Wspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury?

Data: 2012-04-28 12:56:10
Autor: Adam Klobukowski
Wspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury?
Witam

Sytuacja jest taka: wspólnota mieszkaniowa zmieniła administratora pół roku temu. Nie bez zgrzytów, ale wszystko zostało przekazane do nowego administratora.

Stary administrator przysłał mi właśnie wezwanie do zapłaty za fakturę z bodaj 2010 roku (nie widziałem jej na oczy, wnioskuję z numeru). Czy to nie powinno być w ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy administrator?

AdamK

Data: 2012-04-28 18:29:55
Autor: witek
Adam Klobukowski wrote:
[...]

jaką fakturę? za co to?

Data: 2012-04-29 07:45:03
Autor: Adam Klobukowski
On Sunday, 29 April 2012 01:29:55 UTC+2, witek  wrote:
Adam Klobukowski wrote:
> [...]
>
> Stary administrator przysłał mi właśnie wezwanie do zapłaty za fakturę z bodaj 2010 roku (nie widziałem jej na oczy, wnioskuję z numeru). Czy to nie powinno być w ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy administrator?

jaką fakturę? za co to?

Nie mam pojęcia za co, na wezwaniu do zapłaty jest tylko numer.

AdamK

Data: 2012-04-28 22:10:17
Autor: maruda
W dniu 2012-04-28 21:56, Adam Klobukowski pisze:
[...]

Jeśli wisisz, to Wspólnocie, a nie administratorowi. Wpłacasz chyba na konto Wspólnoty? Administrator tylko rozlicza rachunki Wspólnoty. Zapytasz nowego, czy coś wisisz i jego odpowiedź jest wiążąca.
Dokładniej: Zarządcę, a nie administratora.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-29 17:19:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 28.04.2012 21:56, Adam Klobukowski pisze:

[...]

1. zawijaj wiersze na max. 72 znaku

2. mam podejrzenie, że coś cwaniakuje i swoje roszczenia względem wspólnoty usiłuje wyciągnąć od jej indywidualnych członków - bo jeśli miałbyś jakieś zobowiązania względem wspólnoty, to na pewno nie powinien się ich domagać dawny administrator/zarządca

Wspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury?