Współpraca z Plus GSM

Data: 2014-07-05 11:59:22
Autor: paskuda03
Współpraca z Plus GSM

Użytkownik "SJS" <siudalski@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:lp84oe$86t$1node2.news.atman.pl...
Współpraca z siecią Plus GSM
Miałem tam  i internet i kilka telefonów, pierwszy jakieś dwadzieścia lat temu  ale ostatnio po kolei rezygnowałem a ostatni  numer przenoszę do PLaya - dlaczego?
ciach
Coś złego dzieje się ostatnimi czasy w PLUSie
-- sjs

Niestety, muszę Cię zmartwić - to rzeczywistość.
Realnie u każdego operatora możesz doświadczyć
tych samych nieoczekiwanych niespodzianek.
Nie oczekuj że operator cię od nich uwolni,
odgadnie twoje myśli i wszystko poustawia tak jak chcesz.
Musisz SAM o swoje USŁUGI i o swoje PIENIĄDZE zadbać.
Jeśli tego nie zrobisz operator będzie ci wciskać wszystko
(dla twojego dobra) za co może cię skasować na parę złotych.
Obiektywnie nie ma żadnego powodu aby nie
dokonywać dokładnej analizy opłacalności dalszego korzystania
z usług i bez sentymentów zmieniać operatora.
Dodatkowo kontrolować wszystko za co płacisz - to Twoje
pieniądze i twój interes by korzystać tylko z tego co jest potrzebne
a dodatkowe bajery świadomie wyłączyć.
Obudź się  !!!

--
paskuda03