Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, zdjęcia.

Data: 2013-02-07 21:09:05
Autor: Trybun
Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, zdjęcia.
W dniu 2013-02-07 20:58, glob pisze:
http://najbardziej.com/natura-i-turystyka/zmiana-plci-w-14-miesiecy/

Jeszcze trochę to udoskonalą, a płeć będzie można zmienia co tydzień,
czyli w tym tygodniu panienka, a jak mi się znudzi ...mężczyna.
Fajnie.:-D

E tam, płeć to coś więcej niż wygląd zewnętrzny. I tego jak na razie medycyna nie może zmienić.

Data: 2013-02-07 12:44:31
Autor: glob
On 7 Lut, 21:09, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> Fajnie.:-D

E tam, płeć to coś więcej niż wygląd zewnętrzny. I tego jak na razie

Przecież też byłeś kobietą, każdy płód ludzki jest żeński, dopuki nie
dostanie testosteronu, który przebudowuje mózg.

Data: 2013-02-07 21:53:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-07 21:44, glob pisze:

[...]

Tak, oczywiście, ale teraz już jestem uformowany. I raczej zmiana narządów płciowych na żeńskie i kuracja hormonalna  nie zrobi ze mnie kobiety.

Data: 2013-02-07 13:00:15
Autor: glob
On 7 Lut, 21:53, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Przecie te by e kobiet , ka dy p d ludzki jest e ski, dopuki nie
> dostanie testosteronu, kt ry przebudowuje m zg.

Tak, oczywi cie, ale teraz ju jestem uformowany. I raczej zmiana
narz d w p ciowych na e skie i kuracja hormonalna  nie zrobi ze mnie
kobiety.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Widziałeś zdjęcia, nafaszerujesz się estrogenami i mózg wróci do bazy
wyjściowej. Niektórzy twierdzą że możliwe że kobiety są doskonalsze,
bo każdy mózg płodu jest żeński, a przekształcanie go jest dla natury
tak dużym wysiłkiem że rozpada się wiele wyższych cech, które posiada
baza.

Współczesne możliwości medycyny, zmiana płci, zdjęcia.