Współczesne Fajgi Mindla i Marie Gurowskie Sand - List otwarty do Prezydenta RP

Data: 2015-11-11 10:20:39
Autor: Grzegorz Niedzwiecki
Współczesne Fajgi Mindla i Marie Gurowskie Sand - List otwarty do Prezydenta RP
Współczesne Fajgi Mindla i Marie Gurowskie Sand - List otwarty do Prezydenta RP

W załączeniu częściowa lista ludzi do wymiany, złośliwych, szkodliwych. Jeżeli zrobicie tylko wymiankę układu, prowizorkę, a nie naprawicie generalnie zła, systemu, nie obalicie państwa w państwie, to zapłatę odbierzecie w przyszłości. Boga, ludzi i niepodległość trzeba mieć w sercu.

/./

Szanowni zbrodniarze. Pytam stanowczo, kiedy wykonacie tą egzekucję? Będę to pytanie zadawał co miesiąc, aż uszanujecie moją godność zagwarantowaną w art. 30 Konstytucji RP, Karcie praw podstawowych Unii Europejskiej i Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Aż zakończycie te represje, tortury, wyniszczanie całej rodziny i pozwolicie mi normalnie żyć. Nie ja mam problem z gangsterską przewlekłością. Co stoi na przeszkodzie, żeby załatwić to raz na zawsze w tym roku? I tak tego cyrku nie zatuszujecie. Internujcie mnie nawet na dwadzieścia lat skoro macie taki kaprys. Dacie mi dużo czas, adwokatów z urzędu i wszelkie przepisy oraz kodeksy. Będę studiował prawo i zobaczymy kto wygra szachy biurokratycznie. Faktycznie i etycznie to przegraliście tą sprawę już dziewięć lat temu. Na starcie.

*

http://socjolog61.neon24.pl/post/127265,fajgi-mindla-i-marie-gurowskie-list-otwarty-do-prezydenta

http://grzegorz-niedzwiecki.blogspot.com/2015/11/wspoczesna-fajgi-mindla-i-marie.html

http://3obieg.pl/wspolczesna-fajgi-mindla-i-marie-gurowskie-sand-list-otwarty-do-prezydenta-rp

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/fajgi_mindla_i_marie_gurowskie_sand_list_otwarty_do_prezydenta_339523.html

http://www.otokoclub.pl/temat_,236,wspolczesna-fajgi-mindla-i-marie-gurowskie-sand-list-otwarty-do-prezydenta-rp.html

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/11/11/wspolczesna-fajgi-mindla-i-marie-gurowskie-sand-list-otwarty-do-prezydenta-rp/

http://m.neon24.pl/pdfs/11513/nowyekran_post_127265_9e96d720.pdf

Nil

Współczesne Fajgi Mindla i Marie Gurowskie Sand - List otwarty do Prezydenta RP