[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem

Data: 2010-03-10 22:45:57
Autor: Marek Dyjor
[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
Koziołek wrote:
Piętno dla głupiej pipy - administratorki.
Sytuacja następująca. Firma - zarządca nieruchomości naszej wspólnoty,
zwołała na 10-tego (czyli dzisiaj) zebranie mieszkańców. Na zebraniu
wyczytano listę imienną trójki lokatorów zalegających z czynszem - w
tym i mnie ;)
W skład kwoty mojego zadłużenia weszło jakieś kilkadziesiąt złotych
które faktycznie musiałem wcześniej przegapić + kilkaset złotych
bieżącego czynszu. Tak się składa, że czynsz jest płatny do 10-tego
każdego miesiąca, ja mam ustawione polecenie zapłaty właśnie na
dziesiątego i pieniądze wyszły dzisiaj na konto zarządcy. W momencie
przypięcia mi łatki dłużnika termin zapłaty jeszcze nie minął, a mimo
to wszem i wobec poinformowano moich sąsiadów, że zalegam z czynszem
więcej niż miesiąc. IMHO informacja krzywdząca i nieprawdziwa.
Przyznam, że poczułem się troszkę chujowo w doborowym towarzystwie
innych, "grubszych" dłużników. Wybitnie nie odpowiada mi taka
sytuacja. Czy mogę ubić nieco piany, domagając się sprostowania i
przeprosin przesłanych do lokatorów? Jeśli zarządca by odmówił, czy
mam podstawy wystąpić na drogę cywilno - prawną argumentując, że
zostały naruszone moje dobra osobiste? Dostałem straszną zjebkę od
żony, że niby będzie musiała teraz chodzić kanałami, bo wstydzi się
przed sąsiadami.

hm...

w sumie to naruszono twoje dobra osobiste, pozwij ich.

[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem