Wspaniale zarabiam...

Data: 2012-02-20 18:05:15
Autor: pwz
Wspaniale zarabiam...
....na moim OFE. Właśnie przysłało mi wyliczenie, jak to super, że jestem wciąż z nimi (jakbym miał inne wyjście...) i że tak fantastycznie zarządzają moim kapitałem emerytalnym. W ostatnich 12 miesiącach osiągnąłem dzięki nim stopę zwrotu na poziomie -4,534% (_minus_ cztery itd. %), a w całych 60 ostatnich miesiącach, czyli przez ostatnie 5 lat moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na pewno tyle na nich nie zyskał!
pwz

Data: 2012-02-20 10:42:25
Autor: BI
Wspaniale zarabiam...
On 20 Lut, 18:05, pwz <p...@onet.pl> wrote:
...na moim OFE. Wła¶nie przysłało mi wyliczenie, jak to super, że jestem
wci±ż z nimi (jakbym miał inne wyj¶cie...) i że tak fantastycznie
zarz±dzaj± moim kapitałem emerytalnym. W ostatnich 12 miesi±cach
osi±gn±łem dzięki nim stopę zwrotu na poziomie -4,534% (_minus_ cztery
itd. %), a w całych 60 ostatnich miesi±cach, czyli przez ostatnie 5 lat
moje pieni±dze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymaj±c te pieni±dze w skarpecie bym na
pewno tyle na nich nie zyskał!
pwz

Wszyscy najwięksi w tym obszarze maj± podobnie: np. PZU 12 m-cy minus
5,38%, 60 m-cy 9,712% na plusie.
Wiele lat wszystkie OFE inwestowały stadnie by w wynikach nie odbiegać
od ¶redniej bowiem nadmierne wychylenie in minus groziło odrzuceniem w
losowaniu/przydziale nowych klientów, którzy nie wybrali OFE sami.
Zasady losowania zmieniły się dopiero od niedawna.

Data: 2012-02-20 18:12:45
Autor: Adam S.
Wspaniale zarabiam...
[...]

Nie martw się wynik może nie jest rewelacyjny /zdecydowanie nie jest/ ale za kilkanaście miesięcy Tusk , Rostowski i spolka do konca zdemontują ofe i nie bedziesz miał już zadnych problemów.

pozd
as

Data: 2012-02-20 10:27:45
Autor: Krzysiek
Wspaniale zarabiam...
On 20 Lut, 18:12, "Adam S." <dra...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie martw się wynik może nie jest rewelacyjny /zdecydowanie nie jest/ ale za
kilkana¶cie miesięcy Tusk , Rostowski i spolka do konca zdemontuj± ofe i nie
bedziesz miał już zadnych problemów.

przeznaczaj±c kasę na budowę autostrad, z których przecież skorzystamy
więc dlaczego mieliby¶my być niezadowoleni? :P

Data: 2012-02-20 19:48:55
Autor: Zbynek Ltd.
Wspaniale zarabiam...
Elo

Krzysiek napisał(a) :
On 20 Lut, 18:12, "Adam S." <dra...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie martw siÄ™ wynik moĹĽe nie jest rewelacyjny /zdecydowanie nie jest/ ale za
kilkanaście miesięcy Tusk , Rostowski i spolka do konca zdemontują ofe i nie
bedziesz miał już zadnych problemów.

przeznaczajÄ…c kasÄ™ na budowÄ™ autostrad, z ktĂłrych przecieĹĽ skorzystamy
więc dlaczego mielibyśmy być niezadowoleni? :P

Dlaczego? Bo jak zwykle będzie jak w tym dowcipie:

Minister infrastruktury Szwecji gości w swojej willi ministra
infrastruktury Polski. „Piękna willa” – mówi kurtuazyjnie
Polak. – „A jak ty na nią zarobiłeś?”. Szwed bierze Polaka do okna:
„Widzisz tę autostradę?”. „Widzę”. „No więc przyznam ci się w
tajemnicy, że firma, która wygrała przetarg, odpaliła mi jeden
procent”. Po roku Szwed wizytuje polskiego kolegę w jego
gigantycznym złotym pałacu. „Piękny pałac” – mówi zaszokowany
Szwed – „A jak ty na niego zarobiłeś?”. Polak bierze Szweda do okna:
„Widzisz tę autostradę?”. „Nie widzę”. „A widzisz”.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-02-20 21:15:52
Autor: Rafał
Wspaniale zarabiam...
W dniu 2012-02-20 19:27, Krzysiek pisze:
przeznaczaj±c kasę na budowę autostrad, z których przecież skorzystamy
więc dlaczego mieliby¶my być niezadowoleni? :P

Masz na my¶li te autostrady podwajaj±ce koszt podróży na których hula wiatr?

--
Raf

Data: 2012-02-20 21:57:03
Autor: Budzik
Wspaniale zarabiam...
Osobnik posiadaj±cy mail adres@moj.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

wiatr i przedstawiciele handlowi!

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2012-02-20 19:55:47
Autor: Zbyszek
Wspaniale zarabiam...
Dnia 20-02-2012 o 18:05:15 pwz <pwz@onet.pl> napisał(a):

[...]
Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymaj±c te pieni±dze w skarpecie bym na  pewno tyle na nich nie zyskał!
pwz

Gdyby byli m±drzy, podaliby stopę za  3 lata, bo ta akurat jest lepsza.
Przypuszczam, że za 2 lata poprawi± ci humor - stopa za 5 lat wypadnie na  spadkach 2008.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2012-02-20 23:09:22
Autor: BI
Wspaniale zarabiam...
On 20 Lut, 19:55, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 20-02-2012 o 18:05:15 pwz <p...@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Gdyby byli m±drzy, podaliby stopę za  3 lata, bo ta akurat jest lepsza.
Przypuszczam, że za 2 lata poprawi± ci humor - stopa za 5 lat wypadnie na

Nie mog± podać wybieranych przez siebie okresów lecz okre¶lone w
przepisach dot. OFE.

Data: 2012-02-21 08:27:57
Autor: glang
Wspaniale zarabiam...
[...]

nie martw siÄ™.
wiele osób ma gorzej. trzeci filar. 11 lat płacenia. wpłacone około 28 tys. w momencie likwidacji zwrot niecałe 16 tysia
a po 2 latach miały wpłacone pieniądze już zarabiać :)
i tak jest nie tyko w ING
pzdr
GL

Data: 2012-02-21 09:43:33
Autor: Liwiusz
Wspaniale zarabiam...
W dniu 2012-02-21 08:27, glang pisze:
nie martw siÄ™.
wiele osób ma gorzej. trzeci filar. 11 lat płacenia. wpłacone około 28
tys. w momencie likwidacji zwrot niecałe 16 tysia

Ale gdybyś w tym czasie zmarł, to otrzymałbyś o wiele więcej niż wpłaciłeś.

a po 2 latach miały wpłacone pieniądze już zarabiać :)

I tak zapewne było, tylko trudno, aby "zarabiały" pieniądze, za które kupiłeś ubezpieczenie na życie, bo i z jakiej racji?

i tak jest nie tyko w ING

Że klienci nie wiedzą co kupują? Zgoda :)

--
Liwiusz

Data: 2012-02-21 16:18:51
Autor: Szymon
Wspaniale zarabiam...
W dniu 2012-02-21 09:43, Liwiusz pisze:
Ale gdybyś w tym czasie zmarł, to otrzymałbyś o wiele więcej niż wpłaciłeś.

I to jest argument! Zwykle w czasie pierwszych 10 lat najlepiej opłaca się umrzeć.

Data: 2012-02-21 21:02:33
Autor: MK
Wspaniale zarabiam...
Użytkownik "Szymon" <w@wp.pl> napisał w wiadomości news:ji0cm0$mtr$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-02-21 09:43, Liwiusz pisze:
Ale gdybyś w tym czasie zmarł, to otrzymałbyś o wiele więcej niż wpłaciłeś.

I to jest argument! Zwykle w czasie pierwszych 10 lat najlepiej opłaca się umrzeć.

A wtedy RP spokojnie skresli saldo w ZUS ;).

MK

Data: 2012-02-21 21:29:16
Autor: Piotr Gralak
Wspaniale zarabiam...
MK napisał(a):
[...]

Znana jest wartość średniej/przewidywanej długości życia. A czy zna ktoś może jakieś statystyki jaki % ludności męskiej/żeńskiej dożywa 65,70,75,80 itd? Bo chciałbym ocenić swoje szanse :)

PG

Data: 2012-02-21 21:44:13
Autor: MK
Wspaniale zarabiam...
Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji0uqs$hd9$1inews.gazeta.pl...

Znana jest wartość średniej/przewidywanej długości życia. A czy zna ktoś może jakieś statystyki jaki % ludności męskiej/żeńskiej dożywa 65,70,75,80 itd? Bo chciałbym ocenić swoje szanse :)

To jest jedno z pytan jakie chcialbym zadac naszemu premierowi :). Niestety konsultacje odbywaja sie tylko wsrod starcow, ktorzy nie beda objecie ta 'reforma'. Wg. prognoz Eurostatu w 2050 roku mediana wieku w PL przekroczy 50 lat.
http://ibs.org.pl/site/upload/publikacje/IBS_Policy_Paper_1-11_Wiek_emerytalny.PDF

MK

Data: 2012-02-21 22:33:49
Autor: Piotr Gralak
Wspaniale zarabiam...
MK napisał(a):

[...]

ale ja nie do reformy pijÄ™... chcÄ™ wiedzieć, czy jest sens samemu oszczÄ™dzać.  bo jeĹ›li mam 5% szans, ĹĽe doĹĽyjÄ™ emerytury, to odpuszczam, ale jeĹ›li 95% to co innego ;)

Data: 2012-02-22 08:39:39
Autor: Jacek
Wspaniale zarabiam...
On 2012-02-21, Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> wrote:
Znana jest warto¶ć ¶redniej/przewidywanej długo¶ci życia. A czy zna kto¶ może jakie¶ statystyki jaki % ludno¶ci męskiej/żeńskiej dożywa 65,70,75,80 itd? Bo chciałbym ocenić swoje szanse :)

http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_trwanie_zycia_2007.pdf

od strony 38

Jacek

Data: 2012-02-22 14:15:47
Autor: maruda
Wspaniale zarabiam...
W dniu 2012-02-21 16:18, Szymon pisze:
[...]

Nie, trzeba się ubezpieczyć najwcześniej rok przed śmiercią. :)

ew., jeśli jakieś TU ma taki ficzer, to sms-a potwierdzającego zakup ubezpieczenia LIFE wysłać lecąc już z dachu ;)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-02-21 21:18:21
Autor: glang
Wspaniale zarabiam...
a po 2 latach miały wpłacone pieniądze już zarabiać :)

I tak zapewne było, tylko trudno, aby "zarabiały" pieniądze, za które kupiłeś ubezpieczenie na życie, bo i z jakiej racji?

a znasz szczegóły polisy? skąd wiesz jaka była ochrona a jaka emerytura?

i tak jest nie tyko w ING

Że klienci nie wiedzą co kupują? Zgoda :)

kliencie wiedzÄ… to co im mĂłwiÄ… agenci.
niektórzy mieli dość tej sytuacji i na tyle honoru że zrezygnowali z tej pracy bo jak tu teraz mówić ludziom że 10 lat temu ktoś kogoś oszukał
pzdr
GL

Data: 2012-02-22 00:25:42
Autor: Liwiusz
Wspaniale zarabiam...
W dniu 2012-02-21 21:18, glang pisze:
[...]

Nie znam, zresztą po co te pytania. Domniemuję tylko na podstawie, że "już po 2 latach miał zarabiać" (czyli spora część składki nie była inwestowana), jak i "wypłaciłem mniej niż wpłaciłem", że kupiłeś produkt o funkcji ubezpieczenia na życie oraz oszczędzania, a myślałeś, że jest to tylko oszczędzanie. Względnie myślałeś, że ubezpieczenie na życie dostaniesz za darmo (choć czy nie zastanowiło Cię dlaczego miałbyś zarabiać dopiero po 2 latach?).

--
Liwiusz

Data: 2012-02-25 23:41:06
Autor: Kenny
Wspaniale zarabiam...
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4f434781$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
[...]

hehe, standard w Commercial Union :) (Aviva)

A ofe ING, patrzac od poczatku, i tak wychodzi najlepiej, wiec kolega niech nie narzeka.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2012-03-11 01:01:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wspaniale zarabiam...

"pwz" jhtugd$umj$1@node2.news.atman.pl

...na moim OFE. Wła¶nie przysłało mi wyliczenie, jak to super, że jestem

Odbij sobie na keszbekach. :) Idziesz do kasy, pobierasz
makulaturę przy zakupach, stamt±d wprost do wpłatomatu?
Wpłatomaty tego nie udĽwign±...

BGŻ -- 42 złotych podwyżki
Mille -- 50 złotych trzyprocentowego keszbeku
BZ WBK -- jednoprocentowy keszbek

  http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back/pytania_i_odpowiedzi.aspx

Może jakie¶ inne banki daj± oprocentowane keszbeki?...

-=-

Ja dodatkowo przeszedłem do mBanku z TeDebile -- prawie 20 złotych miesięcznie taniej. :)

Powiedzmy, że BZ WBK daje do 50 złotych miesięcznie...

Rocznie (42+50+50+20)*12=1944 zysku.
A ile strat? straty s± ujemne.

Dlaczego? Ano lejesz na debetówkę przed zakupami ze 3 stówy,
robisz zakupy, resztę pobierasz, więc nie marnuje się tam.

Oczywi¶cie nic za darmo? -- trzeba się napracować: powiedzieć
kobicie przy kasie, że się ma ochotę na szmal, zanie¶ć to do
wpłatomatu, wpłacić do mBanku, w domu przelać na oszczdne...

-=-

Ale s± i złe wie¶ci -- belka ustępuje Vincentemu.
Koniec półgroszówek... Bóg dał półgroszówki, Bóg
też półgroszówki zabrał, daj±c keszbeki -- niech
imię Pańskie będzie błogosławione. Nie szemrajmy
umiłowani przeciwko Panu!

Data: 2012-03-11 03:21:10
Autor: disnej
Wspaniale zarabiam...
W dniu niedziela, 11 marca 2012, 01:01:45 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek

Może jakie¶ inne banki daj± oprocentowane keszbeki?...

-=-

BPH KK Zakupowa - 1,5% za wszystko, ale limit 25pln/mc

Data: 2012-03-11 15:39:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wspaniale zarabiam...

"disnej" 21180989.53.1331461270626.JavaMail.geo-discussion-forums@ynbq18

: BPH KK Zakupowa - 1,5% za wszystko, ale limit 25pln/mc

Nie należy do tych banków:

 Millennium
 Bank Pocztowy
 Bank Polskiej Spółdzielczo¶ci i Zrzeszone Banki Spółdzielcze
 Bank Zachodni WBK
 BRE BANK SA
 Citi Handlowy (dla kart Visa Business)
 FM Bank
 ING Bank ¦l±ski
 INVEST-BANK
 LUKAS Bank
 mBank
 MultiBank
 PKO Bank Polski
 SKOK Spółdzielcze Kasy Oszczędno¶ciowo-Kredytowe
 VOLKSWAGEN BANK direct

 http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back/pytania_i_odpowiedzi.aspx

Data: 2012-03-11 17:52:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wspaniale zarabiam...

"Eneuel Leszek Ciszewski" jjidui$3q3$1@inews.gazeta.pl

"disnej" 21180989.53.1331461270626.JavaMail.geo-discussion-forums@ynbq18

: BPH KK Zakupowa - 1,5% za wszystko, ale limit 25pln/mc

Nie należy do tych banków:

Ooops -- przepraszam. Ty piszesz o KK.
Zauważyłem to -- natchniony innym postem.

  "MarcinK" ji8tfe$pqk$1@inews.gazeta.pl

  > BPH + sezam direct z debetowka + KK
  [..]
  > 1,5 % zwrotu na KK