Wspaniale zarabiam...

Data: 2012-02-20 19:55:47
Autor: Zbyszek
Wspaniale zarabiam...
Dnia 20-02-2012 o 18:05:15 pwz <pwz@onet.pl> napisał(a):

...na moim OFE. Właśnie przysłało mi wyliczenie, jak to super, że jestem  wciąż z nimi (jakbym miał inne wyjście...) i że tak fantastycznie  zarządzają moim kapitałem emerytalnym. W ostatnich 12 miesiącach  osiągnąłem dzięki nim stopę zwrotu na poziomie -4,534% (_minus_ cztery  itd. %), a w całych 60 ostatnich miesiącach, czyli przez ostatnie 5 lat  moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na  pewno tyle na nich nie zyskał!
pwz

Gdyby byli mądrzy, podaliby stopę za  3 lata, bo ta akurat jest lepsza.
Przypuszczam, że za 2 lata poprawią ci humor - stopa za 5 lat wypadnie na  spadkach 2008.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2012-02-20 23:09:22
Autor: BI
Wspaniale zarabiam...
On 20 Lut, 19:55, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 20-02-2012 o 18:05:15 pwz <p...@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Gdyby byli mądrzy, podaliby stopę za  3 lata, bo ta akurat jest lepsza.
Przypuszczam, że za 2 lata poprawią ci humor - stopa za 5 lat wypadnie na

Nie mogą podać wybieranych przez siebie okresów lecz określone w
przepisach dot. OFE.

Wspaniale zarabiam...