Współwina

Data: 2019-07-16 06:10:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Współwina
https://www.tvn24.pl/poznan-8-latek-zginal-pod-kolami-tramwaju-mial-czerwone-tak-jak-motornicza,953220,s.html

Uważa on, że należy sprawdzić, czy brak reakcji urzędników mógł przyczynić się do ¶mierci 8-latka. Bo już dwa lata temu, po innym wypadku z udziałem uczniów, rodzice ze szkoły podstawowej nr 77 wnioskowali o poprawę bezpieczeństwa na tej krzyżówce. I te zmiany drogowcy mieli im obiecać. Tyle że wprowadzaj± je dopiero teraz, po tragicznym wypadku z udziałem 8-letniego Jasia. (http://www.tvn24.pl)

to było klasyczne czekanie na trupa i niestety ćwoki sie doczekały

Współwina