Data: 2010-04-24 00:03:13 | |
Autor: J.F. | |
[Piątkowo] Wspinaczka koparką | |
On Fri, 23 Apr 2010 23:18:04 +0200, Przemek V wrote:
Stare ale robi wrażenie. Sporo wiary w niezawodność niemieckiej hydrauliki :) Eee, przeciez ta hydraulika policzona i sprawdzona w praktyce co potrafi. Bardziej bym sie bal o ten maszt. P.S. Jak one maja gasienice zasilane/sterowane, ze sie to podwozie moze w kolko krecic ? Lepiej zobaczyc inne http://www.youtube.com/watch?v=FE02TxLlRQU http://www.youtube.com/watch?v=sSmIFsnyZa0 http://www.youtube.com/watch?v=zUvcrL9ojjo http://www.youtube.com/watch?v=e9-kN5wobpE http://www.youtube.com/watch?v=JYzAJviXr0Y http://www.youtube.com/watch?v=em4Qle82vF0 J. |
|
Data: 2010-04-24 20:40:18 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
[Piątkowo] Wspinaczka koparką | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1554t51qtnquv4usgdabuh3qif8su9omj34ax.com... \ P.S. Jak one maja gasienice zasilane/sterowane, ze sie to podwozie zwykle tego typu maszyny (tak jak i wiele większych wózków widłowych itd) mają napęd silnikami hydraulicznymi. Wystarczy więc podać im olej, a czasem elektryke (a pompa jest przy samym napędzie). Pozawala to zmiane kierunku jazdy w czasie jazdy i za pomoca zwykłego pstryczka elektryczka. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) Omega X25XE Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2010-04-24 21:05:13 | |
Autor: J.F. | |
[Pištkowo] Wspinaczka koparkš | |
On Sat, 24 Apr 2010 20:40:18 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości Wystarczy wystarczy, ale pompa jest w "nadwoziu", silnik hydrauliczny w podwoziu, a weze nie lubia skrecania bez ograniczen. mozna zrobic dziurke na osi obrotu, ale do przepuszczenia sa cztery obwody .. J. |
|
Data: 2010-04-25 15:52:49 | |
Autor: Irek N. | |
[Pištkowo] Wspinaczka koparkš | |
mozna zrobic dziurke na osi obrotu, ale do przepuszczenia sa cztery Niekoniecznie. Dwa kanały wysokociśnieniowe i kilka sygnałów sterujących spokojnie wystarcza. Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2010-04-25 16:11:33 | |
Autor: J.F. | |
[Pitkowo] Wspinaczka kopark | |
On Sun, 25 Apr 2010 15:52:49 +0200, Irek N. wrote:
mozna zrobic dziurke na osi obrotu, ale do przepuszczenia sa cztery Nawet jeden wysokocisnieniowy, ale wtedy tych sterujacych przybywa .. J. |
|
Data: 2010-04-25 20:59:05 | |
Autor: Irek N. | |
[Pi�tkowo] Wspinaczka kopark� | |
Nawet jeden wysokocisnieniowy, ale wtedy tych sterujacych przybywa .. Bez przesady, gdzieĹ musi wracaÄ :) MiĹego. Irek.N. |
|
Data: 2010-04-25 22:54:20 | |
Autor: J.F. | |
[Pi?tkowo] Wspinaczka kopark? | |
On Sun, 25 Apr 2010 20:59:05 +0200, Irek N. wrote:
Nawet jeden wysokocisnieniowy, ale wtedy tych sterujacych przybywa ..Bez przesady, gdzieś musi wracać :) Ale wraca niskocisnieniowym :-) J. |
|
Data: 2010-04-25 23:17:58 | |
Autor: Irek N. | |
[Pi?tkowo] Wspinaczka kopark? | |
J.F. pisze:
On Sun, 25 Apr 2010 20:59:05 +0200, Irek N. wrote: Coś w tym jest, coś w tym jest :) Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2010-04-25 11:11:13 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
[Piątkowo] Wspinaczka koparką | |
W dniu 2010-04-24 00:03, J.F. pisze:
On Fri, 23 Apr 2010 23:18:04 +0200, Przemek V wrote: Naped przenoszony jest hydraulicznie, a samo zasilanie zrealizowane jest na "obrotnicy" - elemencie, ktory moze sie krecic 360st, a posiada system kanalow olejowych, przez ktore podawane jest cisnienie na gasienice, kolka czy tez hydraulike dodatkowa jak np. spych. Sterowanie odbywa sie "u gory" - zawory sterujace umieszczone sa w okolicy mocowania ramienia do nadwozia. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE |
|
Data: 2010-05-08 13:09:55 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
[Piątkowo] Wspinaczka koparką | |
W dniu 2010-04-26 17:44, nadir pisze:
Naped przenoszony jest hydraulicznie, a samo zasilanie zrealizowane jest Jakby to wytlumaczyc. Jest obudowa z walkiem w srodku. Ow walek posiada "frezy" wokół swojej osi oraz kanaly olejowe. Kazdy frez sluzy do przesylania oleju dla kazdego podelementu hydraulicznego. W gornej czesci walka znajduja sie przylacza hydrauliczne. Obudowa rowniez posiada "frezy" w wewnetrznej czesci, tam, gdzie pracuje walek. Do kazdego frezu doprowadzony jest kanal olejowy zakonczony przylaczem. Frezy pomiedzy soba uszczelnianie sa oringami oraz teflonowymi uszczelniaczami, rzadko siemeringami umiesczonymi na walku. Niestety nie pracuje juz w serwisie, wiec nie jestem w stanie pokazac schematu przykladowej obrotnicy, mozna poszukac na google. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE |
|