[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak z ostałem dłużnikiem

Data: 2010-03-10 22:31:59
Autor: Koziołek
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak z ostałem dłużnikiem
Piętno dla głupiej pipy - administratorki.
Sytuacja następująca. Firma - zarządca nieruchomości naszej wspólnoty,
zwołała na 10-tego (czyli dzisiaj) zebranie mieszkańców. Na zebraniu
wyczytano listę imienną trójki lokatorów zalegających z czynszem - w tym i
mnie ;)
W skład kwoty mojego zadłużenia weszło jakieś kilkadziesiąt złotych które
faktycznie musiałem wcześniej przegapić + kilkaset złotych bieżącego
czynszu. Tak się składa, że czynsz jest płatny do 10-tego każdego miesiąca,
ja mam ustawione polecenie zapłaty właśnie na dziesiątego i pieniądze wyszły
dzisiaj na konto zarządcy. W momencie przypięcia mi łatki dłużnika termin
zapłaty jeszcze nie minął, a mimo to wszem i wobec poinformowano moich
sąsiadów, że zalegam z czynszem więcej niż miesiąc. IMHO informacja
krzywdząca i nieprawdziwa.
Przyznam, że poczułem się troszkę chujowo w doborowym towarzystwie innych,
"grubszych" dłużników. Wybitnie nie odpowiada mi taka sytuacja. Czy mogę
ubić nieco piany, domagając się sprostowania i przeprosin przesłanych do
lokatorów? Jeśli zarządca by odmówił, czy mam podstawy wystąpić na drogę
cywilno - prawną argumentując, że zostały naruszone moje dobra osobiste?
Dostałem straszną zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
kanałami, bo wstydzi się przed sąsiadami.

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-03-10 15:47:35
Autor: witek
Koziołek wrote:
[...]

mozesz co najmniej z kilku stron.
Po pierwsze sprostowania nieprawdziwej informacji o wyskosci dlugu, bo ze dluznikiem na kilkadziesiat zlotych jestes sam przynales.
Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać. I tu bym sie mocno tego przyczepił składając zawiadomienie do prokuratury i po drodze do GIODO.
Sądzę, że sporo można ugrać.

Data: 2010-03-10 22:12:39
Autor: Jacek_P
W witek napisal:
mozesz co najmniej z kilku stron.
Po pierwsze sprostowania nieprawdziwej informacji o wyskosci dlugu, bo ze dluznikiem na kilkadziesiat zlotych jestes sam przynales.

10 ro administratorka ma miec kase na koncie. Kasa moze dzis wyjsc
z konta, a wcale nie dojsc.

Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać. I tu bym sie mocno tego przyczepił składając zawiadomienie do prokuratury i po drodze do GIODO.
Sądzę, że sporo można ugrać.

Watpie. To jest wspolnota mieszkaniowa, gdzie czlonkowie wspolnoty maja
prawo miec kompletna informacje finansowa lacznie z podaniem osob
i kwot zalegania, gdyz na zewnatrz odpowiadaja solidarnie.
Jakby to Gotfryd ujal: syndrom trawniczka? ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-10 19:44:41
Autor: witek
Jacek_P wrote:
W witek napisal:
[...]

A jaką masz gwarancję, że na zebraniu były tylko osoby do tego upoważnione?
Po za tym członkowie jak chcą to mogę się o taką informację zwrócić, ale nie zarząd sam z siebie informuje jak popadnie nawet tych, którzy o tą informację nie prosili.

Data: 2010-03-11 06:39:33
Autor: Jacek_P
W witek napisal:
[...]

Ehm, poczytaj sobie o obowiazkach zarzadu wspolnoty.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-10 22:41:58
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn95gn$5js$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
W witek napisal:
[...]

jak wyjdzie pierwsza sesja elixiru to i dojdzie

Data: 2010-03-11 08:34:56
Autor: qwerty
Użytkownik "Stefan.Burczymucha" <stefan.burczymucha@torebusia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn9782$g9s$1@news.onet.pl...
jak wyjdzie pierwsza sesja elixiru to i dojdzie

Najlepiej sprawdzić na http://kiedykasa.pl/

to lepiej nic nie pisz, gdyĹĽ nie jesteĹ› obdarzony inteligencjÄ….

Data: 2010-03-10 23:27:23
Autor: Koziołek
Jacek_P napisał:
10 ro administratorka ma miec kase na koncie. Kasa moze dzis wyjsc
z konta, a wcale nie dojsc.

Wyciągi są przygotowywane i drukowane na dzień przed zebraniem. Babka chyba
nie jest wróżką - autorytatywnie stwierdziła o zaleganiu na podstawie
dokumentu z dnia poprzedniego. A pozatym 10 marca mija za jakieś pół
godziny - gdybym robił przelew z banku realizującego przelewy w czasie
rzeczywistym na swoje rachunki, miałbym jeszcze tyle czasu na puszczenie
kasy. Zebranie natomiast odbyło się osiem godzin temu.

koziołek

Data: 2010-03-11 09:42:42
Autor: Tomasz Kaczanowski
Jacek_P pisze:
W witek napisal:
[...]

A to już zależy - tam gdzie mieszkam - płatność jest do 15 - liczy się data zapłaty, jeśli dokonana płatność została na poczcie, w banku, lub w kasie administracji, ew jeśli wpłynie w czasie zgodnym z przepisami dotyczącymi przelewów bankowych.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-03-10 22:41:31
Autor: Stefan.Burczymucha
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn941b$bd7$5@inews.gazeta.pl...

Sądzę, że sporo można ugrać.

spoko  z jednek strony mozna jechac na hamerykanow, ze glupie buce boi za wszystko pozywaja a  zdrugiej strony mozna pozwac bo ktos na zebraniu wspolnoty powiedzial, ze ktos tam wisi kilkadziesiat zyla.

Data: 2010-03-10 23:11:33
Autor: scream
[cross - post] Wspólnota mieszańczó w - jak zostałem dłużnikiem
Dnia Wed, 10 Mar 2010 15:47:35 -0600, witek napisał(a):

Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać. I tu bym sie mocno tego przyczepił składaj±c zawiadomienie do prokuratury i po drodze do GIODO.
S±dzę, że sporo można ugrać.

Ciekawe. U mnie w bloku (nie ma wspólnoty, zarz±dza ADM) listy dłużników s±
wywieszane na tablicy informacyjnej. Działa.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-03-10 23:44:25
Autor: Koziołek
scream napisał:
Ciekawe. U mnie w bloku (nie ma wspólnoty, zarz±dza ADM) listy dłużników

wywieszane na tablicy informacyjnej. Działa.

I nikt się im jeszcze nie dobrał do dupy?

"Informacji o zadłużeniu nie wolno natomiast udostępniać na ogólnodostępnych
forach internetowych oraz poprzez wywieszenie informacji na klatkach
schodowych - także w formie "podziękowań" dla płac±cych opłaty poprzez
wskazanie numerów lokali, gdyż jest to do¶ć czytelna informacja,
udostępniona publicznie, o tym, kto nie wnosi opłat."

http://www.rp.pl/artykul/424965_Czy_zarzadca_moze_ujawnic_wspolnocie_dane_dluznika_i_wysokosc_dlugu_.html

Koziołek

Data: 2010-03-10 22:47:01
Autor: Jacek_P
W Koziołek napisal:
http://www.rp.pl/artykul/424965_Czy_zarzadca_moze_ujawnic_wspolnocie_dane_dluznika_i_wysokosc_dlugu_.html

Na ogolnodostepnych forach i tablicach - nie. Na zebraniu wspolnoty lub w pismach adresowanych do czlonkow wspolnoty - tak.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-10 23:21:24
Autor: Koziołek
witek napisał:
Po pierwsze sprostowania nieprawdziwej informacji o wyskosci dlugu, bo
ze dluznikiem na kilkadziesiat zlotych jestes sam przynales.
Tutaj bez wątpienia. Boję się tylko, że gdyby poszli w zaparte (twierdząc
np., iż pieniądze wpłyną na konto dopiero 11-tego) sędzia mnie wyśmieje, że
z taką "głupotą" zawracam mu dupę ;)

Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać. I tu bym sie mocno tego
przyczepił składając zawiadomienie do prokuratury i po drodze do GIODO.
Sądzę, że sporo można ugrać.
Oj chyba nie bardzo :( Z tego co wyguglałem, członkowie wspólnoty mają pełne
prawo znać stan finansów oraz kwoty ewentualnego zadłużenia sąsiadów.
Informacje takie mogą być podane wyłącznie w listach "do rąk własnych" lub
na zebraniu - żadnego wieszania na klatce lub zamieszczania w sieci list
dłużników.
Z tego co słyszałem (na zebraniu nie byłem, od trzech miesięcy wychodzę z
pracy po północy) babka sypnęła nazwiskami i zaczęła się lekko wić na
pytanie jednego z lokatorów o finanse - chodziło o jakieś zaległości
zarządcy wobec dostawców mediów i skąd niby się wzięły. Przy tej okazji
"zaksięgowała" na poczet długów moją marcową wpłatę. Tak że chyba jedyne do
czego się mogę przyczepić to zaliczenie w poczet długu nieprzeterminowanego
czynszu. Aha. Pochwaliła się też, że we wrześniu przez miesiąc miałem
względem wspólnoty zaległość.

Koziołek

Data: 2010-03-10 23:54:58
Autor: Michal Jankowski
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać.

Co to znaczy "wypłyn±ć"??? Stoisz na stanowisku, że członkowie
wspólnoty nie maj± prawa znać finansów tejże wspólnoty?

  MJ

Data: 2010-03-10 19:47:04
Autor: witek
Michal Jankowski wrote:
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać.

Co to znaczy "wypłyn±ć"??? Stoisz na stanowisku, że członkowie
wspólnoty nie maj± prawa znać finansów tejże wspólnoty?

Finanse wspólnoty to nie to samo co zaległo¶ć poszczególnych lokatorów podana publicznie.

Data: 2010-03-11 09:54:38
Autor: Michal Jankowski
[...]

Publicznie to dopiero on podał tu na grupie. Podanie członkom
wspólnoty na zebraniu tejże wspólnoty nie jest podaniem publicznym.

  MJ

Data: 2010-03-11 09:18:17
Autor: witek
[cross - post] Wspólnota mieszańczó w - jak zostałem dłużnikiem

Data: 2010-03-11 20:58:38
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 11 Mar 2010, witek wrote:

Michal Jankowski wrote:

Publicznie to dopiero on podał tu na grupie. Podanie członkom
wspólnoty na zebraniu tejże wspólnoty nie jest podaniem publicznym.

a sk±d wiesz,że byli tylko członkowie?

  IMO zdecydowanie 6. KC.
  Aby postawić taki zarzut, zarzucaj±cy musiałby wykazać że byli
tam nieczłonkowie.
  I to jeszcze mało - musiałoby się okazać, że nie mieli pełno-
mocnictwa jakich¶ członków do reprezentacji - oczywi¶cie tego
już (po wskazaniu tych osób) musiałby dowie¶ć pozwany, ale
jako¶ marnie widzę aby tak się nie skończyło.
  No i dla porz±dku jeszcze jakie¶ osoby (mogły być), które
"z okazj reprezentacji" mogły być a z tej okazji s± zobowi±zane
do tajemnicy - adwokata kto¶ mógł (swojego) przytargać
albo jako¶ tak.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-03-12 02:15:24
Autor: Koziołek
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
Gotfryd Smolik news napisał:
 IMO zdecydowanie 6. KC.
> (ciach)

Gotfryd, jak zwykle wielkie dzięki za konkretn± i na temat odpowiedĽ.
W rewanżu powiem Ci, że moja księgowa - która czyta pl.soc.prawo.podatki od dobrych trzech lat - jest fank± Twoich postów (wielokrotnie z wiedzy w nich zawartej korzystała) i podkochuje się w Tobie. Ale nie pisz na PSPP, że Ci o tym powiedziałem ;)

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

Data: 2010-03-11 21:52:10
Autor: Michal Jankowski

Michal Jankowski wrote:
Publicznie to dopiero on podał tu na grupie. Podanie członkom
wspólnoty na zebraniu tejże wspólnoty nie jest podaniem publicznym.

a sk±d wiesz,że byli tylko członkowie?

Z braku innych przesłanek wnoszę, że na zebraniu członków współnoty
byli obecni tylko członkowie wspólnoty (plus inne osoby uprawnione).
W±tkotwórca nie twierdził, że były tam osoby trzecie i nie o to pytał
i nie to jest dla niego problemem.

Ale proszę bardzo, niech sobie pozywa s±siada o wzięcie na zebranie
kochanki.

Natomiast pojawił się w w±tku absurdalny pogl±d, że tych danych nie
mog± poznać członkowie wspólnoty i należało to wyprostować wszelkimi
siłami i ¶rodkami.

  MJ

Data: 2010-03-11 15:05:05
Autor: witek
Michal Jankowski wrote:

Natomiast pojawił się w w±tku absurdalny pogl±d, że tych danych nie
mog± poznać członkowie wspólnoty i należało to wyprostować wszelkimi
siłami i ¶rodkami.

poznać mog±, istotne jest natomiast w jaki sposob sie tego dowiedz±.
Ineczej jest jak idziesz i chcesz sie dowiedziec i sie dowiadujesz, a inaczej gdy informacja jest przekazywana osobom, które o to nie prosiły.

Data: 2010-03-11 22:43:04
Autor: Michal Jankowski
[...]

To juz jest jakas sofistyka, a nie prawo.

  MJ

Data: 2010-03-10 23:20:01
Autor: Grzegorz Staniak
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
On 10.03.2010, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wroted:

Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać.

Co to znaczy "wypłynąć"??? Stoisz na stanowisku, że członkowie
wspólnoty nie mają prawa znać finansów tejże wspólnoty?

"Finanse", czy imiennie zalegających z opłatami, osoby prywatne? Zdziwiłbym się bardzo, gdyby mieli prawo, choć IANAL oczywiście.
To nie gmina wyznaniowa, której zbiory danych osobowych są wyłączone
spod działania ustawy.

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

Data: 2010-03-11 09:56:00
Autor: Tomasz Kaczanowski
Grzegorz Staniak pisze:
[...]

To jest wspólnota, więc jako czlonek wspólnoty chyba masz możliwość wglądu w finanse i liste dłużników, bo to Twoje pieniądze i Twoi dłużnicy.... Jedyna kwestia sporna to zaliczenie w poczet długu pieniędzy, które dopiero mają wpłynąć, a nie muszą...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-03-11 10:02:42
Autor: Michal Jankowski
Grzegorz Staniak <gstaniak@wp.pl> writes:

[...]

"Finanse", czy imiennie zalegaj±cych z opłatami, osoby prywatne? Zdziwiłbym się bardzo, gdyby mieli prawo, choć IANAL oczywi¶cie.

Zwariowałe¶? To kto niby ma to prawo? Tylko zarz±d? Podstawe prawna
prosze.

A nawet gdyby, to polecam art. 27 i art. 29 ust. 3.

  MJ

Data: 2010-03-11 10:05:46
Autor: Michal Jankowski
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
I jeszcze:

"we wsp+APM-lnocie mieszkaniowej wszyscy w+AUI-a+AVs-ciciele lokali maj+AQU- prawo do
pe+AUI-nej informacji o stanie zobowi+AQU-za+AUQ- i nale+AXw-no+AVs-ci wsp+APM-lnoty
mieszkaniowej. Takie prawo daje im przepis art. 29 ust. 3 ustawy o
w+AUI-asno+AVs-ci lokali, kt+APM-ry stanowi, i+AXw- prawo kontroli dzia+AUI-alno+AVs-ci
zarz+AQU-du s+AUI-u+AXw-y ka+AXw-demu w+AUI-a+AVs-cicielowi lokalu. Tak wi+ARk-c ka+AXw-dy w+AUI-a+AVs-ciciel
lokalu mo+AXw-e poprosi+AQc- o udost+ARk-pnienie wszelkiej dokumentacji wsp+APM-lnoty
mieszkaniowej +IBM- w tym finansowej. Poza tym na zebraniu rocznym
w+AUI-a+AVs-ciciele zatwierdzaj+AQU- (lub nie) sprawozdanie finansowe wsp+APM-lnoty,
kt+APM-rego sk+AUI-adnikiem jest informacja o nie+AVs-ci+AQU-gni+ARk-tych nale+AXw-no+AVs-ciach
wsp+APM-lnoty mieszkaniowej. Ustawa o w+AUI-asno+AVs-ci lokali (art. 16) dopuszcza
tak+AXw-e skierowanie przez wsp+APM-lnot+ARk- do s+AQU-du pozwu o sprzeda+AXw- lokalu,
je+AXw-eli w+AUI-a+AVs-ciciel lokalu zalega d+AUI-ugotrwale z zap+AUI-at+AQU- nale+AXw-nych od
niego op+AUI-at. Nieudost+ARk-pnienie informacji o zad+AUI-u+AXw-eniu wobec wsp+APM-lnoty
jak i danych d+AUI-u+AXw-nik+APM-w +IBM- je+AVs-li w+AUI-a+AVs-ciciele tego +AXwBBQ-daj+AQU- - mo+AXw-na
traktowa+AQc- jako dzia+AUI-anie sprzeczne z interesami w+AUI-a+AVs-cicieli lokali.
Wsp+APM-lnota, a wi+ARk-c wszyscy w+AUI-a+AVs-ciciele lokali, musi zna+AQc- dane
d+AUI-u+AXw-nik+APM-w, +AXw-eby dochodzi+AQc- nale+AXw-no+AVs-ci na drodze s+AQU-dowej."

http://www.rp.pl/artykul/424965_Czy_zarzadca_moze_ujawnic_wspolnocie_dane_dluznika_i_wysokosc_dlugu_.html

Myslalem, ze takie rzeczy to oczywiste sa...

  MJ

Data: 2010-03-10 22:40:31
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@xxxxinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn9360$f1k$1@inews.gazeta.pl...
Dostałem straszną zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
kanałami, bo wstydzi się przed sąsiadami.

e tam, pieniaczysz. co Ty masz za sasiadow ktorzy z tego powodu beda krzywo zerkac? na herbatke i ciasteczko nie zaprosza czy jak?

Data: 2010-03-11 00:08:05
Autor: Koziołek
Stefan.Burczymucha napisał:
> Dostałem straszną zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
> kanałami, bo wstydzi się przed sąsiadami.
e tam, pieniaczysz.
No ba :)

co Ty masz za sasiadow ktorzy z tego powodu beda krzywo
zerkac? na herbatke i ciasteczko nie zaprosza czy jak?
Moja żona wyjechała z tekstem: "Jak ja im w oczy spojrzę na korytarzu. Już
widzę, co będą o nas mówić na placu zabaw" (mamy taki placyk z huśtawkami i
piaskownicą koło bloków).
Ale wiesz, to taka, kurwa, okolica, że co drugi "wyżej sra, niż dupę ma" :-/
Co najmniej jakbyśmy mieszkali w jakimś bewerlihils a nie blokowisku -
sypialni. Ale robić syf koło śmietników (gdzie są osobne kontenery do
segregacji) to ludziska potrafią, wrzucać obierki do żółtych a puszki do
brązowych i takie tam...
Szczerze to mi by koło dupy latało gdybym ja (albo ktoś inny) z przyczyn
obiektywnych miał i trzy miesiące zaległości. Zdarza się, różnie w życiu
bywa. Byle nie przeszarżować i nie nazbierać kilkunastu / kilkudziesięciu
tysięcy. Mi zdarzyło się - przez te kilka lat jak tam mieszkam - dobić raz
do czterech czynszów w plecy. Robiliśmy wtedy w firmie duże zlecenie które
wypompowało ze mnie kasę i musiałem parę miesięcy poczekać na przelewy. Nie
ukrywam, chudo było. Ale wiedząc, co się kroi, poszedłem wcześniej do
administracji, powiedziałem co i jak i czy mógłbym mieć taki poślizg bo
liczę teraz każdą złotówkę. Niby powiedzieli NP i że ok, ale po dwóch kurna
miesiącach przysłali mi jakieś wezwanie do zapłaty, podpisane NB przez babkę
z którą rozmawiałem. I tym mnie cholernie podkurwili, bo mogli od razu
powiedzieć "nie" to poleciałbym do teściowej i pożyczył.
A i tak po wszystkim doliczyli mi ustawowe odsetki, na czym zarządca (?)
wspólnota (?) lepiej wyszli, niż gdyby pieniądze leżały na koncie.
Tak że trochę mi podpadli - do tego stopnia, że po dzisiejszej akcji mam
ochotę pofatygować się do nich i przyjrzeć się wydatkom na budki dla ptaków
("nie głosowanych") oraz na plac zabaw: ten ostatni wybudowany, po trzech
latach został zmieniony na nowy - w pizdu wywieźli huśtawki i piaskownicę, a
wich miejsce postawili nowe, co kosztowało wspólnotę trzydzieści parę
tysięcy złotych.

Koziołek

Data: 2010-03-11 06:38:06
Autor: Jacek_P
W Koziołek napisal:
liczę teraz każdą złotówkę. Niby powiedzieli NP i że ok, ale po dwóch kurna
miesiącach przysłali mi jakieś wezwanie do zapłaty, podpisane NB przez babkę
z którą rozmawiałe

Gdyby tego nie zrobila to byloby z jej strony powazne zaniedbanie
i dzialanie na szkode wspolnoty.

I tym mnie cholernie podkurwili, bo mogli od razu
powiedzieć "nie" to poleciałbym do teściowej i pożyczył.

No to czemus nie pozyczyl? Wspolnota mieszkaniowa to nie KZP.

A i tak po wszystkim doliczyli mi ustawowe odsetki, na czym zarzÄ…dca (?)
wspólnota (?) lepiej wyszli, niż gdyby pieniądze leżały na ko

Skad wiesz, jakie odsetki musiala zaplacic wspolnota swoim dostawcom?

Tak ĹĽe trochÄ™ mi podpadli - do tego stopnia, ĹĽe po dzisiejszej akcji mam
[...]

No i pewnie nic nie zdzialasz, bo jezeli mieli dupochron: ekspertyze
o stanie urzadzen, ktora nakazywala wymiane, to musieli zrobic albo
wymiane, albo likwidacje. Nikt nie da glowy pod topor, gdy jakiemus
dzieciakowi bramka upadnie na glowe, albo hustawka sie urwie. Tym bardziej,
ze najpewniej te instalacje byly 'ekologiczne', czyli z kiepsko zakonserwowanego
drewna plus dewastacja.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-11 20:57:27
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@xxxxinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn98q4$4pe$1@inews.gazeta.pl...

A i tak po wszystkim doliczyli mi ustawowe odsetki, na czym zarządca (?)
wspólnota (?) lepiej wyszli, niż gdyby pieniądze leżały na koncie.

ja w podobnej sytuacji dogadalem sie z zarzadem co i jak splacac. wynajety administrator to tylko przedluzka rak wspolnoty reprezentopwanej przez zarzad wiec imho to nie oni decyduja czy mozna wplacic pozniej

Tak że trochę mi podpadli - do tego stopnia, że po dzisiejszej akcji mam
ochotę pofatygować się do nich i przyjrzeć się wydatkom na budki dla ptaków
("nie głosowanych")

wydaje mi sie, ze wszystko powinno byc glosowane, budki to nie jest biezace zarzadzanie nieruchomoscia i czesciami wspolnymi

[...]

a to bylo glosowane? musialo byc!  a jak bylo to musialo byc powiedziane czemu zmiana.
zmiana wyposazenia placu to tez nie jest biezace zarzadzanie.
moze stary przestal spelniac normy, ubezpieczyciel nie chcial juz ubezpieczac? w dzisiejszych czasach wypadek dziecka z uszkodzeniem ciala na takim placu to kaplica dla wlasciciela placu/wyposazenia

w mojej wspolnocie jest 3 osobowy zarzad i kazda f-ra musi byc podpisana przez caly zarzad. tak jest od prawie 10 lat jak poprzedni zarzad narobil przekretow bo wystarczylo jak jeden czlonek sie podpisal.

Data: 2010-03-10 22:45:57
Autor: Marek Dyjor
Koziołek wrote:
[...]

hm...

w sumie to naruszono twoje dobra osobiste, pozwij ich.

Data: 2010-03-10 22:56:35
Autor: Stokrotka
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
Ciesz się.
Masz długi, to dziś normalne, jesteś pszeciętny nie odstajesz.
U mnie ma ktoś dług (były pracodawca nie zapłacił mi ostatniej pensji+ odsetki za prawie 10 lat)
to policja w sądzie o mało mnie nie zabiła stszelając do mnie i miałam i mam dużo niepszyjemności, bo śmiałam się upomnieć o własne pieniądze.

Więc ciesz się , że masz długi, jesteś w lepszej sytuacji.
Mniejsze prawdopodobieństwo, że na tobie będa pieniądze wyłudać/wymuszać....
Tym bardziej, że wszyscy wkoło o tym wiedzą , a bank nie ,
i nie są one dla ciebie dolegliwe.

Data: 2010-03-11 19:58:18
Autor: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudł aty Konservateesta
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
W dniu 2010-03-10 22:56, Stokrotka pisze:
Ciesz siÄ™.
Masz długi, to dzi� normalne, jeste� pszeciętny nie odstajesz.
U mnie ma kto� dług (były pracodawca nie zapłacił mi ostatniej pensji+
odsetki za prawie 10 lat)
to policja w sšdzie o mało mnie nie zabiła stszelajšc do mnie i miałam i mam
dużo niepszyjemno�ci, bo �miałam się upomnieć o własne pienišdze.

Więc ciesz się , że masz długi, jeste� w lepszej sytuacji.
Mniejsze prawdopodobieństwo, że na tobie będa pienišdze wyłudać/wymuszać....
Tym bardziej, że wszyscy wkoło o tym wiedzš , a bank nie ,
i nie sš one dla ciebie dolegliwe.

Polzki ienzyk iest barco trótny do nałóczeńja, dlateko fymysilam do tego idełologje.

Data: 2010-03-10 23:16:52
Autor: Bydlę
On 2010-03-10 22:31:59 +0100, Koziołek <dareczki@xxxxinteria.pl> said:

Piętno dla głupiej pipy - administratorki.
Sytuacja następuj±ca. Firma - zarz±dca nieruchomo¶ci naszej wspólnoty,
zwołała na 10-tego (czyli dzisiaj) zebranie mieszkańców.

Na któr± godzinę?

że czynsz jest płatny do 10-tego każdego miesi±ca,
ja mam ustawione polecenie zapłaty wła¶nie na dziesi±tego i pieni±dze wyszły
dzisiaj na konto zarz±dcy.

O której zostały zaksięgowane na koncie i były do dyspozycji?

poinformowano moich
s±siadów, że zalegam z czynszem więcej niż miesi±c.

To ¶wiństwo, je¶li zalegałe¶ krócej niż miesi±c.

Przyznam, że poczułem się troszkę chujowo w doborowym towarzystwie innych,
"grubszych" dłużników. Wybitnie nie odpowiada mi taka sytuacja. Czy mogę
ubić nieco piany, domagaj±c się sprostowania i przeprosin przesłanych do
lokatorów?

Możesz.
Nawet możesz zaż±dać za¶wiadczenia, że Ziemia jest okr±gła.

Je¶li zarz±dca by odmówił, czy mam podstawy wyst±pić na drogę
cywilno - prawn±

Masz.
Zwłaszcza je¶li tego papierka o Ziemi ci nie da.

argumentuj±c, że zostały naruszone moje dobra osobiste?

Możesz argumentować nawet wycianiem amazońskiej (no, to duże skupisko drzew).

Dostałem straszn± zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
kanałami, bo wstydzi się przed s±siadami.

Ustaw przelewy na 9.

--
Bydlę

Data: 2010-03-10 23:19:45
Autor: Bydlę
On 2010-03-10 23:16:52 +0100, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> said:
(ciach)

Przepraszam, że trafiło to tu - program nie pozwala mi na cancela.

--
Bydlę

[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak z ostałem dłużnikiem