Współcześni faryzeusze z razwiedką w tle

Data: 2014-09-24 11:48:08
Autor: mkarwan
Współcześni faryzeusze z razwiedką w tle
Antoni Ferdynand Ossendowski, "pisarz przeklęty" przez bolszewizm, tak oto w "Leninie" opisał dramat prawosławnego ludu rosyjskiego:

".przychodzę do pana ze skargą.

Co się stało? - zapytał Lenin.

- Byłam w cerkwi ze swoimi wychowańcami.
Ach! To wprost straszne! Wierzyć się nie chce!
Raptem wdzierają się żołnierze czeki, zaczynają wypędzać modlących się, szukających ukojenia i pocieszenia.
Żołnierze biją ludzi, bluźnią straszliwie, strącają ze ścian obrazy, wyłamują podwoje prowadzące do ołtarza, zwlekają z jego stopni biskupa, znęcają się nad nim, a później strzelają do obrazów i krzyży".

Lenin: "Ja muszę zburzyć kościół i wyplenić religijność. Są to kajdany, ciężkie kajdany ducha!."

Tak cierpiał wierzący lud rosyjski w pierwszych dniach wielkiej leninowskiej rewolucji.

Więcej w
cz.1 http://3obieg.pl/wspolczesni-faryzeusze-z-razwiedka-w-tle-cz-i
cz.2 http://3obieg.pl/wspolczesni-faryzeusze-z-razwiedka-w-tle-cz-ii

Współcześni faryzeusze z razwiedką w tle