Wspierałem Sikorskiego...

Data: 2010-03-27 04:33:08
Autor: Woland
Wspierałem Sikorskiego...
.... wyłącznie z uwagi na jego utalentowaną żonę, bo jego samego nie
trawię za polityczny koniunkturalizm, kiepską fryzurę i fatalny akcent
w angielskim... Miałem nadzieję, że Polska będzie mieć chociaż
wspaniałą pierwszą damę.. Żona Komorowskiego wygląda tak, jakby
pochodziła z wielopokoleniowej rodziny chłopskiej...

Data: 2010-03-27 12:35:55
Autor: Madrzejszy od radia.
Wspierałem Sikorskiego...
Woland pisze:
[...]

Juz sie obrzezales ?

Data: 2010-03-27 04:42:24
Autor: Woland
Wspierałem Sikorskiego...
Madrzejszy od radia. napisał(a):

Juz sie obrzezales ?

Jeszcze nie, ale całkiem możliwe, że kiedyś to zrobię.. Obrzezane
penisy są zdrowsze, mniej narażone na choroby weneryczne i wyglądają
bardziej seksi i jakoś tak hardcorowo... No i więcej mogą niż
nadwrażliwe fiuty gojów ze skórkami...

Data: 2010-03-27 12:08:56
Autor: Marek
Wspierałem Sikorskiego...
On 27 Mar, 12:42, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

penisy są zdrowsze, mniej narażone na choroby weneryczne i wyglądają
bardziej seksi i jakoś tak hardcorowo... No i więcej mogą niż

Jak przekroczysz 45 , to bedziesz zalowal ze pozbyles sie wrazliwosci
razem ze skorka.

Data: 2010-03-27 12:53:43
Autor: bolek
Wspierałem Sikorskiego...

Użytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hokqir$he$3news.onet.pl...
Woland pisze:
[...]

Żeby mógł się obrzezać, to musiałby mieć co obrzezać.
Z tego co pisze, to on nawet jaj nie ma.

bolek

Data: 2010-03-27 17:31:08
Autor: raff
Wspierałem Sikorskiego...
Madrzejszy od radia. pisze:
Woland pisze:
[...]

Wzruszyla mnie twoja historia...

R.

Data: 2010-03-27 12:54:15
Autor: zażółcony
Wspierałem Sikorskiego...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8b2c1fe3-9f74-4c24-b4cf-e8db99963ea7y17g2000yqd.googlegroups.com...
[...]
Jak będzie kandydować żona Sikorskiego, to rozważymy.
Póki co - dobrze się stało. W Sikorskim za intelektem za dużo
próżności i pogardy do prostego człowieka stało. I miewał
odpały. Ja wolęna wysokich urzędach reprezentacyjnych grubych,
spokojnych, ciepłych misiów.

Wspierałem Sikorskiego...