Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.

Data: 2012-08-30 21:33:02
Autor: BUNIEK
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
Witam

Na osiedlu na którym mieszkam została podjęta decyzja o wymianie elektroniki do bramy garażowej i OK może trzeba było.
Natomiast mam problem z uzyskaniem 3 pilotów do bramy my¶leli o wydawaniu 1 sztuki, ale zdecydowali ze daj± 2 ja potrzebuje 3 (samochód, motocykl + zapas) poprzednio miałem 3 i nikomu to nie przeszkadzało teraz zmienili zasady.
Moje pytanie - Czy zarz±d wspólnoty może sam bez uchwały czy  innej formy glosowania decydować o ilo¶ci przyznawanych pilotów, czy musza mieć papier gdzie zostało to ustalone oraz czy można gdzie¶ zaskarżyć decyzje zarz±du.
Dodam ze piloty s± odpłatne i gotowy jestem zapłacić za dodatkowego pilota.

Marcin.

Data: 2012-08-30 21:55:40
Autor: Stokrotka
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
każdy garaż ma swojego pilota czy jeden na wszystkie?
Jak każdy garaż jest osobno, to co spułdzielni do twego garażu?
dodatkowego zamka albo kłudki nie możesz załozyć?

nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2012-08-30 22:04:45
Autor: BUNIEK
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
każdy garaż ma swojego pilota czy jeden na wszystkie?
Jak każdy garaż jest osobno, to co spułdzielni do twego garażu?
dodatkowego zamka albo kłudki nie możesz załozyć?

Jest to garaż wspólny pod budynkiem.
Swoja decyzje tłumacza tym iż został skradziony samochód oraz wyposażenie samochodów i chc± uszczelnić system.

Marcin.

Data: 2012-08-30 22:05:25
Autor: Rafał \"SP\" Gil
WspĂłlnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.
W dniu 2012-08-30 22:04, BUNIEK pisze:

kaĹĽdy garaĹĽ ma swojego pilota czy jeden na wszystkie?
Jak każdy garaż jest osobno, to co spułdzielni do twego garażu?
dodatkowego zamka albo kłudki nie możesz załozyć?
Jest to garaĹĽ wspĂłlny pod budynkiem.
Swoja decyzje tłumacza tym iż został skradziony samochód oraz
wyposażenie samochodów i chcą uszczelnić system.

GĂłwno uszczelniÄ… :) Ale kasÄ™ zarobiÄ… :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-09-02 21:00:42
Autor: Marek Dyjor
BUNIEK wrote:
[...]

jak chc± uszczelnić to powinni wprowadzić piloty z indywidualnymi kodami lub karty RF czy pastylki i system który rejestruje którym pilotem (czy innym) zlecono otwarcie bramy w danym momencie.

przy okazji można by blokować skradzione zagubione sterowniki.

a tak...

dupa.   Komu¶ ukradn± pilota i wszystko do wymiany kolejny raz?

Data: 2012-08-30 22:01:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
WspĂłlnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.
W dniu 2012-08-30 21:33, BUNIEK pisze:

Moje pytanie - Czy zarząd wspólnoty może sam bez uchwały czy
innej formy glosowania decydować o ilości przyznawanych pilotów,
czy musza mieć papier gdzie zostało to ustalone oraz czy można
gdzieś zaskarżyć decyzje zarządu.

Zarząd może. W końcu daliście im zarządzać. Powierzyliście im swoje prawa. Zarządca to zazwyczaj FIRMA nastawiona na zarobek. Kupuje na fakturę pilota za 30 PLN, i refakturuje wspólnotę na kwotę 130 PLN ... Se wybraliście zarządcę, to macie z dyńki :)

Przerabiałem to samo. Miast zbierać wspólnotę, taniej jest skolektywizować się z sąsiadami, o ile z nimi potrafisz żyć w pokoju. Nas zarządca chciał kosić po 130 za pilota. Wzięliśmy w paru sąsiadów pilota na spółę ... Na spółę z sąsiadami wzięliśmy centralkę, w centralkę wrzuciliśmy tego pilota od zarządcy i rozdaliśmy sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukę. Jak naciskam przycisk, nasza centralka "wzbudza" pilota od zarządcy i otwiera bramę. Dzięki temu mam piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w motorze, w mieszkaniu 3, przy kluczach ... 10 pilotów mam w cenie 1 :).

Ale to trzeba się skolektywizować, a w dzisiejszych czasach jak widzę - o to trudno.

Dodam ze piloty są odpłatne i gotowy jestem zapłacić za
dodatkowego pilota.

j.w.

Data: 2012-08-30 22:21:12
Autor: BUNIEK
[...]

Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma Administrująca nieruchomością jakoś tak to działa.

[...]

nasze piloty  89 pln/pilot, przekodowanie starych 0 pln i 2 miaĹ‚em ktĂłre da siÄ™ przekodować a jeden ktĂłry nie nadaje siÄ™ do nowej elektroniki wiec zamĂłwiĹ‚em dodatkowego i tego dodatkowego nie chcieli mi wydać a zapĹ‚acony , kwotÄ™ mamy odjąć od przyszĹ‚ego czynszu.
O centralce juĹĽ gdzieĹ› wyczytaĹ‚em ale nie wiem czy siÄ™gnie z mojego lokalu lub komĂłrki lokatorskiej. MoĹĽe przetestuje  w sumie sami mnie zmuszajÄ… aczkolwiek wolaĹ‚bym nie robić dziur bezpieczeĹ„stwa w systemie.

Marcin.

Data: 2012-08-30 22:31:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-08-30 22:21, BUNIEK pisze:

Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma
Administrująca nieruchomością jakoś tak to działa.

Myślę o ZARZĄDCY, czyli o firmie, której zarząd wspólnoty powierzył "działania".

O centralce już gdzieś wyczytałem ale nie wiem czy sięgnie z
mojego lokalu lub komĂłrki lokatorskiej. MoĹĽe przetestuje  w
sumie sami mnie zmuszają aczkolwiek wolałbym nie robić dziur
bezpieczeństwa w systemie.

KOLEKTYW ! KOLEKTYW ! KOLEKTYW !!!

Centralka ma być u sąsiada u którego sygnał "łapał" będzie najlepiej.

Data: 2012-08-31 04:25:23
Autor: Adam Klobukowski
On Thursday, 30 August 2012 22:04:49 UTC+2, Rafał SP Gil  wrote:
> [...]

> innej formy glosowania decydować o ilo¶ci przyznawanych pilotów,

> czy musza mieć papier gdzie zostało to ustalone oraz czy można

Zarz±d może. W końcu dali¶cie im zarz±dzać. Powierzyli¶cie im swoje prawa. Zarz±dca to zazwyczaj FIRMA nastawiona na zarobek. Kupuje na fakturę pilota za 30 PLN, i refakturuje wspólnotę na kwotę 130 PLN ... Se wybrali¶cie zarz±dcę, to macie z dyńki :)

Przerabiałem to samo. Miast zbierać wspólnotę, taniej jest skolektywizować się z s±siadami, o ile z nimi potrafisz żyć w pokoju. Nas zarz±dca chciał kosić po 130 za pilota. Wzięli¶my w paru s±siadów pilota na spółę ... Na spółę z s±siadami wzięli¶my centralkę, w centralkę wrzucili¶my tego pilota od zarz±dcy i rozdali¶my sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukę. Jak naciskam przycisk, nasza centralka "wzbudza" pilota od zarz±dcy i otwiera bramę. Dzięki temu mam piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w motorze, w mieszkaniu 3, przy kluczach ... 10 pilotów mam w cenie 1 :).

To masz po prostu oszusta a nie administratora. Jak nam chciał podobne numery robić, to szybciutko się z nim pożegnali¶my. S±dami straszył ale jako¶ pozwu nie złożył :)

No i nie wydaje mi się aby rol± administratora było przekonstruowywanie pilotów do bramy.

AdamK

Data: 2012-08-31 11:42:44
Autor: Cezar
WspĂłlnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.

Ale to trzeba się skolektywizować, a w dzisiejszych czasach jak widzę -
o to trudno.

Bedziesz cienko pierdzial jak cos na prawde ukradna i okaze sie ze brame otworzono z tego jednego pilota.

c.

Data: 2012-08-30 22:03:15
Autor: PrivateLan
W dniu 30.08.2012 21:33, BUNIEK pisze:
[...]

W±tpię czy to możesz wygrać. Na 99% przegrana.
Dodam ze piloty s± odpłatne i gotowy jestem zapłacić za dodatkowego pilota.

Lepiej kup u dostawcy elektroniki i po sprawie

--
         (__)
         (oo)

Data: 2012-08-30 22:08:41
Autor: BUNIEK
[...]

W±tpię ze się podłoży, w końcu to zarz±d mu płaci a osiedle gdzie jest 112 mieszkań i obsługa serwisowa bramy to chyba dobre zlecenie.
A obawiam się ze skopiowanie/zdublowanie pilota nie będzie możliwe zmienne kody etc.

Marcin

Data: 2012-08-30 22:18:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
WspĂłlnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.
W dniu 2012-08-30 22:08, BUNIEK pisze:

Wątpię ze się podłoży, w końcu to zarząd mu płaci a osiedle
gdzie jest 112 mieszkań i obsługa serwisowa bramy to chyba dobre
zlecenie.
A obawiam się ze skopiowanie/zdublowanie pilota nie będzie
moĹĽliwe zmienne kody etc.

Źle wątpisz. Zarządy jadą na tym, że jak wkurwią 30 % mieszkańców - to huj im zrobisz :D

Niby tak fajnie - własność prywatna, zarządca, którego niby ty opłacasz - a mimo wszystko dalej jak w spółdzielniach :D

Data: 2012-08-31 07:32:09
Autor: spp
WspĂłlnota mieszkaniowa - piloty do ga razu.

Niby tak fajnie - własność prywatna, zarządca, którego niby ty opłacasz
- a mimo wszystko dalej jak w spółdzielniach :D

A dlaczego miałoby być inaczej? I to i to wspólnota. :)

--
spp

Data: 2012-08-31 06:43:13
Autor: Kris
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 21:34:06 UTC+2 użytkownik BUNIEK napisał:
[...]

A pytałes zarz±d o powody przydzielenia tylko 2 pilotów na lokal?

Data: 2012-09-02 12:56:23
Autor: ceownik
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
Skopiuj sobie piloty, to żaden problem. Na allegro za kilka dych s± gotowe piloty kopiuj±ce piloty popularnych firm np. FAAC, NICE itp.

Data: 2012-09-02 21:08:45
Autor: BUNIEK
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
Skopiuj sobie piloty, to żaden problem. Na allegro za kilka dych s± gotowe piloty kopiuj±ce piloty popularnych firm np. FAAC, NICE itp.

Obawiam się ze teraz będ± ze zmiennym kodem, a to już nie takie proste.

Buniek

Data: 2012-09-02 23:00:08
Autor: ceownik
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
A własnie takie proste. Te ze zmiennymi kodami tez się da kopiować i można za kilka dych kupić piloty które je skopiuj±.

Data: 2012-09-02 23:33:24
Autor: Adam Klobukowski
On Sunday, 2 September 2012 23:00:06 UTC+2, ceownik  wrote:
A własnie takie proste. Te ze zmiennymi kodami tez się da kopiować i można za kilka dych kupić piloty które je skopiuj±.

To trzeba kupić piloty z autoryzacj± challenge-response ;)

AdamK

Data: 2012-09-05 20:49:58
Autor: Stokrotka
Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.

Użytkownik "ceownik" <ceownik@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k20hcl$vm8$1node1.news.atman.pl...
A własnie takie proste. Te ze zmiennymi kodami tez się da kopiować i można za kilka dych kupić piloty które je skopiuj±.
ALe dlaczego on ma płacić tyle pieniędzy za dorabianie?