Wspolny katalog z ograniczonym podgladem.

Data: 2014-03-12 14:22:14
Autor: Forall
Wspolny katalog z ograniczonym podgladem.
On 12.03.2014 13:48, jg wrote:
hej,

czy da sie tak skonfigurowac serwer ftp (np. pod linuxem), aby wielu
uzytkownikow z zewnatrz wrzucalo cos do wspolnego katalogu na moim serwerze
ftp i ja bym widzial wszystkie te wrzucane pliki, a oni widzieliby tylko te
pliki ktore wrzucili?

mam taka potrzebe i nie wiem jak to ugryzc. jak nie ftp to moze chmura
jakas czy co? (poki co szukam rozwiazania darmowego i nie zewnetrznego,
wiec jak chmura to lokalnie u mnie jakas)

dzieki.

Może coś takiego, ale to tylko via WWW: http://www.mollify.org/

Data: 2014-03-12 15:16:14
Autor: jg
Dnia Wed, 12 Mar 2014 14:22:14 +0100, Forall napisał(a):

Może coś takiego, ale to tylko via WWW: http://www.mollify.org/

dzieki.

rozwiazania przez www tez mi odpowiadaja. chyba nawet maja wiekszy
potencjal (np. powiadamianie o nowej wrzucie mailem byloby super). z tym,
ze w takich przypadkach raczej chcialbym by nie obfitowalo to w angielskie
napisy (najlepiej po polsku) i widze, ze tutaj musialbym troche wiecej
czasu zuzyc na pokonfigurowanie tego (mysql, apache), zeby w ogole to
poogladac.

uzywales tego? czy da sie tymi uprawnieniami zarzadzac tak, zeby bylo jak
napisalem wczesniej?

czy to popularne narzedzie? jakies inne popularniejsze/prostsze tego typu
ktos zna?

--
jg

Wspolny katalog z ograniczonym podgladem.