Wspólny pilot do TV i odtwarzacza

Data: 2013-12-30 11:06:20
Autor: Rafał Wi¶niewski
Wspólny pilot do TV i odtwarzacza
Posiadam tv Panasonic l39e6e. Czy jest jaki¶ sposób bym mógł pilotem od niego sterować odtwarzaczem bluray Panasonic dmp bd79. Wydawało mi się, że jak pilot do Tv ma na dole blok klawiszy do odtwarzania (play, stop itp.) i oba s± tej samej firmy' to 1 pilot mogę wrzucić na dno kufra.

Z góry dzięki za podpowiedzi jak sobie to zorganizować by mieć 1 pilot do wszystkiego

Pozdrawiam, RW

Data: 2013-12-31 19:54:06
Autor: ggs

"Rafał Wi¶niewski" <rafalson@poczta.onet.pl> wrote in message news:l9rhd1$dqo$1mx1.internetia.pl...
[...]

Polski manual - strona 28

Data: 2014-01-03 07:49:21
Autor: Rafał Wi¶niewski
On 2013-12-31 19:54, ggs wrote:

[...]

Bardzo dziękuję, działa. Szkoda, że nie można menu obsługiwać

RW

Data: 2014-01-03 09:01:45
Autor: Chris
Wspólny pilot do TV i odtwarzacza
Rafał Wi¶niewski nabazgrał(a):

On 2013-12-31 19:54, ggs wrote:
[...]

Chyba żaden nie potrafi i jak dla mnie to jest bł±d bo bez sensu jest obłsuga DVD/BD skoro nie mogę nic zmienić oprócz dania play/stop/przewin±ć a jak zmienić audio/napisy :(

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2014-01-04 22:34:03
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-01-03 09:01,  *Chris* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Zwykle do tego używa się pilota od BR?DVD, który też powinien mieć kilka klawiszy do obsługi TV :)
A najlepiej Harmony :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak