Wspólnie obrobimy Polskę!

Data: 2016-05-15 14:27:37
Autor: Ikselka
Wspólnie obrobimy Polskę!
Bilbordy z wyszczerzoną w prostackim uśmiechu gębą Schetyny. Widać je
wszędzie w Polsce. Wczoraj "na trasie" z Kielc do Warszawy naliczyłam chyba
ze 30.
Tam jest literówka - prawidłowe hasło na bilbordzie powinno brzmieć
"Wspólnie obrobimy Polskę!"

Data: 2016-05-16 08:16:28
Autor: Ghost
Wspólnie obrobimy Polskę!

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:11w2cmvwxuv8a.hie97fgrwfp5$.dlg@40tude.net...

[...]

No wiem, że pisiaki tak uprawiają politykę.

Data: 2016-05-16 09:19:16
Autor: Chiron
Wspólnie obrobimy Polskę!

http://wpolityce.pl/polityka/293000-wojcik-gasi-pitere-symbol-pani-audytu-to-dorsz-za-816-symbolem-naszego-jest-340-mld-zl-utopionych-przez-8-lat-rzadow-po-psl

--
Chiron

Data: 2016-05-16 09:40:55
Autor: A. Filip
Wspólnie obrobimy Polskę! [Ś jest? :-) ]
"Chiron" <chiron@onet.pl> pisze:
[...]

Czy "śledzia ala Pitera (PO)" *już* zaserwowano? :-)

Nie chce góra przyjść do Mahometa, musi Mahomet przyjść do góry.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-05-17 04:04:29
Autor: stevep
Wspólnie obrobimy Polskę! [Śledź "ala Pi tera (PO)" JUŻ jest? :-) ]
W dniu .05.2016 o 09:40 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

"Chiron" <chiron@onet.pl> pisze:
[...]

Eeee tam, teraz pizdzielcy wpierdalają tylko ośmiorniczki.

--
stevep

Data: 2016-05-18 19:45:00
Autor: Dirko
Wspólnie obrobimy Polskę!
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:nhbs96$g88$1node2.news.atman.pl...

symbol-pani-audytu-to-dorsz-za-816-
symbolem-naszego-jest-340-mld-zl-utopionych-przez-8-lat-rzadow-po-psl

    ...a ja się obawiam, że symbolem nowej władzy będzie podatek od deszczu, od słońca i od wiatru oraz wyrąbana Puszcza Białowieska.

Data: 2016-05-16 09:30:04
Autor: A. Filip
Wspólnie obrobimy Polskę!
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:
[...]

Twoim zdaniem wyjdzie na tym "jak Krzaklewski (AWS)" co prezydentem NIE
został choć Polskę "okleił" wszerz i wzdłuż? :-)

Ja znam jedną osobę która głośno mówiła ją właśnie "(za) nachalna reklama
(Krzaklewskiego)" przekonała na 200% żeby na niego nie głosować.

Dla kota zabawa - dla myszy śmierć.  (Przysłowie ormiańskie)

Wspólnie obrobimy Polskę!