Wspieranie najbogatszych bo tylko tacy brali te kredyty?

Data: 2014-11-02 14:02:57
Autor: MarkWoydak
Wspieranie najbogatszych bo tylko tacy brali te kredyty?
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xoof6tw450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Szef PiS Jarosław Kaczyński jest gotowy do współpracy z premier Ewą
Kopacz. Celem miałby być znalezienie rozwiązania dla osób, które
zaciągnęły kredyty we frankach.

--

Skoro zaciągnęły to niech spłacają. Niby dlaczego społeczeństwo ma dopłacać do cwaniaczków?

MW

Data: 2014-11-02 16:51:49
Autor: Budzik
Wspieranie najbogatszych bo tylko tacy brali te kredyty?
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

Skoro zaciągnęły to niech spłacają. Niby dlaczego społeczeństwo ma
dopłacać do cwaniaczków?

Spoleczenstwo pewnie nie.

Pytanie jak podejsc do tego co robiły banki?
Sam byłem z bliskim znajomym albo z dalekim krewnym :) na takich rozmowach w bankach na temat kredytu - dziś swiadomośc jest duza ale wtedy ja osobiscie nie wiedziałem jak podejsc do kredytu w CHF.
Natomiast jeżeli chodzi o banki - nikt się słowem nie zająknął jakie to niebezpieczne, jakie niesie za sobią niebezpieczenstwa, jakie to niestandardowe podejscie. Żadnego uświadomienia klienta.
Bylismy w 5 czy 6 bankach, własciwie wszedzie proponowano kredyt we frankach jako cos zupełnie normalnego i naturalnego, pojawiały się wyliczenia ile to taniej i tyle. No i oczywiscie zdolnosc we frankach wychodziła wyzsza niz w PLN wiec to nie tylko cwaniakowanie było, jak to zdajesz sie twierdzic.

Wspieranie najbogatszych bo tylko tacy brali te kredyty?