Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, z djęcia.

Data: 2013-02-07 11:58:32
Autor: glob
Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, z djęcia.
http://najbardziej.com/natura-i-turystyka/zmiana-plci-w-14-miesiecy/

Jeszcze trochę to udoskonalą, a płeć będzie można zmienia co tydzień,
czyli w tym tygodniu panienka, a jak mi się znudzi ...mężczyna.
Fajnie.:-D

Data: 2013-02-07 21:03:28
Autor: Grzegorz Z.
glob napisał:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=XkJ5CKcpJwo

"They here! They right here!"

Najlepsza scena z całego serialu.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-07 12:42:40
Autor: glob
On 7 Lut, 21:03, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
glob napisał:

> [...]

> Jeszcze trochę to udoskonalą, a płeć będzie można zmienia co tydzień,
> czyli w tym tygodniu panienka, a jak mi się znudzi ...mężczyna.

Ale pomyśl , niesamowite, nie tylko ci co czują się kobietami, czyli
mózg nie dostał podczas życia płodowego testosteronu, a gruczoły
otrzymały i ciało uformowały męskie. Ale do wyboru mogłaby być płeć,
kiedy chcesz i można bogactwo świata oczami kobiety oglądać i
mężczyzny , to jest pogłębienie dopiero wiedzy.

Data: 2013-02-07 23:13:41
Autor: mkarwan
Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, zdjęcia.
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kf119t$aiu$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak będziesz spierdalał"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-07 21:09:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 20:58, glob pisze:
[...]

E tam, płeć to coś więcej niż wygląd zewnętrzny. I tego jak na razie medycyna nie może zmienić.

Data: 2013-02-07 12:44:31
Autor: glob
On 7 Lut, 21:09, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> Fajnie.:-D

E tam, płeć to coś więcej niż wygląd zewnętrzny. I tego jak na razie

Przecież też byłeś kobietą, każdy płód ludzki jest żeński, dopuki nie
dostanie testosteronu, który przebudowuje mózg.

Data: 2013-02-07 21:53:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 21:44, glob pisze:

[...]

Tak, oczywiście, ale teraz już jestem uformowany. I raczej zmiana narządów płciowych na żeńskie i kuracja hormonalna  nie zrobi ze mnie kobiety.

Data: 2013-02-07 13:00:15
Autor: glob
On 7 Lut, 21:53, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Przecie te by e kobiet , ka dy p d ludzki jest e ski, dopuki nie
> dostanie testosteronu, kt ry przebudowuje m zg.

Tak, oczywi cie, ale teraz ju jestem uformowany. I raczej zmiana
narz d w p ciowych na e skie i kuracja hormonalna  nie zrobi ze mnie
kobiety.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Widziałeś zdjęcia, nafaszerujesz się estrogenami i mózg wróci do bazy
wyjściowej. Niektórzy twierdzą że możliwe że kobiety są doskonalsze,
bo każdy mózg płodu jest żeński, a przekształcanie go jest dla natury
tak dużym wysiłkiem że rozpada się wiele wyższych cech, które posiada
baza.

Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, z djęcia.