Wspólnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.

Data: 2012-08-30 22:01:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.
W dniu 2012-08-30 21:33, BUNIEK pisze:

Moje pytanie - Czy zarząd wspólnoty może sam bez uchwały czy
innej formy glosowania decydować o ilości przyznawanych pilotów,
czy musza mieć papier gdzie zostało to ustalone oraz czy można
gdzieś zaskarżyć decyzje zarządu.

Zarząd może. W końcu daliście im zarządzać. Powierzyliście im swoje prawa. Zarządca to zazwyczaj FIRMA nastawiona na zarobek. Kupuje na fakturę pilota za 30 PLN, i refakturuje wspólnotę na kwotę 130 PLN ... Se wybraliście zarządcę, to macie z dyńki :)

Przerabiałem to samo. Miast zbierać wspólnotę, taniej jest skolektywizować się z sąsiadami, o ile z nimi potrafisz żyć w pokoju. Nas zarządca chciał kosić po 130 za pilota. Wzięliśmy w paru sąsiadów pilota na spółę ... Na spółę z sąsiadami wzięliśmy centralkę, w centralkę wrzuciliśmy tego pilota od zarządcy i rozdaliśmy sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukę. Jak naciskam przycisk, nasza centralka "wzbudza" pilota od zarządcy i otwiera bramę. Dzięki temu mam piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w motorze, w mieszkaniu 3, przy kluczach ... 10 pilotów mam w cenie 1 :).

Ale to trzeba się skolektywizować, a w dzisiejszych czasach jak widzę - o to trudno.

Dodam ze piloty są odpłatne i gotowy jestem zapłacić za
dodatkowego pilota.

j.w.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-08-30 22:21:12
Autor: BUNIEK
[...]

Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma Administrująca nieruchomością jakoś tak to działa.

[...]

nasze piloty  89 pln/pilot, przekodowanie starych 0 pln i 2 miaÅ‚em które da siÄ™ przekodować a jeden który nie nadaje siÄ™ do nowej elektroniki wiec zamówiÅ‚em dodatkowego i tego dodatkowego nie chcieli mi wydać a zapÅ‚acony , kwotÄ™ mamy odjąć od przyszÅ‚ego czynszu.
O centralce już gdzieÅ› wyczytaÅ‚em ale nie wiem czy siÄ™gnie z mojego lokalu lub komórki lokatorskiej. Może przetestuje  w sumie sami mnie zmuszajÄ… aczkolwiek wolaÅ‚bym nie robić dziur bezpieczeÅ„stwa w systemie.

Marcin.

Data: 2012-08-30 22:31:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-08-30 22:21, BUNIEK pisze:

Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma
Administrująca nieruchomością jakoś tak to działa.

Myślę o ZARZĄDCY, czyli o firmie, której zarząd wspólnoty powierzył "działania".

O centralce już gdzieś wyczytałem ale nie wiem czy sięgnie z
mojego lokalu lub komórki lokatorskiej. Może przetestuje  w
sumie sami mnie zmuszają aczkolwiek wolałbym nie robić dziur
bezpieczeństwa w systemie.

KOLEKTYW ! KOLEKTYW ! KOLEKTYW !!!

Centralka ma być u sąsiada u którego sygnał "łapał" będzie najlepiej.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-08-31 04:25:23
Autor: Adam Klobukowski
On Thursday, 30 August 2012 22:04:49 UTC+2, Rafa³ SP Gil  wrote:
W dniu 2012-08-30 21:33, BUNIEK pisze:

> Moje pytanie - Czy zarz±d wspólnoty mo¿e sam bez uchwa³y czy

> innej formy glosowania decydowaæ o ilo¶ci przyznawanych pilotów,

> czy musza mieæ papier gdzie zosta³o to ustalone oraz czy mo¿na

> gdzie¶ zaskar¿yæ decyzje zarz±du.

Zarz±d mo¿e. W koñcu dali¶cie im zarz±dzaæ. Powierzyli¶cie im swoje prawa. Zarz±dca to zazwyczaj FIRMA nastawiona na zarobek. Kupuje na fakturê pilota za 30 PLN, i refakturuje wspólnotê na kwotê 130 PLN ... Se wybrali¶cie zarz±dcê, to macie z dyñki :)

Przerabia³em to samo. Miast zbieraæ wspólnotê, taniej jest skolektywizowaæ siê z s±siadami, o ile z nimi potrafisz ¿yæ w pokoju. Nas zarz±dca chcia³ kosiæ po 130 za pilota. Wziêli¶my w paru s±siadów pilota na spó³ê ... Na spó³ê z s±siadami wziêli¶my centralkê, w centralkê wrzucili¶my tego pilota od zarz±dcy i rozdali¶my sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukê. Jak naciskam przycisk, nasza centralka "wzbudza" pilota od zarz±dcy i otwiera bramê. Dziêki temu mam piloty: w aucie s³u¿bowym, prywatnym, w motorze, w mieszkaniu 3, przy kluczach ... 10 pilotów mam w cenie 1 :).

To masz po prostu oszusta a nie administratora. Jak nam chcia³ podobne numery robiæ, to szybciutko siê z nim po¿egnali¶my. S±dami straszy³ ale jako¶ pozwu nie z³o¿y³ :)

No i nie wydaje mi siê aby rol± administratora by³o przekonstruowywanie pilotów do bramy.

AdamK

Data: 2012-08-31 11:42:44
Autor: Cezar
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.

Ale to trzeba się skolektywizować, a w dzisiejszych czasach jak widzę -
o to trudno.

Bedziesz cienko pierdzial jak cos na prawde ukradna i okaze sie ze brame otworzono z tego jednego pilota.

c.