieranie w telefonie - aby to zrobić to przez koło 15 minut konsultant podawał mi gdzie mam wejść w Menu telefonu co i gdzie odhaczyć /kilkanaście miejsc/,
- lub wykupić dodatkową opcję transmisji danych za około 6 zł jeśli dobrze pamiętam
Oczywiście pLUS GSM zapomniał mnie o tej drugiej opcji powiadomić przed faktem nabijania wysokopłatnych transmisji danych
==
Jeden z telefonĂłw PLUS GSM uĹźywała moja Ĺźona - poniewaĹź technicznie jest sirotą więc telefon był prosty z klapką  - zamykam rozłączam
Ale przyszedł rachunek na około 600 zł dodatkowo
Dzwonimy - bo była transmisja danych - nie mogło być bo telefon prosty i nie miał opcji aktualizacji oprogramowania - reklamujemy
A bo było połączenie trwające z numerem ... 14 godzin bez przerwy.
Nie możliwe - przecież telefonu nie da się nosić z otwartą klapką
A to prawda ale odbiorca telefony się nie wyłączył!
Zgroza
Dlaczego nie poszedłem z tymi sprawami do sądu?
A nie mam ochoty ciągać się przez kilka lat po sądach
Przecież to są proste sprawy
Nie w Polsce
Jestem biegłym sądowym od chyba 26 czy 27 lat - biorę udział w sprawach które toczą się latami - najdłuższa to 17 lat - zwykle 4-8 lat
Wolę stracić nawet łącznie 2 tys zł niż stracić kilka lat włóczenia się po sądach
Oczywiście już za miesiąc definitywnie rozstaję się z GSM PLUS.
Coś złego dzieje się ostatnimi czasy w PLUSie
--
sjs

-- -

Data: 2014-07-05 11:13:00
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Współpraca z Plus GSM
UĹźytkownik "SJS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
lp84oe$86t$1@node2.news.atman.pl...

Współpraca z siecią Plus GSM

Jakby to delikatnie napisać: jesteś nieobeznany z najnowszą techniką.
Przykładem jest poniższy śmieć przyklejony do Twojej stopki.

"Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
poniewaĹź ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-05 11:18:37
Autor: NetiaAbonent
Współpraca z Plus GSM

UĹźytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <gd@kihltd.eu>

Współpraca z siecią Plus GSM

Jakby to delikatnie napisać: jesteś nieobeznany z najnowszą techniką.
Przykładem jest poniższy śmieć przyklejony do Twojej stopki.

"Ta wiadomość ..

Nie śmieć. To jest reklama, którą umieściłeś w cytacie.

Data: 2014-07-05 15:40:32
Autor: Waldek Godel
Współpraca z Plus GSM
Dnia Sat, 5 Jul 2014 11:18:37 +0200, NetiaAbonent napisał(a):

[...]

Skoro zaśmieca, to jest śmieć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-07-05 17:27:57
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Współpraca z Plus GSM

Nie śmieć. To jest reklama, którą umieściłeś w cytacie.

śmieć, który możne dezaktywować w programie.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-05 11:37:54
Autor: JS
Współpraca z Plus GSM

UĹźytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lp8fi8$if4$1@node2.news.atman.pl...

Jakby to delikatnie napisać: jesteś nieobeznany z najnowszą techniką.
Przykładem jest poniższy śmieć przyklejony do Twojej stopki.

Jakby to delikatnie napisać? Twoja wypowiedź nie pomogła w żaden sposób pytającemu.
Mniej delikatnie? OT
Tak żebyś zrozumiał? Jak nie masz nic do powiedzenia to się zamknij?

A wracając do tematu. Takie usługi same się nie włączają. Może @SJS zamiast zaczynać od psioczenia
na Plusa zastanów się czy sam sobie tego nie włączyłeś? Przy okazji pytanie (nie do "plumskiego"):
które sieci pozwalają na zablokowanie SMS MT? T-mobile twierdzi, że nie ma takiej opcji.

JS

Data: 2014-07-05 12:31:34
Autor: G Nowak
Współpraca z Plus GSM
On 05/07/2014 10:37, JS wrote:

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"  napisał w wiadomości grup

[...]

Nie uruchamiaj sie bo Ci cisnienie skoczy... Po pierwsze, watkotworca nie zadal zadnego pytania a jedynie zzymal sie na Plus Gsm. Po drugie, w PL chyba kazda firma ma klientow za nic, nie przyjmuje reklamacji. Przejscie do innej sieci nie zagwarantuje watkotworcy szczegolnych benefitow bo konkurencja zapewne rowniez ma umowy ze zlodziejskimi serwisami sms, do ktorych nawet nie trzeba przystepowac. W innych krajach mozna po prostu zablokowac otrzymywanie sms od konkretnego providera bez koniecznosci zmiany sieci czy numeru telefonu. Co do oplaty za uzywanie internetu, smieci w stopce sa chyba wystarczajacym dowodem na slaba znajomosc tematu. Swoja droga, czy da sie kupic telefon z Androidem w abo bez pakietu danych? To chyba czysta zlosliwosc operatora...

--
Pozdr

Data: 2014-07-05 15:09:51
Autor: J.F.
Współpraca z Plus GSM
Dnia Sat, 05 Jul 2014 12:31:34 +0100, G Nowak napisał(a):
Nie uruchamiaj sie bo Ci cisnienie skoczy... Po pierwsze, watkotworca nie zadal zadnego pytania a jedynie zzymal sie na Plus Gsm. Po drugie, w PL chyba kazda firma ma klientow za nic, nie przyjmuje reklamacji.

Dokladnie.

Przejscie do innej sieci nie zagwarantuje watkotworcy szczegolnych benefitow bo konkurencja zapewne rowniez ma umowy ze zlodziejskimi serwisami sms, do ktorych nawet nie trzeba przystepowac.

Hm ... ciekaw jestem jak to z tymi malymi wirtualnymi.
Z duzymi to sie ze wszystkimi dogadali, ale z malymi to moze nie.
No chyba ze to operator chce sie dogadac, bo to czysty zysk :-)

P.S. Jak to jest w prepaidach ? Moze zainwestuje 5zl w startera,
zapisze sie na sporo serwisow ..

W innych krajach mozna po prostu zablokowac otrzymywanie sms od konkretnego providera bez koniecznosci zmiany sieci czy numeru telefonu.

U nas tez juz rozne blokady sa, a blokada providera to chyba kiepski
pomysl - zalozy sobie druga firme, podpisze te same umowy.

[...]

Elastyczna oferta :-)
Klient chce, klient powinien dostac, co najwyzej powinien byc
ostrzezony.

J.

Data: 2014-07-05 11:59:22
Autor: paskuda03
Współpraca z Plus GSM

Użytkownik "SJS" <siudalski@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:lp84oe$86t$1node2.news.atman.pl...
Współpraca z siecią Plus GSM
Miałem tam  i internet i kilka telefonĂłw, pierwszy jakieś dwadzieścia lat temu  ale ostatnio po kolei rezygnowałem a ostatni  numer przenoszę do PLaya - dlaczego?
ciach
Coś złego dzieje się ostatnimi czasy w PLUSie
-- sjs

Niestety, muszę Cię zmartwić - to rzeczywistość.
Realnie u każdego operatora możesz doświadczyć
tych samych nieoczekiwanych niespodzianek.
Nie oczekuj że operator cię od nich uwolni,
odgadnie twoje myśli i wszystko poustawia tak jak chcesz.
Musisz SAM o swoje USŁUGI i o swoje PIENIĄDZE zadbać.
Jeśli tego nie zrobisz operator będzie ci wciskać wszystko
(dla twojego dobra) za co może cię skasować na parę złotych.
Obiektywnie nie ma Ĺźadnego powodu aby nie
dokonywać dokładnej analizy opłacalności dalszego korzystania
z usług i bez sentymentów zmieniać operatora.
Dodatkowo kontrolować wszystko za co płacisz - to Twoje
pieniądze i twój interes by korzystać tylko z tego co jest potrzebne
a dodatkowe bajery świadomie wyłączyć.
ObudĹş się  !!!

--
paskuda03

Data: 2014-07-05 12:10:57
Autor: dizel
Współpraca z Plus GSM
On Sat, 05 Jul 2014 08:08:12 +0200, SJS <siudalski@plusnet.pl> wrote:

Współpraca z siecią Plus GSM
<ciach>

Akurat w play możesz sobie zablokować odbieranie sms premium itd,
wystarczy tylko zalogować się do play24. Dużo rzeczy można sobie
samemu ustawić i nie wymaga to kontaktu z bokiem.
Jeśli plus online dla abo jest taki sam jak dla karty to nie dziwne że
tak to wygląda. Może to celowa polityka plusa, tak czy tak klient musi
zapłacić.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-05 12:34:15
Autor: paskuda03
Współpraca z Plus GSM

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:9kjfr9dfggoc2a0qq2ui39j5ahbesp19i94ax.com...
[...]

Fakt że w PLAYu można łatwiej wiele usług
generujących koszty zablokować wcale nie ułatwi
życia SJS bo on nie wnika za co płaci i nie przyjmuje
do wiadomości faktu istnienia płatnych SMSów przychodzących
oraz wini za wszystko operatora tymczasem znacznie większą
winę ponosi bzdurne prawo które pozwala na uruchamianie
masowe z założenia oszukańczych usług dla nieświadomych
klientów ( SJS )

--
paskuda03

Data: 2014-07-05 14:28:08
Autor: J.F.
Współpraca z Plus GSM
Dnia Sat, 5 Jul 2014 12:34:15 +0200, paskuda03 napisał(a):
Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości Fakt że w PLAYu można łatwiej wiele usług
[...]

Ale SJS nie narzeka na platne uslugi, zaczal narzekac na oplaty :-)

Narzeka tez na prawo, ale sadzic sie nie chce, do poslow nie pisze,
UKE na pomoc nie wzywa.

Zarzadzanie blokadami platnych uslug w nju i orange jest dobre.
W t-mobile kiepskie. ale i tak moze zaoszedzic sporo pieniedzy.

I nie zawsze to operatora wina, jak chocby ten jego telefon.
Taki sobie wybral.

J.

Data: 2014-07-05 15:03:54
Autor: paskuda03
Współpraca z Plus GSM

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1xqsurz3u4gsx$.94firtbyclni.dlg40tude.net...
[...]

SJS jest współpracownikiem sądownictwa
biegłym sądowym - wie jak one działają
i jaki jest poziom, więc nie porywa się sądzić
bo i małe ma szanse i niemłody - to i finału
może nie zdążyć doczekać :-)
Pozatym większe znacznie sprawy okazały się
być całkiem zgodne z prawem.......
http://ochrona.siudalski.pl/

--
paskuda03

Data: 2014-07-05 16:35:49
Autor: animka
Współpraca z Plus GSM
W dniu 2014-07-05 14:28, J.F. pisze:
Zarzadzanie blokadami platnych uslug w nju i orange jest dobre.
W t-mobile kiepskie. ale i tak moze zaoszedzic sporo pieniedzy.

No to problem, bo wkrótce będę w t-mobile. Jakieś konto na stronie i zarządzanie usługami i połączeniami (tak jak w Play-u) powinno chyba być. Nie mogę jeszcze załozyć konta, muszę poczekać aż przeniosą numer.
W Play-u to powyłączałam sms-y premium, połączenia na mój koszt itd.

--
animka

Data: 2014-07-05 16:37:45
Autor: animka
Współpraca z Plus GSM
[...]

Przecież w telefonach też są opcje konfiguracyjne i można włączyć/wyłączyć co się chce.

--
animka

Data: 2014-07-05 14:43:33
Autor: Grzegorz Jablonski
Współpraca z Plus GSM
On 07/05/2014 12:34 PM, paskuda03 wrote:

[...]

Kiedyś dyskutowałem ze znajomym o przewadze prepaida nad abonamentem i twierdziłem, że w prepaidzie zawsze wie ile zapłaci, a w abonamencie włączy mu się coś w telefonie albo operator mu włączy i doliczą mu do rachunku jakieś opłaty nie wiadomo za co.

Nie dał się przekonać do moich racji, twierdził żę taka sytuacja jest niemożliwa, a tydzień później dostał rachunek na 2000 PLN, bo coś włączył w telefonie i ten otwierał dziesiątki sesji internetowych dziennie...

Pozdrawiam,
GWJ

Data: 2014-07-05 15:02:55
Autor: J.F.
Współpraca z Plus GSM
Dnia Sat, 05 Jul 2014 14:43:33 +0200, Grzegorz Jablonski napisał(a):
[...]

No to akurat blednie twierdziles, bo to samo dotyczy i prepaidow.
Nigdy nie wiesz za co i ile zaplacisz, bo tak samo do platnego serwisu
mozna sie zapisac, telefon moze cos przeslac, operator moze uslugi
wlaczyc. Dwie roznice:
a) ryzykujesz zasadniczo do wysokosci konta, ale jak widac niektorzy
maja na nim kilkaset zl :-) b) inny sposob zorientowania sie w sytuacji. W abonamencie masz
miesieczny rachunek z podsumowaniem i wyszczegolnieniem, w prepaidzie
nie masz nic. Ale niektorzy maja jakies sms po rozmowie, wiec moze sie
po paru dniach zorientuja ze cos tu znika. Jak operator bedzie malo
podbieral, to inni moga sie latami nie zorentowac, szczegolnie jak na
billingu tego nie ma.

Nie dał się przekonać do moich racji, twierdził żę taka sytuacja jest niemożliwa, a tydzień później dostał rachunek na 2000 PLN, bo coś włączył w telefonie i ten otwierał dziesiątki sesji internetowych dziennie...

No i tu masz kolejne roznice:
a) on mogl ten rachunek dlugo reklamowac i nie placic, niech ida do
sadu. Zniknie ci z konta 300zl, to zniknie, po reklamacji moze wroci,
ale raczej odrzuca..

b) zniknie, to znajomy bedzie klal ze telefon nie dziala, a to
dzialanie czasem wiecej warte niz ta strata.

Bywaja tez abonamenty z ograniczeniem.

J.

Data: 2014-07-10 01:40:30
Autor: Smok Eustachy
Współpraca z Plus GSM
W dniu 05.07.2014 15:02, J.F. pisze:
/.../
[...]

A niektórzy 30zł i co?

Akurat w PLAY byłą afera z aktualizacjami telefonów. Twierdzili, że do Androida to trzeba no limit mieć.

Ja tam w T-mobile wyłączyłem korzystanie z internetu przez sieć gsm i tylko przez wifi korzystam.

Data: 2014-07-10 23:55:26
Autor: J.F.
Współpraca z Plus GSM
Dnia Thu, 10 Jul 2014 01:40:30 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
[...]

Ale niektorzy 300 zl. I co jest dla nich lepsze ?

J.

Data: 2014-07-06 09:40:51
Autor: Robert Tomasik
Współpraca z Plus GSM
Użytkownik "paskuda03" <paskuda03@paskudny-adres-nieznany-serwer.pl> napisał w wiadomości news:lp8kbb$5uq$1dont-email.me...
[...]

Jeśli chodzi o SMS-y, to zdaje się, że mimo wszystko nie da się tego uruchomić bez wysłania SMS-a ze zgodą na przysyłanie tego badziewia. PLUS tu nie jest jakimś specjalnym wyjątkiem. Rónież wszystkie sieci sprzedając telefony sprzedają je w konfiguracji producenta, a ta przewiduje pobieranie danych przez net. Gdyby było inaczej, to podejrzewam, że już dawno by się skończyło interwencją odpowiednich urzędów i przenoszenie z tego powodu usług do PLAY sensu nie ma. Na moim obszarze PLAY ma wyraźnie gorsze usługi. Jesli gdzieś jest inaczej, a byłoby taniej, to jedyny sensowny powód przenosin.

Data: 2014-07-13 08:52:40
Autor: DanW
Współpraca z Plus GSM
W dniu 2014-07-06 09:40, Robert Tomasik pisze:
[...]

Jeśli chodzi o zasięg i usługi w PLAY to nic nie stoi na przeszkodzie korzystania z infrastruktury innego operatora. Ja na "sztywno" mam ustawiony roaming krajowy w ORANGE ale równie łatwo mogę korzystać z PLUSA czy T-Mobile.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-07-06 08:45:26
Autor: Trybun
Współpraca z Plus GSM
W dniu 2014-07-05 08:08, SJS pisze:

Coś złego dzieje się ostatnimi czasy w PLUSie

I nic dziwnego - firmę przejął od niedawna pewien pan, on słynie z działań na szkodę klienta.

Data: 2014-07-06 12:02:02
Autor: Maciej Bebenek
Współpraca z Plus GSM
[...]

i jeszcze w kwestii formalnej - 20 lat temu mogłeś mieć telefon w tepsie
:-P

ewentualnie w centertelu

Współpraca z Plus GSM